2021-05-31, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Vill ni sponsra Simon som behöver en ny IPhone och IPads kostar bara 180:- så får ni höra hans röst.
Vilken liten tiggaralkis, han kan sök jobb på McDonalds eller liknande

Han kan jobba ihop sina stålar istället.
Citera
2021-05-31, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Återstår att se om han är i Ystad eller åkte någon helt annanstans. Håller med om att de verkar inte umgås så mycket (utifrån Instagram). Vi får helt enkelt se.
Mer skvaller här förfan, varför är det så dött här???? Folk har väl lite skvaller bakom örat!!
De är smarta nog att inte lägga ut hela sitt privatliv!
Citera
2021-05-31, 21:04
Medlem
Liten för lite ladd och nu är jag ensam. 👍🤣🤣🤣
Citera
2021-05-31, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Återstår att se om han är i Ystad eller åkte någon helt annanstans. Håller med om att de verkar inte umgås så mycket (utifrån Instagram). Vi får helt enkelt se.
Mer skvaller här förfan, varför är det så dött här???? Folk har väl lite skvaller bakom örat!!
Jag har inget skvaller mer än en jag känner var bekant med Nardos och hon sa att hon varit en otroligt jobbig människa. Thats it.

Nu har Pedram, Lois, Ponne och Steffi/Simon live. De kanske kan leverera något. Jag orkade inte titta då jag inte står ut med Pedram.
Citera
2021-05-31, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Jag gillar inte riktigt Dennis sätt och bettende. Han prata om att han var så kär och kunde flytta till Ystad m.m. Sen när hon inte vann big brother så lät han inte lika kär. Sen på finalfesten såg jag hur han dansade med Tanja på ett klipp och hon hoppa upp med benen omkring honom och kramade han så mycket. Har sett hur han tittat på Tanja förut. Sen den gången i bb huset när han la sig hos Tanja och fick Emelie att gråta. Då gick han tillbaka hennes säng sen. Totalt opålitlig. Tror aldrig att den mannen skulle hålla sig till en tjej. Sen sa hans bror i en live att han brorsan ville rösta på Tanja och brorsan gillade Tanja för hon är så snäll m.m och någon sa i liven typ men du ska väl rösta nu på Emelie, Dennis seriöst, skrev någon. Sen sa han att han skulle det.
Ska han nu roa sig utomlands istället för att åka till henne?
Tycker han tillhör skräp, en papperskorg. Inte värd henne.
Hon är för fin för vacker för att få en man som inte bryr sig tillräckligt. Han bryr sig knappt om hennes bilder på Instagram heller. Det finns massa andra bättre drömkillar där ute istället, som säkert skulle göra allt för vackra Emelie. Tror att han är en douchebag kille till 100 procent och kommer alltid att vara.

Jag tyckte Dompa vad lite skön inne i huset men när man ser att han väljer att umgås med Adrian och Narcos utanför huset (där inne har de ju inte så mycket val) så sjönk han i mina ögon. Det är ganska fullt att shuassa upp det hela och hå in i huset igen och berätta för Emelie att hsn ör kär om han direkt släpper det när hon kommer ut. Jaja, vi får väl se helt enkelt.
Citera
2021-05-31, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foxinsox
Man kan åka till en flygplats i annat syfte också. Till exempel att hämta upp någon.
Absolut men det är ju lite märkligt att välja att göra en story om det kan jag tycka om man är där för att hämta upp någon.
Citera
2021-05-31, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag tyckte Dompa vad lite skön inne i huset men när man ser att han väljer att umgås med Adrian och Narcos utanför huset (där inne har de ju inte så mycket val) så sjönk han i mina ögon. Det är ganska fullt att shuassa upp det hela och hå in i huset igen och berätta för Emelie att hsn ör kär om han direkt släpper det när hon kommer ut. Jaja, vi får väl se helt enkelt.
Håller med dig
Citera
2021-05-31, 21:18
Medlem
Citat:
Men nu får ni väl ge er? Det finns inget som tyder på att Dennis skiter i Emelie! Han är på en flygplats, kanske ska han hämta upp någon eller åka på jobb? Vi vet ingenting. Han har haft ögonen på E sen den dag han kom in i huset. Han är så klart inte perfekt previs som oss alla dödliga, men inget tyder på att Emelie inte skulle kunna lita på honom. Emelie har sagt varje gång hon livat sen hon kom ut att det går bra för dem, de dejtar och tycker om varandra. Vi får nog nöja oss med den infon tills vidare. Vad de flesta inte verkar förstå är att om man träffar någon i början kanske man vill hålla detaljer för sig själva för att slippa massa upphausade fans som hetsar och tjatar. Emelie har precis kommit hem, försöker landa, har säkert massor att ordna med och massa att träffa efter 3,5 mån isolerad. Alla andra som åkt ut har oxå behövt tid och Emelie är en av de som fått flest följare men oxå hat.
Citera
2021-05-31, 21:19
Medlem
Citat:
Absolut men det är ju lite märkligt att välja att göra en story om det kan jag tycka om man är där för att hämta upp någon.
Hållet med i sak, men tänk vilken cliff hanger han gett fansen? Är ju rätt smart på så sätt
Citera
2021-05-31, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foxinsox
Hållet med i sak, men tänk vilken cliff hanger han gett fansen? Är ju rätt smart på så sätt
Oja. Sååå spännande.
Citera
2021-05-31, 21:38
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
"Hej horunge. Ha en skitdålig dag. Jag ser och får reda på...ALLT. You can hide... but not disapear..." 🤣🤣🤣 skojjar...

HAHA hade hellre fått ett flashbackmeddelande ändå

Citat:
”Hej lilla fitta. Hoppas att du for en usel dag, om du inte är snäll kommer jag för evigt skriva hatiska kommentarer om dig på Flashback. Just de, grattis på födelsedagen.”

Jag skiter i om de har Memmo eller inte, blir mer fundersam på vem som betalar för att gå ett meddelande. Jag skulle möjligtvis kunna beställa grov någon obskyr person (på fyllan) bara för att jävlas med någon i min familj eller polare. Såg på Kattis Instagram om några kärringar som beställt en av Katti och vad helt lyriska och pratade om hur ”starstrucked” av detta. Sådan människor borde inte ha rätt att rösta.

Håller med... hade inte betalt för sånt ens om jag var miljonär
Citera
2021-05-31, 21:44
Medlem
Hörde att det dras av mycket skatt på memmos och att de inte tjänar så mycket. Memmo tar mycket till sig själva också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in