2021-08-03, 23:16
Medlem
Simon går på sin instagram och förnekar att han är realitystjärnan som har våldtagit i Stockholm. Bra att veta! Exonphspoilerse har koll.
Citera
2021-08-03, 23:17
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
https://poddtoppen.se/podcast/157792...sommar-special
Så 12:30 in i podden så kommer du sitta tyst och fundera på hur du ska slingra ut ur din lilla bubbla av förnekelse....
Hahaha..Oavsett om dem hade lite kul i sängen penetrera han henne?Vart e dina bevis?Dem har fortfarande inget förhållande Putte"Kom ut ur bubblan" Vettja
Citera
2021-08-03, 23:33
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimBendix
Simon går på sin instagram och förnekar att han är realitystjärnan som har våldtagit i Stockholm. Bra att veta! Exonphspoilerse har koll.

Du verkar ha noll koll.
Hämta hem protokollet här.
https://www.docdroid.net/a5BaINC/sto...-simon-oli-pdf
Citera
2021-08-03, 23:34
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Hahaha..Oavsett om dem hade lite kul i sängen penetrera han henne?Vart e dina bevis?Dem har fortfarande inget förhållande Putte"Kom ut ur bubblan" Vettja

Ja, Tess är ju en kvinna som inte vet vad knulla betyder.
Citera
2021-08-03, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Du verkar ha noll koll.

Haha
Simon Olivecrona Ejdertoft!
Citera
2021-08-03, 23:52
Medlem
1754s avatar
Citat:
Du verkar ha noll koll.

Lugn nu! Han är enbart misstänkt. Vi vet hur tjejer kan vara. Han kanske fick ligga, hon ångrade sig, och anmälde han för våldtäkt. Låt ev dom falla innan mobben dras igång.
Citera
2021-08-03, 23:57
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimBendix
Haha
Simon Olivecrona Ejdertoft!
Haha. Jovisst. Många fick sig en första shock inklusive jag

Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Lugn nu! Han är enbart misstänkt. Vi vet hur tjejer kan vara. Han kanske fick ligga, hon ångrade sig, och anmälde han för våldtäkt. Låt ev dom falla innan mobben dras igång.

Jadu. Det var hon som ville för hon hade kort kjol och var topless
Citera
2021-08-04, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Tror nog Adrian & Madde hittar tillbaka tillvarandra ska du se för Victora har inget att erbjuda han i realiteten och det vet han, Medans Emelie håller Madde under tukt och förmaning och det kommer nog inte heller fungerar i längden för Emelie har ett agg mot Adrian för Madde förstörde deras vänskap då hon kom in i huset och "snodde" Adrian från henne!

Det kanske de gör eller inte, jag har ingen aning och har slutat följa allt med Big brother på insta.
Var mest nyfiken om det var något mellan Victoria och Adrian, eftersom en del har antytt det här inne.
Citera
2021-08-04, 11:27
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mia64
Det kanske de gör eller inte, jag har ingen aning och har slutat följa allt med Big brother på insta.
Var mest nyfiken om det var något mellan Victoria och Adrian, eftersom en del har antytt det här inne.

Men du efterfrågar bevis så vad skulle antydan ha för betydelse för dig? Vi har precis länkat till Tess som säger att AD och Madde knullade i husvagnen så Katti fick skämmas i kvarteret. Tror du Tess har koll på vad som är Lego eller en grov knull? Ja så där finns väl knappast någon antydan. Du söker nu om den Vidriga Vickan har fått ihop det med Adrian. Känns det som Adrian är en player för dig? Gav han någon antydan om det i huset tycker du? Han hade chansen att få ihop det med samtliga kvinnor i huset inklusive Katti. Gjorde han något? Skulle han då plötsligt utanför huset knulla med Madde hos henne sedan i husvagnen och därefter hoppa i säng med Vicky? Ja, räkna ut det själv.
Citera
2021-08-04, 12:04
Medlem
Citat:
Men du efterfrågar bevis så vad skulle antydan ha för betydelse för dig? Vi har precis länkat till Tess som säger att AD och Madde knullade i husvagnen så Katti fick skämmas i kvarteret. Tror du Tess har koll på vad som är Lego eller en grov knull? Ja så där finns väl knappast någon antydan. Du söker nu om den Vidriga Vickan har fått ihop det med Adrian. Känns det som Adrian är en player för dig? Gav han någon antydan om det i huset tycker du? Han hade chansen att få ihop det med samtliga kvinnor i huset inklusive Katti. Gjorde han något? Skulle han då plötsligt utanför huset knulla med Madde hos henne sedan i husvagnen och därefter hoppa i säng med Vicky? Ja, räkna ut det själv.
Hahaha du är rolig du 😂
Jag ställde bara en enkel fråga om det var något mellan Adrian och Victoria.
Madde och Adrian verkar vara historia, måste han leva i celibat resten av sitt liv då?
Jag tror inte Adrian är en player, men eftersom folk nu skriver om han och Victoria så kan man väl få undra om de är ihop?
Han kanske tycker hon är attraktiv mm, även om du, jag och många fler inte kan förstå det.
Citera
2021-08-04, 12:28
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Hahaha du är rolig du 😂
Madde och Adrian verkar vara historia, måste han leva i celibat resten av sitt liv då?
Jag tror inte Adrian är en player, men eftersom folk nu skriver om han och Victoria så kan man väl få undra om de är ihop?
Han kanske tycker hon är attraktiv mm, även om du, jag och många fler inte kan förstå det.
Nja skulle nog säga mer dem.vet var dem har varandra Adrian & Madde, Sedan att dem flyger lågt och drar en vit lögn är en sak med nog är dem tillsammans el dejtar fast det är jävligt hemligt!

Victora är en vän de6 har han sagt flera ggr utan att foök fattar det
Citera
2021-08-04, 12:55
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Hahaha du är rolig du 😂

Haha. Det är endast @KimBendix som babblar om vidriga Vickan och Adrian, inte "folk". Du har skrivit 4 inlägg och Adrian och Vickan är redan tatuerat i pannan på dig. Man kan bara lista ut vem du kan vara. Varför skulle inte Adrian och Katti fabuleras ihop enligt dig. Vi vet alla vem Vickan är, eller hur. Hon var likadan i år som förra året, en riktigt vidrig människa. Och nej, han tycker inte hon är attraktiv, om du har sett BB eller orkat lyssna på vem hans typ av kvinna är så är det rätt tydligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in