2021-05-28, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
För att färre ska behöva klicka på eländet kan jag ge ett smakprov från verkligheten.

Citatet talar för sig själv och de som vet, de vet. Bardos gang är ju jordens fredsmäklare.

Vem hade inte väntat på denna intervju? Skräll att AB vill slå sig lite extra på bröstet.

Nardos tackar alltså ja till varenda B-intervju och suger åt sig av sin fame. Jag förstår henne. Vilken seriös kanal skulle vilja ta henne under sina vingar? Hon är inte direkt en diplomatisk William Spetz eller Gina Dirawi.

Har aldrig följt en så obehaglig personlighet i TV. Ingen frisk människa mår bra av att se henne vara på gränsen till utbrott hela tiden. Allt ska handla om henne Hela tiden.

Det hela kommer sluta med att Nardos Bang köper alla hennes Wish-produkter och föder henne. Inte mig emot så länge man slipper se människan är jag faktiskt ganska nöjd.
Hon snackade ju om att trippla miljonen, kanske var just detta att dra snyft historier till aftonbladet bla annat.

Hon borde se avsnitten, där framgår det klart att miss prinsessa har 90% av tv tiden. Produktionen som gullat med henne sedan dag 1. Hon har glidit igenom 100 dagar med stora förmåner.
Citera
2021-05-28, 14:21
Medlem
VanDeKamps avatar
Jag minns så väl skolveckan när de andra ställde frågor till henne om Sverige efteråt. Det lustiga är att det var HON som själv bad om att få sådana frågor. Det är riktigt osmakligt att hon går ut i media nu och drar rasismkortet. För mig är hennes hudfärg varit helt orelevant, det är hennes personlighet som varit helt vedervärdig hela säsongen.
Citera
2021-05-28, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Jag minns så väl skolveckan när de andra ställde frågor till henne om Sverige efteråt. Det lustiga är att det var HON som själv bad om att få sådana frågor. Det är riktigt osmakligt att hon går ut i media nu och drar rasismkortet. För mig är hennes hudfärg varit helt orelevant, det är hennes personlighet som varit helt vedervärdig hela säsongen.

Håller med till 100 procent om (För mig är hennes hudfärg varit helt orelevant, det är hennes personlighet som varit helt vedervärdig hela säsongen)
Citera
2021-05-28, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
+100000. Det är helt sjukt att det publiceras en sådan artikel. Varför gnäller inte Katti på rasism, hon är ju också svart?
Den enda rasismen jag kunde se i år var mot de som inte var svarta/mörka. Mörkare hudfärg innebar automatiskt fördelar hela säsongen, oavsett beteende.
Citera
2021-05-28, 15:44
Medlem
Ridnes avatar
Vilken skräll att prinsessan Bardos hoppar på rasismtåget och bölar i media om hur "orättvist" hon blivit behandlad... Det hjälpte tydligen inte att hon fick ALLA fördelar, fick privilegier ingen annan fick, fick eritreansk mat medan alla andra gnagde på njurar, fick mest tv-tid, finast klippningar, mest DC-tid, bästa rollerna varje vecka i temaveckorna.. Nej givetvis var stackarn utsatt för "rasism".

Hon själv har ju för fan paktat med Pedram och Luis för att de är "blattar" som de uttryckte sig.. Hon har generaliserat olika folkslag.. Men tydligen har hon frikort på det för att hon är mörkhyad. Jag hade fått större respekt för Nardos om hon faktiskt gått ut och dementerat att det försiggått rasism och att hon inte vill att hennes hudfärg ska sättas i fokus för fördelar av produktionen, eller kampanjande utanför av hennes fans. Istället går hon all in offerkofta.. Usch!!!

Det där i artikeln om att hon gått till bikten och klagat över en händelse är säkerligen den gången Emelie hade BUS:at och hade smålockigt hår. Emelie var ledsen och sa något om "hon gick och sade det i bikten!". Nardos lilla "cultural appropriation"-stunt för att hon hatar Emelie lydde tydligen inte produktionen vilket var det enda bra de gjort denna säsong. Jag är så evinnerligt TRÖTT på att ALLT ska anses vara rasism. Till och med när Nardos har glassat fram på en räkmacka och fått fördelar de andra inte fick under hela säsongen så ska det kortet dras.

De är ALDRIG nöjda..
Citera
2021-05-28, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
Den enda rasismen jag kunde se i år var mot de som inte var svarta/mörka. Mörkare hudfärg innebar automatiskt fördelar hela säsongen, oavsett beteende.
Instämmer verkligen. Ett solklart fall av rasism är det absolut. Den som gynnats och behandlats bäst inne i huset är absolut Narcos som dessutom tvingar övriga deltagarna i trippa på tå framför henne för att hon inte ska få utbrott. Hoppas att hon försvinner från all världens media men det är väl för mycket att önska. Nu ska väl hon få egna shower bara för att kompensera för de hemskheter hon tvingats utstå i livet.
Citera
2021-05-28, 17:06
Medlem
Ghastens avatar
Nardos kommer vara glömd om 3v. Simon hoppas jag blir kvar ett tag han har gjort några roliga videos. Tanja kommer vara drottning länge till.
Citera
2021-05-28, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp

Det är inte första gången hon skyller saker på andra människor utan ta det minsta ansvar för hennes handlingar.
Citera
2021-05-28, 18:26
Medlem
simon och steff i bladet om relationen

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...er-big-brother
Citera
2021-05-28, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vad i helvete är det där? Han ser ju ut som en pundare och varför gör man ett fankonto för två helt okända människor? Typ det obehagligaste jag sett.

gissar helt ärligt på att det är någon av dom själv som skapat. Sjukt pinsamt.

Om de är någon annan så är det sjukt läskigt
Citera
2021-05-28, 18:37
Medlem
Intressant att Adrian väljer att umgås mer med Nardos än Madde när han är i Stockholm...
Citera
2021-05-28, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Intressant att Adrian väljer att umgås mer med Nardos än Madde när han är i Stockholm...

Madde är ju med emelie.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in