2021-05-27, 03:04
Medlem
Anonym396s avatar
Från Kattis live

Fråga: Stöttar ni Simons beteende mot Tanja eller har ni sagt till honom?

''Jag har sagt till honom'' Alex

''Jag har sagt till honom... många gånger'' *skrattar* Katti

''Jag sa till honom att han ska skärpa sig och att det är dumt å... har man den attityden så behöver man inte vara där. Jag var väldigt ärlig mot honom. Jag tror att han lyssnade för att han märkte att vi alla tycker att det är jävligt oskönt beteende'' Alex

''Ja precis, liksom, Stephie har ju sagt till honom uhhh vi alla har sagt till honom äää han skiter ju i det blå skåpet. Det är ju ingenting som gynnar honom, utan bara släpp det.'' Katti

Katti säger också att nästa år så kanske Simon får erbjudandet att vara med igen och om han blir en stor influencer så tror inte hon att han tackar nej så hon tycker att han borde tänka på det.

Vi såg i Luis live när de var i bilen att Simon var bitter. Och det var efter 00:00 när de åkte från huset.
Citera
2021-05-27, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winstoncheesy
Varför är ni så upprörda över att den där Elina hänger med nardos och gänget och inte Emelie? Uppenbarligen så hänger Emelie med Dennis och Elina vill inte vara tredje hjulet så hon får hitta på annat? Dennis och Emelie dejtar för fullt nu och försöker väl lära känna varann utanför huset, vad ska Elina göra då, svansa efter dom? Jag är ganska säker på att verkligheten utanför BB är något helt annat och att den falskhet och osämjan som fanns därinne bland deltagarna är som bortblåst på utsidan.

Har hon inga egna vänner att umgås med kan man fråga?
Citera
2021-05-27, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish

Hon är väl från Ystad? Så förmodligen inte så många vänner i Stockholm, nej.
Citera
2021-05-27, 03:28
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Varför är ni så upprörda över att den där Elina hänger med nardos och gänget och inte Emelie? Uppenbarligen så hänger Emelie med Dennis och Elina vill inte vara tredje hjulet så hon får hitta på annat? Dennis och Emelie dejtar för fullt nu och försöker väl lära känna varann utanför huset, vad ska Elina göra då, svansa efter dom? Jag är ganska säker på att verkligheten utanför BB är något helt annat och att den falskhet och osämjan som fanns därinne bland deltagarna är som bortblåst på utsidan.
Jag tror inte att folk kommer vara vänner på utsidan. Adrian och Pedram hatade Emelie och Emelie var obekväm med dem i huset. Det är för mycket dåliga minnen och obehagliga känslor då man inte kunde fly från varandra där inne. Visst att de kanske ses på midsommar då hela gänget planerade någonting men nej jag tror inte att man släpper det på utsidan. Eller jag kanske underskattar människan?

Jag tror också att Emelie inte vill ha något att göra med Nardos, Adrian och Pedram på utsidan. Om jag har lärt känna henne på 100 dagar. Speciellt inte hänga med dem själv om inte Joel och Madde inte är med som stöd. Den där finalveckan var svår att kolla på med den dåliga stämning.

Jag tycker bara det är konstigt med Elina. Vi vet att hon är Emelies vän(?) och är ansvarig för hennes Instagram medan hon är med i ett TV-program.

Vi vet att Emelie inte gick ihop med Adrian och Pedram i huset.

Vi vet att Adrian inte gillar Emelie och vi såg att han fortfarande kände ett agg mot henne i intervjun han gjorde efter han åkte ut.

Jag tror inte att Adrian har kontaktat Emelies Instagram då hon fortfarande är i huset. Varför skulle han göra det då han inte gillar henne. Och om Adrian ville bli vän med Emelie så hade han säkert kontaktat henne när hon kom ut.

Jag drar slutsatsen att Elina måsta ha kontaktat Adrian. Jag vet inte varför? Adrian börjar köra runt på denna tjej och hänger med Nardos fucking vänner samtidigt som Nardos och Emelie bråkar i huset. Glöm inte att det fortfarande är en final och hon hänger med Emelies fiender men också motståndare i spelet.

Jag tycker hela situationen är konstig speciellt då kontoansvariga lägger sig i vad som händer i programmet och försöker få uppmärksamhet. Vad vet jag. Jag är inte så social och inte är en tjej. Om jag hade en vän som var inne i Big Brother huset så har jag väldigt svårt att se att jag skulle hålla på så där.
Citera
2021-05-27, 03:29
Medlem
Citat:
Hon är väl från Ystad? Så förmodligen inte så många vänner i Stockholm, nej.

Undra vad hon ens gör kvar... bb är ju slut.. Inget jobb att gå till?
Citera
2021-05-27, 03:31
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Tror Elina åker hem med Adrian. Men jag hade tagit ett tåg hem dagen efter finalen om jag inte ville störa Emelie, Dennis, Madde och Joel. Men hon går istället på ett sektmöte där de dyrkar Nardos nu när hon har kommit hem och svansar efter dem.
Citera
2021-05-27, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag tror inte att folk kommer vara vänner på utsidan. Adrian och Pedram hatade Emelie och Emelie var obekväm med dem i huset. Det är för mycket dåliga minnen och obehagliga känslor då man inte kunde fly från varandra där inne. Visst att de kanske ses på midsommar då hela gänget planerade någonting men nej jag tror inte att man släpper det på utsidan. Eller jag kanske underskattar människan?

Jag tror också att Emelie inte vill ha något att göra med Nardos, Adrian och Pedram på utsidan. Om jag har lärt känna henne på 100 dagar. Speciellt inte hänga med dem själv om inte Joel och Madde inte är med som stöd. Den där finalveckan var svår att kolla på med den dåliga stämning.

Jag tycker bara det är konstigt med Elina. Vi vet att hon är Emelies vän(?) och är ansvarig för hennes Instagram medan hon är med i ett TV-program.

Vi vet att Emelie inte gick ihop med Adrian och Pedram i huset.

Vi vet att Adrian inte gillar Emelie och vi såg att han fortfarande kände ett agg mot henne i intervjun han gjorde efter han åkte ut.

Jag tror inte att Adrian har kontaktat Emelies Instagram då hon fortfarande är i huset. Varför skulle han göra det då han inte gillar henne. Och om Adrian ville bli vän med Emelie så hade han säkert kontaktat henne när hon kom ut.

Jag drar slutsatsen att Elina måsta ha kontaktat Adrian. Jag vet inte varför? Adrian börjar köra runt på denna tjej och hänger med Nardos fucking vänner samtidigt som Nardos och Emelie bråkar i huset. Glöm inte att det fortfarande är en final och hon hänger med Emelies fiender men också motståndare i spelet.

Jag tycker hela situationen är konstig speciellt då kontoansvariga lägger sig i vad som händer i programmet och försöker få uppmärksamhet. Vad vet jag. Jag är inte så social och inte är en tjej. Om jag hade en vän som var inne i Big Brother huset så har jag väldigt svårt att se att jag skulle hålla på så där.

Den där elina känns verkligen som en tjej som söker uppmärksamet
Citera
2021-05-27, 03:34
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Den där elina känns verkligen som en tjej som söker uppmärksamet
Jag tror hon bara är en tjej som har kärat ner sig i UstMössan precis som alla andra fittbärare verkar göra i hans närhet.
Citera
2021-05-27, 03:43
Medlem
Citat:
Jag tror hon bara är en tjej som har kärat ner sig i UstMössan precis som alla andra fittbärare verkar göra i hans närhet.

Hon följer t.o.m hans syrra det känns som på en helt annan nivå. Vi som trodde att det skulle vara Mergim som hängde efter men han har ändå hållit sig, istället är det den mest otippade aka Emelies kontoansvarig som fastnat på Adrian.
Citera
2021-05-27, 03:48
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:

Det lär ju i så fall vara tjejer som inte sett liven eller BB över huvud taget. Visst ser han bra ut och har en bra kropp, men personligheten och beteendet är ju, åtminstone i mina ögon väldigt avtändande.

Om någon sett hans giriga beteende när det gäller mat och cider, hans burkputtande, hans intervjuande, och hans allmänt tråkiga personlighet och ändå tänder på honom så undrar jag hur det är ställt med de tjejerna.

MVH/Gnomegirl.
Citera
2021-05-27, 03:50
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saris123
Hon följer t.o.m hans syrra det känns som på en helt annan nivå. Vi som trodde att det skulle vara Mergim som hängde efter men han har ändå hållit sig, istället är det den mest otippade aka Emelies kontoansvarig som fastnat på Adrian.

Jag FATTAR verkligen inte hur Adrian kan få tjejer efter sig som har följt honom i BB.. HELT otroligt!!! Jag menar, om man inte visste om hur han är och bara såg hans utseende så kan man ju förstå det, men karln är ju typ den tristaste, lataste, barnsligaste, torraste, mest manipulativa manbaby jag någonsin skådat!! Skulle aldrig springa efter honom efter att ha plågats av hans närvaro i BB under alltför lång tid.
Citera
2021-05-27, 05:50
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Kan tycka det är lite märkligt att just fira Nardos ikväll, men en får också komma ihåg att Emelie och Elina har all tid i världen att umgås hemma i Ystad. Kan förstå att en vill hänga mycket med nya vänner, liksom Emelie vill umgås med deltagare. Bara ett till perspektiv till det hela.
Elina flytta till STHLM i september.All cred till Elina som la ner ett bra jobb på Emelies insta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in