2021-03-11, 15:54
Medlem
Mahous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
min gissning är att hon är antingen en extrem pluggis eller sekulär muslim dvs bosnier eller iranier.
Juristprogrammet kryllar av pluggisar och i Uppsala är dessutom det normala att man har terminstenta i första halvan av januari. Trots det brukar i stort sett alla klämma in några dagar med släkt/vänner. Jag gissar att hon inte firar jul pga utländsk bakgrund.
Citera
2021-03-11, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gamlingen66
Hon kom väl på när hon vakna till sans att hon hade gökat med en 70 åring å såg sin chans till ett fett skadestånd.

Ja för Sverige är ju verkligen känt för de enorma skadestånden som betalas ut...

Om detta skett i tex USA hade ditt resonemang varit mer naturligt.
Citera
2021-03-11, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kosegutten
Har aldrig påstått att de är jämnåriga. Är du anhängare av åldersdiskriminering? Newsflash, åldersskillnader förekommer. Har du problem med Donald och Ivankas åldersskillnad?

Hon är med råge myndig och ingen barnunge.
Hon hade mer att vinna, hon ett karriärknull och Lambertz ett, om det nu var frivilligt, vanligt knull. Någon form av horeri är hennes incitament till kontakten. Sedan gick det antagligen fel.

Försvarar inte Lambertz, han är idiot och socialdemokratisk nomenklatura och kan gott ha det.
Men det är mycket ovanligt att någon i den åldern går igång på 70-plussare. I sådana fall rör det sig om någon form av fetish. De spelar verkligen inte i samma liga åldersmässigt som du försökte få det till.
Citera
2021-03-11, 15:56
Medlem
Jofs avatar
Ja, nu har han återigen hamnat i Qvicksand.
Blir spännande att se hur han ska slingra sig ur detta. Han var ju så imponerad av Metoo och Cissi Wallin.
Och så hamnar han i samma sits som Virtanen.
Mycket jurister som ska dömas nuförtiden. Jurister och invandrarkillar flockas i domstolarna. Ibland med samma åtal.
Citera
2021-03-11, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyfranA
Du missförstår. Om vi bortser från att det finns juridiska banor utanför att vara advokat för en liten stund så menade jag inte med karriärist att syftet med att ligga med GL var att stiga i graderna sas. Jag menade bara att det här är en person som bränt alla sina broar och avskyr sin mor och far m.fl. därför firar vederbörande inte jul som vanligt folk.

I pandemitider var det många som inte firade jul familjevis. GL har tre vuxna barn, kanske boende långt från sin far. Var kvinnans ev. släkt bor vet vi inte.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Jag har redan sagt åt dig att det inte finns någon antifeministisk linje att ta, sluta tänka som en feminist med offerkofta. Gubbar skall inte leka med elden och försöka knulla unga tjejer på jul istället för att fira med sin familj. Där definitivt ett creepy beteende och som man bör man ju tänka sig för i feminismens högborg Sverige inte sant, man skyddar sig själv och beter sig inte mer än suspekt och är man dessutom Lambertz så bör man ju tänka ett varv till dessutom. Att någon vill prata juridik innebär ju inte att man kan köra kuken i dom när man känner för det. Som fd HD domare bör man ha mer än koll på samtyckeslagen, speciellt om man konstant raggar småtjejer och beter sig som ett creep. Du får bli lite bättre på att förstå kontext.

Lambertz kan gott ha det som den galning han är. Dock är tjejen naturligtvis ute efter något när hon kontaktar honom.

Feministiskt tänk har jag aldrig blivit anklagad för. Där har nog du missat något.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anette007
Har sett Göran flera gånger i Uppsala där han stått och minglat med unga damer och bjudit på skumpa och drinkar.

Kanske inte första våldtäkten Lambertz begått.
Citera
2021-03-11, 15:58
Medlem
Inga spermiebevis, inga skador, anmält två månader efteråt på uppmaning av vän. Luktar fiskburksfälla.
Citera
2021-03-11, 15:58
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mahou
Juristprogrammet kryllar av pluggisar och i Uppsala är dessutom det normala att man har terminstenta i första halvan av januari. Trots det brukar i stort sett alla klämma in några dagar med släkt/vänner. Jag gissar att hon inte firar jul pga utländsk bakgrund.
Ja, eller så har hon inga syskon och två gravt alkoholiserade föräldrar som sabbat julen för henne hela livet? Vi får se...
Citera
2021-03-11, 15:59
Medlem
Om GL verkligen är slipad och där inte finns några fysiska bevis så är det ord mot ord och då lär ju allt falla.
Citera
Medlem
Swaywayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illasinnad
Kanske inte första våldtäkten Lambertz begått.

Han våldtog ju hela Sveriges rättssystem.
Citera
Medlem
perVers2.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaReri182
Han firar förmodligen med ett glas rött till middagen. Dock skall vi vara medvetna om att GL "endast" är häktad och inte dömd. Liksom i flera tidigare liknande fall står ord mot ord och det är inte första gången som en lätt berusad kvinna ångrar ett samlag och efterhand kallar det för våldtäkt.

Fast hon kan knappast ångra själva samlaget eftersom hon enligt egen utsago slocknat o inte aktivt deltagit i det.
Däremot ångrar hon säkert att hon valde att fira jul hos honom.

Gläder mig åt att det verkar finnas teknisk bevisning,, stämmer det hamnar GL bakom lås o bom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in