2021-03-11, 15:50
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosegutten
Lambertz har en lång rad av studentskor som han varit/är mentor åt som de villigt ställer upp på. Står i kö för.
Uppenbarligen vill han befinna sig i den situationen.
Den har gången slog det bakut.

Jag har redan sagt åt dig att det inte finns någon antifeministisk linje att ta, sluta tänka som en feminist med offerkofta. Gubbar skall inte leka med elden och försöka knulla unga tjejer på jul istället för att fira med sin familj. Där definitivt ett creepy beteende och som man bör man ju tänka sig för i feminismens högborg Sverige inte sant, man skyddar sig själv och beter sig inte mer än suspekt och är man dessutom Lambertz så bör man ju tänka ett varv till dessutom. Att någon vill prata juridik innebär ju inte att man kan köra kuken i dom när man känner för det. Som fd HD domare bör man ha mer än koll på samtyckeslagen, speciellt om man konstant raggar småtjejer och beter sig som ett creep. Du får bli lite bättre på att förstå kontext.
Citera
2021-03-11, 15:50
Medlem
cerns avatar
Vad gör han häktad då?
Citera
2021-03-11, 15:51
Medlem
http://goranlambertz.se/sondagsbetraktelse-51/

"Bara ett par ord om mentorskap också. Jag rekommenderar gärna alla unga människor att skaffa sig en mentor och alla något äldre att skaffa sig en adept. Mycket kan sägas om detta, men det kan vara nog att konstatera att det är väldigt berikande för båda. Den unge kan få viktiga råd av den äldre, och mentorn får kul och värdefull stimulans.

För många av oss som är vana vid förhållandet till de egna barnen är det för övrigt en märkvärdig upplevelse när en ung person lyssnar noga på ens råd och gör precis som man säger. ♥"

Haha, vad i helvete? "Mentorn får kul och värdefull stimulans". "Det är en märkvärdig upplevelse när en ung person lyssnar noga på ens råd och gör precis som man säger". Varför har Göran Lambertz enbart kvinnliga adepter och när dog hans fru?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ville815
Kan tänka mig att Göran pratar på som fan så ingen annan får en syl i vädret. Jag kan inte reglerna kring sånt – han kanske har obegränsat med tid att snacka?

Ordföranden kan ju begränsa honom, Men visst, GL kanske håller en lång utläggning om förarbeten till RB, doktrin osv. Vad en gammal HD domare säger om rättsläget ger ju viss tyngd. Antar att domaren heller inte vill få backning av Hovrätten. För dit kommer häktningen naturligvis överklagas. Även om de normalt bara generiskt avslår.

Den här häktningsförhandlingen tar ju mer tid ifrån mitt arbete än om jag själv skulle åkt till Uppsala och haft en egen häktningsförhandling.
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Vad gör han häktad då?
Han är inte häktad, man förhandlar om det nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filifjonkenponken
Är väl bara att ta spermakontroll i hennes fitta? Om det inte finns någon sperma, så är det ju ord mot ord? Och ska kvinnorna alltid vinna då?

Som jag skrev tidigare i tråden, det bevisar INTE att kvinnan inte givit sitt samtycke. Tänk efter lite.
Citera
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Någon som sitter på FUP?

Hoppas du skojar?
FUP ens innan en häktningsförhandling är klar?
Hur tänkte du här?

FUP = Förundersökningsprotokoll.
Blir en offentlig handling OM förundersökningen leder till åtal/när åtal väcks.
Citera
2021-03-11, 15:52
Medlem
Citat:
Vad gör han häktad då?

Ett beslut om häktning naturligtvis. Förhandlingen pågår för fullt.
Citera
2021-03-11, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Är du skön eller? Lambertz är 71 bast och tjejen knappt 30. Hur fan får du det till att de nästan är jämnåriga?
Det är förmodligen din autism som gör att du hakar upp dig på ordvalet. Alla normalbegåvade hajar att de menar ung som i ung ålder inte att hon skulle vara ung för att vara student.

Har aldrig påstått att de är jämnåriga. Är du anhängare av åldersdiskriminering? Newsflash, åldersskillnader förekommer. Har du problem med Donald och Ivankas åldersskillnad?

Hon är med råge myndig och ingen barnunge.
Hon hade mer att vinna, hon ett karriärknull och Lambertz ett, om det nu var frivilligt, vanligt knull. Någon form av horeri är hennes incitament till kontakten. Sedan gick det antagligen fel.

Försvarar inte Lambertz, han är idiot och socialdemokratisk nomenklatura och kan gott ha det.
Citera
2021-03-11, 15:53
Medlem
gamlingen66s avatar
Hon kom väl på när hon vakna till sans att hon hade gökat med en 70 åring å såg sin chans till ett fett skadestånd.
Citera
2021-03-11, 15:53
Medlem
Provokatörs avatar
GL har en öppen vänlista på Facebook för den som vill granska hans umgänge.

4943 vänner i detta nu.

/Provokatör
Citera
2021-03-11, 15:54
Medlem
Mullrets avatar
På självaste julafton. Undrar om det byttes julklappar? Att Göran var tomte är nog glasklart.. Men han dolde sitt paket väl tills sömnen hos mottagaren tog överhand.

Nåväl, nu blir det nog som med Arnault, 2 år i randig kostym.
Senast redigerad av Mullret 2021-03-11 kl. 15:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in