Citat:
Haha du är verkligen totalt jävla dum i huvudet. Slipa på läsförståelsen till att börja med och återkom sen. Tyckte att jag uttryckte mig på ett sätt som var i stort sett omöjligt att missförstå men du lyckades ändå. Och kom med ett motargument istället för att bara kopiera mitt rakt av. Sandlådenivå.
Jag skrev uttryckligen ung som i ung ålder inte ung student. Men den enkla meningen är du tydligen för dum för att förstå innehållet i och din autistiska patetiska hangup på "akademiker" får dig att tro att allt måste ha med det att göra på ett eller annat sätt. Hur är är det möjligt att missförstå följande mening: Det är förmodligen din autism som gör att du hakar upp dig på ordvalet. Alla normalbegåvade hajar att de menar ung som i ung ålder inte att hon skulle vara ung för att vara student. Du kanske borde försöka leta dig ur kvarteret någon gång och faktiskt snacka med någon som har någon form av akademisk utbildning istället för att spendera all vaken tid på att skriva om dem på flashback.
Du är tydligen även för dum för att fatta innebörden i: Vad kan tjejen vara ute efter mer en råd och tips? Vilka dörrar öppnar Lambert rent karriärmässigt idag? Snubben ses som ett skämt i branchen efter Thomas Quick-härvan.
Tack för att du skriver på flashback hur som helst. Jag har visat dina patetiska inlägg och trådstarter om akademiker för flera polare och de har alla garvat högt oberoende av jobb och utbildning.
Det har jag aldrig påstått.
Jag skrev uttryckligen ung som i ung ålder inte ung student. Men den enkla meningen är du tydligen för dum för att förstå innehållet i och din autistiska patetiska hangup på "akademiker" får dig att tro att allt måste ha med det att göra på ett eller annat sätt. Hur är är det möjligt att missförstå följande mening: Det är förmodligen din autism som gör att du hakar upp dig på ordvalet. Alla normalbegåvade hajar att de menar ung som i ung ålder inte att hon skulle vara ung för att vara student. Du kanske borde försöka leta dig ur kvarteret någon gång och faktiskt snacka med någon som har någon form av akademisk utbildning istället för att spendera all vaken tid på att skriva om dem på flashback.
Du är tydligen även för dum för att fatta innebörden i: Vad kan tjejen vara ute efter mer en råd och tips? Vilka dörrar öppnar Lambert rent karriärmässigt idag? Snubben ses som ett skämt i branchen efter Thomas Quick-härvan.
Tack för att du skriver på flashback hur som helst. Jag har visat dina patetiska inlägg och trådstarter om akademiker för flera polare och de har alla garvat högt oberoende av jobb och utbildning.
Det har jag aldrig påstått.
Aha så när det står "ung student" ska man tolka det som ung i egenskap av människa och inte för att vara student? Då förstår jag hur du menar. Tror du verkligen att alla som inte gör den tolkningen har autism och eller ligger under normalbegåvning?
Du menar att det inte finns fog för att ifrågasätta tongivande akademiker likt Lambertz, som satt agendan för samhällsdebatten och lagt grunden för i princip hela det svenska åsiktsklimatet dom senaste årtiondena och som förklarat att vi som är lågutbildade inte vet vad vi pratar om, när vi haft invändningar, ens i en tråd där en av dessa metoo påhejare visar sig själv kanske inte kunna hålla reda på sin egen kuk. Också en intressant ståndpunkt.
När det gäller ditt oförstående kring den "unga studentens" (unga människans) nytta av att umgås med Lambertz undrar jag om du vet vad Lambertz haft för funktioner? I 16 år var han Justitiekansler och justitieråd i Högsta domstolen. Vet du vad det innebär och vilken makt och vilket inflytande man har från den positionen? Förstår du verkligen inte att Lambertz känner och känner till det mesta av vikt i hela den svenska juridiska världen och vilken nytta en ung kvinna kan dra av att fritt ta del av allt hon önskar av detta?
Senast redigerad av rotebro-conny 2021-03-11 kl. 23:01.
Senast redigerad av rotebro-conny 2021-03-11 kl. 23:01.