2021-03-22, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
Jag har inte tillfälle men kan någon ringa skatteverket och kolla alla hennes tidigare folkbokföringar?speciellt i ung ålder, då kan man spåra hennes uppväxt och eventuellt hitta familj eller barndomsvän och fråga dom vem hon är.
Hon var ju gift med flickfotografen. Varför tog hon inte hans efternamn?
Citera
2021-03-22, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
Nej hon har inte det, hon finns på ratsit med alla uppgifter och hon finns på lexbase. Men man får inte outa namnet mer. ja kan någon ringa skatteverker och spåra hennes tidigare folkbokföringar? I syfte att få veta mer om vartnhon kommer ifrån
Sorgeliga saker hända än i våra dar minsann..
Citera
2021-03-22, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 90510
Inte då. Lambertz är en sexuellt utsvulten emotionellt underutvecklad liten pojke. Frågan är om han alls fått smaka honung av någon annan än sin fru vilken dessutom avled 2018. Förblindas inte av den överdrivna juridiska överbyggnaden.

Det roliga är att han är körd med nya samtyckeslagen. Om tjejen sov, när han påbörjade sexet, spelar det faktiskt igen roll vad hon gjort tidigare.

Det var bara skabbigt att försöka med att skylla på henne. Det visar bara att Lambertz har dålig koll på juridiken. Han utgår ifrån lagen, innan samtycke blev obligatoriskt. Han tror att det forfarande är ord mot ord. Kan tjejen få fram bevis på att hon inte var vaken för att ge sitt samtycke, blir det svårt att frikänna honom.

Att han vill våldta en tjej, en massa andra karlar våldtagit, visar verkligen på att han måste ha varit utsvulten.
Citera
2021-03-22, 22:22
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Att han vill våldta en tjej, en massa andra karlar våldtagit, visar verkligen på att han måste ha varit utsvulten.

Detta är ju bara dina fantasier.
Citera
2021-03-22, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jormaporma
Har försökt leta i tråden efter bild på kvinnan. Finns det någon och i så fall vill någon länka. Skulle uppskattas!
Hoppas du uppskattar bilder utan kläder

https://archive.is/fEM6P

Filen stal jag från medlem Provokatör..
Citera
2021-03-22, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P
Det talas illa om hedersmannen Lambertz här nu. Att han har en stirrande blick , långt hår , stora öron. Ja, en allmänt sliskig framtoning.
Så här illa kan det gå till, i mobbarmördarnas rike.
GL förtjänar icke detta!
En produkt av det galna sverige (EA) har mer eller mindre trängt sig på hos GL, med det föregivna syftet att få lite juridiskt biträde.
Gratis?
Varför åka hela vägen till uppsalla, för att finna juridisk uppbackning, för EAs konstiga rättsförvecklingar? Och inställsamt göra sig till "vän" med en åldring.

Nej nu herre jävlar; GL borde få skadestånd, både för timade hemfridsbrott och för att han utsatts för ett karaktärsmord.

Fjolliga åklagare, som på allvar tror på "elektronisk bevisning" , borde med det snaraste förpassas till juridikens sopstation.

Och "Eulalia" då?? Är hon helt bränd och körd nu?
Känd - enbart för att hon for till uppsala i st. för till Lund på jul, drack sig asfull, samt Däckade.
Några andra meriter?!
Jag tycker nog att GL ser bättre ut än dom flesta män i hans ålder.
Citera
2021-03-22, 22:37
Medlem
Mer.info.007s avatar
GL klassar sig med en psyksjuk.
Citera
2021-03-22, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PuncturedBladder
Snyggt funnet! Jag förutsätter att du sparat bilderna.

Själv har jag problem att se bilderna, sidan visas olika beroende på vilken webbläsare jag använder och oavsett så ser jag inga avklädda bilder.

Betyder detta att EAs ex är buksvåger med plagieringsprinsen? Eller att EA är kuksvåger med henne som är tillsammans med en medlem av det pinsamma svenska kungahuset?

Varför spenderade GL julafton ensam? Jag köper inte coronaisolering fullt ut, hur ser hans familjerelationer ut till avkommorna?
Jag tror på corona isolering. Det var nog många tacksamma som slapp fira jul i år. Behövde inte åka utomlands för att slippa.
Citera
2021-03-22, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergsturk
Hon är sexton på bilderna, har jag för mig att Lektyrfotografen skrivit.
Varför var hon så pigg på att ställa upp för fotografering redan då?
Citera
2021-03-22, 22:50
Medlem
Provokatörs avatar
Efter allt som kommit fram i tråden så tror jag att hennes målsägandebiträde CS börjar ångra att hon tackade ja till denna klient.

/Provokatör
Citera
2021-03-22, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 90510
Vad jag förstår så var CS vald som speciellt viktig som målsägandebiträde. (Medlem intenog var väl inne på det och även att bordellmammans son (?) ville ha CS som målsägandebiträde.) Är det någon som vet om hon var EAs biträde även i tidigare våldtäcksanmälningar?
Så här har jag uppfattat det:
Sonen A fick inte byta till CS, dvs mammans "privata" advokat.
CS har inte varit EA:s advokat tidigare. Tror hon hette PK. Skall enl uppgift vara hennes ombud i den kommande förtalsrättegången, med start 8 april.

(Sorry, men min mobil har f n stora googlingssvårigheter, därav min osäkerhet).
Senast redigerad av Carinah78 2021-03-22 kl. 23:22.
Citera
2021-03-22, 22:52
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Varför var hon så pigg på att ställa upp för fotografering redan då?

Jag tog nog fel; vissa av bilderna har EXIF som anger att de är tagna 2003, vilket skulle göra henne till 19-20 vid tillfället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in