Citat:
Ursprungligen postat av
DreamTwister
Jag har redan svarat dig att jag är väl medveten om att media vinklar. Det gör även du genom att klippa i citatet... patetiskt
Nej det var du som hävdade att jag hade låg fattningsförmåga och försvarade medias ordval "ung student" med argumentet att en bråkdel av alla studenter är doktorander i 30års åldern.
Citat:
Ursprungligen postat av
DreamTwister
Jo, om man är doktorand. Förstår att det är skyhögt över din fattningsförmåga dock.
Senare försvarade du även ditt påstående med att man också kan studera som vuxen. Där borde väl tom du själv se att det finns en motsättning. I vanligt tal är man endera en "ung student" eller en "vuxenstuderande". Begreppet "vuxen ung student" är så motsägelsefullt att jag inte ens tror att en stjärna som dig kommer försöka dig på att försvara det.
Släpp det där nu istället för att solka ner hela tråden med ditt gaggande. Du har kört vilse, dom allra flestas tankar går inte till en vuxen kvinna på 30 år när man läser "ung student" och det var så klart medias avsikt och är inget som har med min eventuella låga intelligens att göra.