2021-03-22, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P
Just det, så är vi åter på ruta 1 så att säga.
Inte från juldagen , men väl från den stund EA provade på fulingen att kräva "trippel OB.taxa" för sitt sällskapande med GL under julen, så kan GL mycket väl ha bestämt sig för att göra det SOM KOMMA SKULLE till en liten Installation.
Efter att allt rullat på i några år och många perukstockar har åldrats i förtid, så avslöjar GL i svensk alt.media vad allt egentl. har handlat om. Dvs April April, låång näsa.

F.ö. så ter sig f.n. EA som en första klassens Svensk Rättshaverist. Vilken i sin förtvivlade situation t.o.m. försöker ta en fd JK till hjälp för att slippa ta praktiskt o ekonomiskt ansvar för sina gärningar.
Hahaha gillar dina mustiga inlägg skarpt.
GL ville väl prova på den juridiska rappakaljan han vigt sitt liv åt i verkliga livet.
Adv, sa väl att han var vid gott mod och ser det som en studie inifrån?
Citera
2021-03-22, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 90510
Vad jag förstår så var CS vald som speciellt viktig som målsägandebiträde. (Medlem intenog var väl inne på det och även att bordellmammans son (?) ville ha CS som målsägandebiträde.) Är det någon som vet om hon var EAs biträde även i tidigare våldtäcksanmälningar?
Nej, det var en kvinnlig advokat PK.

Edit: Samma advokat PK är även EAs ombud i det kommande förtalsmålet.
Citera
2021-03-22, 21:01
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Det är väl inte så att GL är dement eller senil ?

Tror snarare ovanligt ensam, hans fru fanns ju vid hans sida i drygt 40 år, då blir det ju kännbart om hon försvinner och man är pensionär.
Tapoade väl omdömet totalt i sin ensamhet.
Han verkar vara något stelbent och rigid och då kanske det inte blir så enkelt att skaffa sig en ny dam.
GL ser ju ut som betjänten i Familjen Addams..
https://pasteboard.co/JTPZAc3.jpg
https://pasteboard.co/JTPZX7F.jpg
En gubbe över 70 är ju ingen tjejmagnet, vilket möjligtvis GL fick för sig där i alkoholruset.
Att bli serverad en yngre finlemmad kvinna i sitt egna hem är nog mumma för många ensamma farbröder.
Citera
2021-03-22, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det betyder inte att han ligger med dom.

Det har jag inte påstått. Men en situation såsom beskrivet kan utvecklas till annat. I synnerhet om alkohol är inblandad och båda är psyko.
Citera
2021-03-22, 21:03
Medlem
ua571cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen

Jag tycker han är äcklig. Alltså är han skyldig.

Kanske lite tunt...?

Hoppas du inte arbetar som domare...
Citera
2021-03-22, 21:08
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 90510
Åja det var hot om att sticka pennor i ögonen och klippa av hans tår med sekatör när han sov. Det är den killen som vaknade med en tjej i sin säng när EA kröp fram från under sängen med en stor kniv och sa "här ligger ni och myser nu sla jag gå och koka kaffe" med kniven fortfarande i handen. Den lilla oskuldfulla flickan poserade även med en automatkarbin med någon hotfullt uttalande om att ingen jävlas med henne..

Kärringen är fullständigt livsfarlig.

Hon har haft en jäkla tur att inte råkat på en lika psyksjuk snubbe som hon själv..

Äsch den där bilden där hon poserar med gevär är inget speciellt.
När allt kommer till har ju hon haft ihop det med muppar som den där äldre fotografen med pepsitatueringen, som gråtit hejdlöst för att han var så kär, som är en pinsamt fjant.
Tycker i mångt och mycket att de män hon varit ihop med är loosers.
Har hon blivit fälld för våld mot tex den där fotografen? Eller är det så att han är bitter och kryddar på lite extra om denna tjej.
Senast redigerad av cece123 2021-03-22 kl. 21:19.
Citera
2021-03-22, 21:11
Medlem
”Jag tycker han är äcklig. Alltså är han skyldig.” (Vresrosen)
Citat:
Ursprungligen postat av ua571c
Kanske lite tunt...?

Hoppas du inte arbetar som domare...

Tja, dylik argumentation fällde Billy Butt. Skriven av en domare.
Citera
2021-03-22, 21:20
Medlem
Qualatexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Däremot avskyr jag denne man bottenlöst av en mängd andra skäl så jag hoppas verkligen att han fälls. Just för att han är oskyldig. Det vore karma av kosmiska proportioner för denne inbitne systemlakej som gjort karriär på att agera tampong åt allehanda oduglingar och korrupta avskum som sossestaten avlönar.

Precis. Jag tycker som du.
Lambertz är en patetisk, smalaxlad, storörad White Knight.

istället för att känna ett ansvar att tjäna samhället, arbeta för en bättre, säkrare framtid; så har han i alla högsta grad bidragit till detta moraliska månlandskap till ”samhälle”.

Svensk feminism handlar enbart om privilegier. kvinnor kräver en automatisk rätt till den pondus och respekt som män alltid tvingats förtjäna; men med ett egenansvar på nivån av ett barn.

Det handlar om särbehandling, ej jämlikhet.

Dessa två, GL och EA, förkroppsligar på något sätt det svenska samhället år 2021.
Identitetslös dekadens, där det ansvars- och samvetslösa dyrkandet av perversiteter och främlingar.

Ett ruttet, östrogenfuktigt korthus.

Fy fan.
Citera
2021-03-22, 21:21
Medlem
belfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
”Jag tycker han är äcklig. Alltså är han skyldig.” (Vresrosen)

Tja, dylik argumentation fällde Billy Butt. Skriven av en domare.
Sant, Billy Butt domen var ett justitiemord. Men medierna tyckte BB var för oattraktiv för att förtjäna rättvisa. Medierna bestämmer ju i slutändan.
Citera
2021-03-22, 21:48
Medlem
Jormapormas avatar
Har försökt leta i tråden efter bild på kvinnan. Finns det någon och i så fall vill någon länka. Skulle uppskattas!
Citera
2021-03-22, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeinKampf
Ja det stämmer och till den andra som du svara på så har frivården givetvis begärt ett yttrande från frivården. Det görs alltid när fängelse finns på skalan.

Det sista är iofs inte riktigt. Jfr exempelvis ringa nark då begärs aldrig yttrande från FV. Måste finnas en reell risk för fängelse. Kan förekomma att man inte begär yttrande när villkorlig dom är den enda påföljden som kan utdömas men kan det bli villkorlig dom finns oftast en teoretisk möjlighet att det blir fängelse och därför förekommer nog yttrandena oftast.
Citera
2021-03-22, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Äsch den där bilden där hon poserar med gevär är inget speciellt.
När allt kommer till har ju hon haft ihop det med muppar som den där äldre fotografen med pepsitatueringen, som gråtit hejdlöst för att han var så kär, som är en pinsamt fjant.
Tycker i mångt och mycket att de män hon varit ihop med är loosers.
Har hon blivit fälld för våld mot tex den där fotografen? Eller är det så att han är bitter och kryddar på lite extra om denna tjej.
Tuttinuttanimej så det är den lilla flicksnärtan som varit anfallen av otäcka män.
Äsch,,pyttsan för lite skjutvapen och knivar, koks, serievåldtäcktsanmälningar, psyktvångsvård är väl ingenting.
Nästan normal tjej .

Hon är en livsfarlig galenpanna fullständigt konsekvenstänksbefriad..
När skiten for in i fläkten har dom som tror dom kände henne nu ett unikt tillfälle att studera hennes rätta jag.

Hon gapade efter en för stor fisk denna gång vilket fick henne att tappa masken inför allmänheten. Märk väl att fallet psykbitch ännu endast är i sin linda. Hon är bränd...det är slut med barhäng på Stureplan
Senast redigerad av 90510 2021-03-22 kl. 22:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in