Citat:
Ursprungligen postat av
TomSowell
Snälla söta Klyban. Jag kan engelska. Din svenska är så dålig att dina texter blir obegripliga. Men det gör inget.
Det är lugnt, även och OAVSETT vad du skriver, så sätter man dessa i fängelset nu som attackerade USA...
Och om du kan engelska är ingen fråga, för det kan du inte med tanke på du skrev innan.
Det är värt och notera inte en enda ANTIFA är ser vi här, det är värt och notera för de som tror ANTIFA är kuppmakare ifrån bananrepublikanerna.
Att du inte vill diskutera detta längre är väldigt talande.
Men vi vet sedan länge att bananrepublikanernas vill ha en diktatur i USA, kanske du tror din tystnad där ändrar nått, men du kan vara helt säker på att det inte sker, då de dömda själva berättar det är på uppdrag av trumpen.
Citat:
Ursprungligen postat av
TomSowell
OK, så Pelosi och Biden är överens om att Januari 6 var en värre attack på demokratin än 911. Här är vi helt överens: de har bägge sagt att Januari 6 är den värsta attacken sedan inbördeskriget.
Ditt problem är alltså att jag tidigare skrivit incident i stället för attack, eftersom dessa ord inte riktigt betyder samma sak? OK, jag håller med om att incident och attack inte är samma sak. Attack är allvarligare. Men detta understryker ju bara min poäng ytterligare att de relativiserar 911 i förhållande till Januari 6 vilket var det enda jag ville ha sagt.
Haha, allt man behöver göra är titta på en videofeed på attacken, så ser man att det är en attack
Och de attackerande sade det var på uppdrag av trumpen, kanske det som gör att skon klämmer så för dig.
Men varför du berättar igen du inte förstår engelska är udda, dock bra för mig och inse att du inte pratar om attacken emot USA, dess konstitution och Capital Buildning.