Citat:
Kanske du inte skulle raderat det sakliga i inlägget jag skrev-Bäste Klyban: om du vill att folk skall diskutera med dig måste du först lära dig att uttrycka dig begripligt. Om vi utgår från dina texter (se ovan) så kan jag meddela dig att min engelska är flera magnituder bättre än din svenska. Men vad vet jag, du kanske är en riktig fena på att snacka och det bara är när du försöker skriva som det skiter sig?
Hur som helst är mitt tips till dig att du börjar läsa böcker och tränar enkla fraser, typ "Mamma går upp för trappan" eller "Pappa bajsar på toaletten". "Trumpnissar" och "Trump dum" är tyvärr meningslösa fraser som inte leder till att din språkhantering förbättras. Ett fåtal stavfel gör inte mycket för att förstöra läsförståelsen, även om de i ditt fall inte är ett fåtal, och du kan givetvis inte rå för om du lider av dyslexi. Problemet med dina texter är främst att dina meningar sällan är grammatiskt begripliga och att sammanhang mellan meningarna saknas. Detta gör dem i princip omöjliga att läsa.
Hur som helst är mitt tips till dig att du börjar läsa böcker och tränar enkla fraser, typ "Mamma går upp för trappan" eller "Pappa bajsar på toaletten". "Trumpnissar" och "Trump dum" är tyvärr meningslösa fraser som inte leder till att din språkhantering förbättras. Ett fåtal stavfel gör inte mycket för att förstöra läsförståelsen, även om de i ditt fall inte är ett fåtal, och du kan givetvis inte rå för om du lider av dyslexi. Problemet med dina texter är främst att dina meningar sällan är grammatiskt begripliga och att sammanhang mellan meningarna saknas. Detta gör dem i princip omöjliga att läsa.
Hur ska jag uttrycka mig begripligt och när du inte ens klarar av att förstå engelskan?
Svaret är givetvis att du får skärpa dig.
Och vill du diskutera sakligt om brottslingarna som man nu kastar i fängelse en efter en, så kan du alltid göra detta.
Men vi inser att det vill du inte, för det innebär att du kommer bekräfta alla dessa brotten och attacken emot USA, attacken emot dess konstitution och ett försök att avskaffa demokratin.
Och att dessa är gjorda av bananrepublikaner på uppdrag av trumpen, för det är vad kuppmakarna säger sig vara så.
Så vem är nästa brottsling som hamnar i fängelset tro, och ingen ANTIFA.
Är inte det rätt komiskt och udda och med tanke på ni påstod detta.