Citat:
Ursprungligen postat av
Hundvisslaren
Snart, när som helst nu, kommer sanningen fram och Trump och Bannon blir dömda för terrorism och hamnar på Guantanamo. De är jätterädda nu. Trump sitter i sin guldtron i Mar-a-Lago och skakar av skräck, livrädd för att lämna ut utskriften av talet han höll offentligt den 6:e januari.
Eller så pekar de bara finger åt denna patetiska skådeprocess från en fejk-president.
Efter att Trump blivit dömd, måste FBI rensas upp. Att de kom fram till att det inte fanns någon konspiration, måste betyda att de själva var inblandade. Huvuden kommer rulla. Detta försök till statskupp får aldrig glömmas och nu måste de omgående sätta upp rail guns på Kapitolium!
De kallar oss "sekterister"...
Vadå dömda?
Är det cement i ditt huvud, eller varför börjar du prata om annat för?
Fejk var 8 förhör om Bengazi och inte kom fram till nått alls.
Här vågar man inte ens ett enda förhör med Bannon, och trumpen är livrädd att de ska få reda på vad han planerade den dagen.
Jag förstår du vill prata om annat, för detta är väldigt pinsamt för dig.
Återkom när man har förhört Bannon 8 gånger, och ska ha en nionde, det är först då en poäng kan EXISTERA för dig
Attack emot USA är okey då enligt dig då, och ni som anser det är okey att skjuta trespassers, men inte nu.
SÅ komiskt, och jag som trodde USA skulle försvara sig mot terrorism, men tydligen inte när det är bananrepublikaner.
Citat:
Ursprungligen postat av
HepCat-X
Standard Operations Procedure för honom, Han har mutat folk, hotat med att stämma skiten ur dem, ljugit och/eller satt munkavel på dem under hela sitt liv.
Det är så han spelar spelet,
Yup, så är ju det, trumpen är rädd för sig själv, och vill till varje pris ingen ska få reda på vad han planerade och sade under den dagen.
För mig låter det som att det är nått trumpen vill dölja, annars hade man fått detta direkt.
OCh det är nu trumpnissarna tror det ska publiceras i alla jordens tidningar och detta, men handlar bara om utredningen .
Men förklara det för cementskallar som medvetet "missförstår" allt.
Vi får hoppas att de får ta del av detta, vem vet, kanske trumpen planerade en statskupp.
Och nästa gång kommer trumpen ha en riktig tool som gör han kan sitta resten av sitt liv som president för USA, då konstitutionen är uppenbarligen inget de längre står bakom.