Citat:
Ursprungligen postat av
SDless
På sätt och vis har du rätt! Jag kommer dock inte sluta helt utan använda benso vid behov. Horset däremot är ingen lösning i längden utan lite lyx och flykt från Coronavardagen. Det spårade dock ur med benson och blev daglig användning så var tvungen att agera. Sen har jag ju mitt projekt med att kickstarta viktminskningen med hjälp av amfetamin som lär börja inom en-två veckor.
Okej! Nej i det fetstilta har du rätt även för mig. Har haft ett grovt benzo och opiat missbruk samt Lyrica många år men efter min behandling behöver jag lixom inget varje dag. Förutom den lilla holken innan jag ska sova. Men jag tar Diazepam och även Lyrica ibland när jag inte kan sova eller vill ha lite extra motivation till dagen, men det viktigaste är att jag inte känner att jag har ett missbruk längre som gör att jag MÅSTE ha för att ens komma upp ur sängen. Sen kommer jag aldrig vara helt nykter livet ut. Fyfan vad tråkigt.
Häromdagen räknade jag ut att jag prövat 56 olika preparat jag provat på hittills och då är jag snart 30. (Då räknade jag upp alla benzo-sorter, z-analoger dvs. Opiater/opioider o allt rusframkallande jag kunde komma på) Bara sånt narkotikaklassat. Så ser mig ändå ganska så bevandrad inom detta område. Man vill ju inte dö nyfiken men heller inte dö i förtid. Jag är så glad att alkohol aldrig varit min grej för då hade min lever inte haft många år kvar.
Ja fan efter allt mitt opiat användande i snart tio år har jag konstaterat att Buprenorfin är det enda som är värt för mig att ibland lyxa till det med. Tramadol har slutat fungera för längesen, Heroin har jag bara testat 5 gånger och då snortat, jag som inte skjuter. Det enda som gav bra effekt då var 1 av 4 gånger jag fick tag i vitt H (har enorm nålfobi kan inte ens ta blodprov) så där kan jag räkna bort Heroin (Om jag inte visste det var Thai-smack varje gång så man kan snorta men de händer ju 2 % av gångerna att man får det) räkna bort Morfin/Dolcontin också i stort sett då det är värdelöst om man inte skottar, det är enligt mig för dyrt ändå i Sverige. Jag gick ett tag på Oxycontin (bara Mundipharma, funkar ju att snorta, krossa, eller rövpanna

) när jag hade riktigt bra med pengar men lär jag låg på ~160mg om dagen blev det lite väl dyrt och jag insåg att jag måste kliva av Oxyn. Palexia och Kratom är de enda opiaterna/opioiderna jag inte prövat faktiskt men skulle gärna göra. Svåra att få tag på. Sen dess har jag haft svårt hitta/se charmen i något annat än just Subutex som faktiskt fungerar skitbra om man tar det typ 3 gånger i månaden. Så jävla prisvärt dessutom (Får franska 8or live Subutex för 150:-). En åtta kan räcka en månad för mig nu för tiden.
Jag önskar dig fortsatt lycka till med benzot hörru och börja för fan inte med Horse igen! Har sett många förlora allt de tidigare byggt upp i livet, och även sina liv. För Heroinet, o då ligger vi lågt jämförelsevis med många delstater i USA.
Fan va text det blev det var inte meningen. Får skylla på en natt utan sömn och att bedöma av min bok jag författat här nu verkar även Elvansen sitta kvar lite sen i natt