Citat:
Ursprungligen postat av
anonymous32
Nån som kört testo(TRT) under avtändning på benso ? Är 1 månad benso-fri och lider av PAWS.
Funderar på att köra testo & gymma. Läst flera trådar på bl.a BenzoBuddiez där flera gjort liknande o det ska ha hjälpt dom något otroligt.
Någon med erfarenhet kring ämnet o ifall det underlättar AT:n ?
Nu vet inte jag om detta är rätt tråd, men:
Jag körde Testo P 300mg/ew i 12 veckor för 2 år sedan i samband med att jag klev av Diazepam+Alkohol efter 1 års missbruk.
Absolut, det hjälpte mig att få upp motivationen till att lägga fokuset på gymmet istället för tabletterna. Men jag kunde inte köra fullt ut i gymmet på grund av mina kraftiga utsättningssymptom. Så för mig kändes det som slöseri och då valde jag att kliva av.
I samband med min PCT när testo-nivåerna droppade så kom en kraftig dipp i mitt mående, jag har faktiskt aldrig mått så dåligt i hela mitt liv, vilket ledde till att jag tog ett återfall.
Nu nämnde iofs du att det var TRT som var aktuellt för dig, så att "kliva av" kanske inte blir aktuellt för dig.
Jag körde en kur Testo/E 500mg/EW efter 1 år som nykter och kan säga att det var som dag och natt. Då förstod jag verkligen varför folk som börjar kura aldrig slutar