2009-04-08, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Nej, det är fysiskt omöjligt att få någon AT av 3 mg alprazolam. Bensoabstinens kommer först när kroppen har blivit beroende av substansen och det tar åtminstone ett par veckor.

Om du visste någonting överhuvudtaget så hade du vetat att bensodiazepiner är framförallt PSYKISKT beroendeframkallande inte fysiskt. Det fysiska kommer som du säger efter en vecka eller två av frekvent användning men den psykiska AT:n (vilket ju alla riktiga bensotorskar vet är den värsta biten av AT:n) kan komma redan efter 1 dag. Beroende på hur mycket du förstört psyket innan med benso.

För fan människa det finns internet idag, läs!
Citera
2009-04-08, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ~*BayBee*~
Att inte äta Xanor har aldrig slagit dig..?

Säger du det till en heroinist på plattan också som sitter med en AT? Tänk innan du skriver.
Citera
2009-04-08, 14:04
Medlem
Phibers avatar
+1

Sathalon vet vad han snackar om.
Citera
2009-04-08, 15:08
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Kan ni sluta diskutera om han kommer få AT eller ej och istället hjälpa honom och besvara frågan som han ställde om hur han borde göra med det han har.

Om han inte får någon avtändning, finns det ju inte mycket att hjälpa med...
Citera
2009-04-08, 16:34
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mqa
Om han inte får någon avtändning, finns det ju inte mycket att hjälpa med...

Men hans fråga var väll inte om han kommer få AT eller hur? Han frågade om det han hade kunde hjälpa lindra hans AT.

Så folk här anser istället att det låter som han inte knaprat tillräckligt och "konstaterar" att han inte kan få AT. Skapligt OT och börja tjafsa om det, ge mannen tips istället hur han unviker sina jobbiga dagar.
Citera
2009-04-08, 18:34
Medlem
~*BayBee*~s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sathalon
Säger du det till en heroinist på plattan också som sitter med en AT? Tänk innan du skriver.

Det finns en skillnad.. En heroinist på plattan är förmodligen beroende, något som du inte är med dina 3 xanor!
Citera
2009-04-09, 02:11
Medlem
Citat:
Det finns en skillnad.. En heroinist på plattan är förmodligen beroende, något som du inte är med dina 3 xanor!

Öööhhh...snacka om att du VERKLIGEN inte kan överstiga åldersgränsen för forumet. Du sitter ju fan och yrar juh! Så en heroinist kan inte vara beroende av herioin om h*n bara har en 0,1:a eller vadå? Att jag får avis på bara 3 xanor är ju ett extremt tydligt tecken på att jag faktiskt ÄR beroende.

Är du fjorton och blond?
Citera
2009-04-09, 02:13
Medlem
Hur e det med TS föresten? Hur går det med AT:n? Du har väl inte slängt i dej båda dina sista stess va? (Annars blir ju jag tvungen att skicka dej ett par bara för jag vet hur fruktansvärt du mår..) PM:a mej om det blir överjävligt så ska jag hjälpa dej.

Må väl!
Citera
2009-04-09, 03:10
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Fysiskt, ja. Xanor kan helt klart skapa ett psykiskt beroende mycket, mycket snabbt.
Citera
2009-04-14, 02:58
Medlem
Sleazers avatar
lyssna på sathalon,verkar kunna en del
trevlig jävel det.men Ts hur går det??
Citera
2010-01-16, 17:18
Bannlyst
Benso AT

Tjenare, har käkat benso i typ 3 dagar i rad nu. Senast va igår, tog 1 valium och rökte lite Ikto. Nu är jag darrig, hjärtklappning och känner mig allmänt svag. Är detta en benso AT?
Citera
2010-01-16, 17:20
Medlem
Himmler!s avatar
Knappast efter tre dagar, nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in