Jag har fått kramp anfall 3-4gånger under mitt liv som jag misstänker är pga benso AT.
Det hela har man inget minne av, 2 gånger har jag bara suttit vid datorn sen vaknat upp på golvet eller i sängen helt förvirrad och värk i ryggen förmodligen för att jag fallit ihop.
ca 5 min efter jag vaknat upp så börjar man förstå vad som hänt och känner även av att käken är öm förmodligen för att jag spänt mig, jävla tur att man inte bitit av sig tungan ännu.
Första gången åkte jag till sjukhuset där dom gjorde massa tester men hittade inget som tydde på epilepsi.
Senaste gången jag fick anfall var jag i stan och gick och helt plötsligt vaknar upp på marken med folk som stod över mig och förklara vad som hänt. Pinsamt som satan.
På tal om benso AT så var det värsta som hänt mig förra sommaren, jag tror jag hade ätit massor olika sorters benso och när jag gick cold turkey fick jag små psykoser under 2 veckors period.
Den värsta var en gång när jag fick för mig att någon var ute efter att döda mig och låste in mig i lägenheten och var jätte paranoid men tillslut så kommer man på att det är helt orimliga tankar och blir sig själv igen.
Xanor är verkligen förrädisk men så underbart rus när man knaprar dom igen när tolleransen är lagd.