Citat:
Svar ja. Oxascand är det du får nu för tiden om du väljer att söka hjälp för inneliggande avgiftning av Xanor-beroende men då max i fem dagar sen förväntas du vara klar med nertrappningen och med din historik och dina mängder av Xanor kommer du vilja kväva dig själv med en kudde efter dessa fem dagar. Även jag har gedigen erfarenhet av Xanor missbruk och har du tillgång till tillräckligt med Oxascand skulle du göra dig själv en tjänst genom att trappa ur via någon du litar på som adekvat kan hjälpa dig att dela ut tabletterna så du får en någorlunda human nertrappning. För tro mig hur disciplinerad du än tror du är kommer du kommer inte klara av att inte ta extra Oxascand när du väl börjar må dåligt. Jag försökte många gånger trappa ner mitt Xanor missbruk länge innan jag lyckades men det krävdes att jag krampade rejält för att få förlängd avgiftning till sist och även då var det riktigt jobbigt.
Du har inte ätit Xanor jättelänge men doserna du tagit är ju enorma. Det bästa hade varit om du kan få tag i Stesolid/Diazepam och trappa ner under 2-3 månader.
Hur många Oxascand har du att tillgå? Kan du få tag i Stesolid? Vilken väg du än tar kommer detta bli allt annat än en dans på rosor och detta säger jag inte för att skrämma dig utan för att förbereda dig på vad som komma skall och för att jag vill hjälpa dig just för att jag har gått igenom samma resa själv (läs mina tidigare inlägg om du vill veta mer).
Du har inte ätit Xanor jättelänge men doserna du tagit är ju enorma. Det bästa hade varit om du kan få tag i Stesolid/Diazepam och trappa ner under 2-3 månader.
Hur många Oxascand har du att tillgå? Kan du få tag i Stesolid? Vilken väg du än tar kommer detta bli allt annat än en dans på rosor och detta säger jag inte för att skrämma dig utan för att förbereda dig på vad som komma skall och för att jag vill hjälpa dig just för att jag har gått igenom samma resa själv (läs mina tidigare inlägg om du vill veta mer).
Jag har 15milligramare oxazepam ett par kartor kvar . Jag kan få utskrivet mera typ när som helst från min läkare. Du måste förstå en annan sak också , det är inte svenska xanor jag brukat, utan Ksalol som finns ute på marknaden som är serbiska kopior ( de är kraftigt underdoserade och utblandade ) skulle säga att 5 mg ksalol motsvarar 1 mg svensk xanor. Så nej har inte legat på kraftiga mängder , och det var för många månader sen och har lyckats trappa ner rejält nu kan ligga på 1-2 mg ksalol om dagen endast. Och har inte känt av någon abstinens , har under perioder till och med slutat o håller helt med ksalol och inte på käkat på veckor . Men denna gång jag la av slog de rejält på mig med panik attacken , ska nog försöka få tag på diazepam men hur många mg oxazepam ska jag börja med ifall jag ska trappa ned ?