2022-03-25, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaChief
Trist om det är sant, en som jag hittills blivit imponerad av.
Tja under skribentens uppväxt hade han via vänner med henne att göra. Hon är 35 år så det var alltså typ 20 år eller mer sedan vännerna hade med henne att göra. Känns som totalt nonsens enligt mig.
Citera
2022-03-25, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazyman
Tja under skribentens uppväxt hade han via vänner med henne att göra. Hon är 35 år så det var alltså typ 20 år eller mer sedan vännerna hade med henne att göra. Känns som totalt nonsens enligt mig.

Både och. Under uppväxt men även mycket bra insikt i vad hon gjort senaste åren. Har nog inte hört ett gott ord om henne från brandmän i samma stad som henne.

Men vad vet jag? Hon kanske spelat falskspel de senaste åren och hennes ärliga sida kommer fram under en tv inspelning på några dagar 🤣
Citera
2022-03-26, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundbajsposen
Både och. Under uppväxt men även mycket bra insikt i vad hon gjort senaste åren. Har nog inte hört ett gott ord om henne från brandmän i samma stad som henne.

Men vad vet jag? Hon kanske spelat falskspel de senaste åren och hennes ärliga sida kommer fram under en tv inspelning på några dagar 🤣
Vad har du för bekanta? Är skvaller deras specialitet?
Varför i hela friden gar du fått skvaller om henne från flera olika brandstationen?
Citera
2022-03-26, 19:15
Medlem
Citat:
Vad har du för bekanta? Är skvaller deras specialitet?
Varför i hela friden gar du fått skvaller om henne från flera olika brandstationen?

Jadu. Vad har jag för källor egentligen.. det känns ganska irrelevant, mer än att jag har fått infon från en som jobbat med personen i fråga till o från under de senaste åren..
Citera
2022-03-27, 15:04
Medlem
Citat:
Jadu. Vad har jag för källor egentligen.. det känns ganska irrelevant, mer än att jag har fått infon från en som jobbat med personen i fråga till o från under de senaste åren..
På vilket vis är detta skvaller relevanta? Ok, du har en polare som jobbat med henne som inte gillar henne. Vad har det med programmet att göra?
Citera
2022-03-27, 15:42
Medlem
Citat:
På vilket vis är detta skvaller relevanta? Ok, du har en polare som jobbat med henne som inte gillar henne. Vad har det med programmet att göra?

Det är desvärre inte bara en polare..

Vad det har med programmet o göra? Jo de jag skrev från början, att dom inte är speciellt duktiga på att ta fram folks verkliga personligheter.

Men du vet säkert bättre, som tillbringat en vecka runkandes bak i kulisserna med deltagarna!
Citera
2022-03-27, 18:15
Medlem
Citat:

Vad det har med programmet o göra? Jo de jag skrev från början, att dom inte är speciellt duktiga på att ta fram folks verkliga personligheter.

Men du vet säkert bättre, som tillbringat en vecka runkandes bak i kulisserna med deltagarna!
Hin verkar ju överambitiös i Vägens hjältar så det skriker om det.
Sen undrar jag varför hon jobbar där om hon är brandman?.
Citera
2022-03-28, 06:31
Medlem
Citat:

Hur skulle man få fram den personlighet du påstår hon har i programmet? Det spelades in under 8 intensiva dagar,. Arbetskamrater intervjuades inte. Skulle man ödsla tid på långa förhör av henne? Det var 17 deltagare inledningsvis. Eller skulle man fokusera mer på henne än andra.
Skälvklart är den riktiga uttagningen till SOG mycket mer noga.
Citera
2022-03-28, 18:47
Medlem
Citat:
Hur skulle man få fram den personlighet du påstår hon har i programmet? Det spelades in under 8 intensiva dagar,. Arbetskamrater intervjuades inte. Skulle man ödsla tid på långa förhör av henne? Det var 17 deltagare inledningsvis. Eller skulle man fokusera mer på henne än andra.
Skälvklart är den riktiga uttagningen till SOG mycket mer noga.

Man kan nästan tro att du är #6 med tanke på hur du skyddar henne… skitsamma. Jag har en helt annan bild än du av henne. Och det är bara pinsamt att en så skev bild skildras i tv.

Wipeout, Gladiatorerna, vägens hjältar… c-kändis med bekräftelsebehov vill ta sig framåt och skyr inga medel för detta.
Citera
2022-03-29, 15:15
Medlem
Citat:
Man kan nästan tro att du är #6 med tanke på hur du skyddar henne… skitsamma. Jag har en helt annan bild än du av henne. Och det är bara pinsamt att en så skev bild skildras i tv.

Wipeout, Gladiatorerna, vägens hjältar… c-kändis med bekräftelsebehov vill ta sig framåt och skyr inga medel för detta.

Är du väldigt trög?
No1, Jag skyddar inte henne. Tycker inte ditt skvaller tillför något.
No2. Jag tar det igen, hur skulle de "avslöjat" henne? Prata med tidigare arbetskrater, hårda förhör etc? Det var 17 deltagare, hur fan skulle de hinna med ta reda på allt om alla under 8 intensiva dagar och till vilken nytta?
No3 Eller skulle de fokusera extra på henne? I så fall varför. Jag är säker på att de finns de som har åsikter om alla 17 deltagarna som också tycker det ges en skev bild av dem.
Citera
2022-03-30, 12:15
Medlem
dialektikers avatar
Citat:

Citat:
Är du väldigt trög?
No1, Jag skyddar inte henne. Tycker inte ditt skvaller tillför något.
No2. Jag tar det igen, hur skulle de "avslöjat" henne? Prata med tidigare arbetskrater, hårda förhör etc? Det var 17 deltagare, hur fan skulle de hinna med ta reda på allt om alla under 8 intensiva dagar och till vilken nytta?
No3 Eller skulle de fokusera extra på henne? I så fall varför. Jag är säker på att de finns de som har åsikter om alla 17 deltagarna som också tycker det ges en skev bild av dem.

Men för i he-ete, sluta med din otrevliga ton Lazyman!

Ja, skvaller och uppgifter om en deltagare som vimsar runt i mängder av liknande program istället för att jobba kan absolut vara relevant och intressant för tråden.

Är det någon som är trög så är det du.
Fattade inte ens ironi i mitt tidigare inlägg

Hundbajsposen har betydligt trevligare ton än du.

Citat:

Skärp dig Lazyman om du ingått i den där produktionen.
Lär dig stava också.
Citera
2022-03-30, 15:11
Medlem
Inga nya avsnitt än? Himla väntande...

Nr 18 med höjdrädslan visade sig alltså vara Jesusfreak. Trist, hon som var så söt! Annars verkar hon vara lite jobbigt usel på det där tjejiga sättet. Tråkigt också att fritidspolitikern åkte hem. Han verkade ganska rejäl, men visst: över 50 så går kroppen sönder lättare.

Många har sagt hårda saker om Karim. Låt vara att han betedde sig korkat och sa puckade saker, men han var trots allt rejält besviken och förbannad när han åkte ut. Jag tycker ändå att han kan få lite cred för att han tagit sig ur sin pissiga uppväxtmiljö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in