Citat:
Ursprungligen postat av
Imaloser
Typ han som bröt p.g.a benet. Hade det verkligen varit någon skam i om han hade brutit tidigare för att han insett att "Ja, jag kan ju knappt röra benet så jag kanske inte kan slutföra en extremt tuff fysvecka..." eller var han tvungen att leka hjälte för att få höra "Det där sa allt!"
Jag kan hålla med om att var lite poserande. En vettig person hade ju insett att det inte går att röra sig, och lagt ner i tid. Dessutom utan en massa tjejsnack om att "jag SKA klara det!". Men grabben var ju bara 25, så det får väl passera.
Intressant också att notera att en "kraftig inflammation" knappast uppstår på ett par dagar. Han har alltså sannolikt tränat sönder sig under sina förberedelser. Dåligt betyg på en PT!
Bella påminner ibland om Sheldon i Big Bang Theory: han lyckas verkligen helt oförstående ut när någon gråter och snorar mitt framför honom. Epic stoneface!

Helt klart den skönaste av instruktörerna. Måste varit en jäkla ynnest att ha med honom i helikoptern när man ska ut i talibanland.
Annars är norrlandsmorsan nr 10 en favorit: liten, tuff och otroligt söt. Jag är övertygad om att hon går långt.