2021-08-19, 21:32
Medlem
Cutenesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heir-of-Melnibone
Nej det r inte mjligt. GME-kulten r grundlurade av Wall Street som satte Cohen i Gamestop och hittar p lgner om att hedgefonder sitter i knipa. Det gr dom inte. De har frlorat pengar i frsta omgngen men de kan enkelt kpa direkt av andra gare om de r shortade utanfr brsen och det r det dom har gjort. Det finns ingen short squeeze och ingenting av vad kulten ljuger om har gtt i uppfyllelse.

Slj av skrpet och bli mindre fattig n vad du redan r. Du kommer aldrig att bli rik p GME.
Hahaha. Shorta GME r du gullig.
Citera
2021-08-19, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
S vad tror du aktien kommer toppa p fr kurs inom ett r?

Du fick en frga om du kunde bevisa att blankarna tckt sina aktier. Ska man tolka detta svar som att du inte kan bevisa det eller hade du bevis fr ditt pstende?
Citera
2021-08-19, 22:42
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Du fick en frga om du kunde bevisa att blankarna tckt sina aktier. Ska man tolka detta svar som att du inte kan bevisa det eller hade du bevis fr ditt pstende?

Kan du bevisa att jag att jag inte kan bevisa det du pstr att jag inte kan bevisa?

Vad tror du blir hgsta kursen nrmsta 12 mnaderna.

Om 366 dagar s bevisar jag att kursen aldrig gick ver $1000, dryper du av d?

Jag lovar dyrt och heligt att beg harakiri offentligt p torget i Arvika samma sekund som kursen gr ver $10000 fre 1 september 2022.
Citera
2021-08-19, 22:45
Medlem
Citat:
Kan du bevisa att jag att jag inte kan bevisa det du pstr att jag inte kan bevisa?
Jag har inte psttt att du inte kan bevisa det, jag stllde dig en frga om hur man skulle tolka ditt svar som helt bytte samtalsmne. Fram tills att du gr ett rligt frsk med lnkar att bevisa ditt pstende att blankarna tckt sina aktier s vljer jag dock att tolka det som att du inte kan bevisa det.
Citera
2021-08-19, 22:48
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Jag har inte psttt att du inte kan bevisa det, jag stllde dig en frga om hur man skulle tolka ditt svar som helt bytte samtalsmne. Fram tills att du gr ett rligt frsk med lnkar att bevisa ditt pstende att blankarna tckt sina aktier s vljer jag dock att tolka det som att du inte kan bevisa det.

Jag uttrycker p goda grunder mitt starkaste tvivel p att kursen gr ver $10.000 inom 12 mnader. Tror du kursen kommer gra det?

Ja ellet nej?
Citera
2021-08-20, 00:52
Medlem
Mr.Sanders avatar
Citat:
Jag har inte psttt att du inte kan bevisa det, jag stllde dig en frga []

To be fair, s citerade jag en annan p just den frgan (om det r mitt inlgg du syftar till), nmligen en som kallar sig RostigHink.

Han Ringhals3 lter nd sugen p att kpa lite GME eftersom det endast r snack om 1500 spnn. Om det inte var ironi dvs.
Jag tycker nd vi kan ha lite hgre niv i denna trd, typ som civiliserade mnniskor. Men vad vet jag, kanske det ska va s p aktieforumet p FB har inte hngt hr s mycket

Blir otroligt spnnande att se framver vad som hnder och vem som har rtt iallafall!
(Hoppas verkligen inte du menade det med harakiri, kp en aktie fr 1500 spnn istllet s har du en hedge i fall du tar fel i form av ditt eget liv och dessutom massa pengar )
Senast redigerad av Mr.Sander 2021-08-20 kl. 00:59.
Citera
2021-08-20, 06:18
Vrt att notera att Ringhals och Whore-of-Melnibone och vriga konspirationsteoretiker sger tvrtemot presidenten fr New York Stock Exchange.

NYSE sger sjlva att priset r manipulerat. Det r inte ngon spekulation.

Citat:
NEW YORK, June 16 (Reuters) - The prices of so-called meme stocks may be distorted because the majority of trades in those names are executed away from public exchanges where share price formation occurs, the head of the New York Stock Exchange said on Wednesday.

Citat:
"In some of the meme stocks that we've seen, or stocks that have a high level of retail participation, the vast majority of order flow can trade off of exchanges, which is problematic," said Stacey Cunningham, president of Intercontinental Exchange Inc's ICE.N NYSE.

https://www.nasdaq.com/articles/meme...ent-2021-06-16
Citera
2021-08-20, 09:37
Medlem
Citat:
Jag uttrycker p goda grunder mitt starkaste tvivel p att kursen gr ver $10.000 inom 12 mnader. Tror du kursen kommer gra det?

Ja ellet nej?
Jag tror att du har blivit frgad ett par gnger om du kan backa upp att blankarna tckt sina positioner och istllet fr att gra det kommer med motfrgor. Det tror jag har att gra med att du inte kan backa upp ditt pstende.
Citera
2021-08-20, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sander
To be fair, s citerade jag en annan p just den frgan (om det r mitt inlgg du syftar till), nmligen en som kallar sig RostigHink.

Han Ringhals3 lter nd sugen p att kpa lite GME eftersom det endast r snack om 1500 spnn. Om det inte var ironi dvs.
Jag tycker nd vi kan ha lite hgre niv i denna trd, typ som civiliserade mnniskor. Men vad vet jag, kanske det ska va s p aktieforumet p FB har inte hngt hr s mycket

Blir otroligt spnnande att se framver vad som hnder och vem som har rtt iallafall!
(Hoppas verkligen inte du menade det med harakiri, kp en aktie fr 1500 spnn istllet s har du en hedge i fall du tar fel i form av ditt eget liv och dessutom massa pengar )
Att jag skulle hlla lg niv fr att jag stller samma frga igen nr ngon citerar och svarar p ngot helt annat hller jag inte med om fr 5 re, personen behver ju uppenbarligen hjlp att frst frgan s d kan repetering hjlpa.

Inlgget du citerar r dessutom jag som fr frsvara mig fr att anvndaren lgger ord i min mun, det r lg niv om du frgar mig men sklart du inte ska reagera p sdant...

Du som vill hlla hg niv i trden kan ge fan i att svara p detta inlgg, tack p frhand.
Citera
2021-08-20, 10:14
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Jag tror att du har blivit frgad ett par gnger om du kan backa upp att blankarna tckt sina positioner och istllet fr att gra det kommer med motfrgor. Det tror jag har att gra med att du inte kan backa upp ditt pstende.

Du klarar sjlv inte av att svara ja eller nej p en rak frga, r du politiker?
Citera
2021-08-20, 10:16
Medlem
Citat:
Du klarar sjlv inte av att svara ja eller nej p en rak frga, r du politiker?
Hade jag varit politiker hade jag inte stllt dig samma frga igen nr du viker undan frn att svara. S fort du har erknt att du inte kan bevisa att blankarna tckt upp sina positioner s r jag redo att g vidare i diskussionen mr politiker som vgrar svara p frgor och ska vnda och vrida diskussionen till ngot annat.
Citera
2021-08-20, 10:22
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Hade jag varit politiker hade jag inte stllt dig samma frga igen nr du viker undan frn att svara. S fort du har erknt att du inte kan bevisa att blankarna tckt upp sina positioner s r jag redo att g vidare i diskussionen mr politiker som vgrar svara p frgor och ska vnda och vrida diskussionen till ngot annat.

Jag har absolut noll bevis som backar mina riktkurser i GME, det rcker med vanlig bolagsvrdering och sunt frnuft fr att begripa att kursen aldrig kommer g ver $10.000 de nrmsta 12 mnaderna.

Yror du den kommer g ver $10.000 de nrmaste 12 mnaderna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in