Skillnaden r att bubblor r baserade p en falsk knsla av vrde som sen gr i kras, hr vet alla att GameStop r vrdelst, och mnga kper inte fr vinst utan fr att gandet i sig r av vrde, om alla bara sljer av sig "vinner" Melvin, s huvudsyftet hos mnga av de som handlar r att hlla vrdet uppe till squeezen kommer. Sklart finns det mnga som kommer slja i hopp om vinst, men stor del gr det s inte.
Snart dags d mina kra brder och systrar! Raketen r tankad, lacken glnser och motorerna vrlar av entusiasm. Sitter redo nu med en fin prilla i kften och champagnen ber om att snart f bli poppad!
Frsta stoppet r mnen. Finns fortfarande ngra platser kvar i bakstet fr den hrliga, ni andra gnllspikar kan hoppa in i bagageluckan s slipper vi hra erat pladder. NEDRKNINGEN KAN BRJA 🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀
Snart dags d mina kra brder och systrar! Raketen r tankad, lacken glnser och motorerna vrlar av entusiasm. Sitter redo nu med en fin prilla i kften och champagnen ber om att snart f bli poppad!
Frsta stoppet r mnen. Finns fortfarande ngra platser kvar i bakstet fr den hrliga, ni andra gnllspikar kan hoppa in i bagageluckan s slipper vi hra erat pladder. NEDRKNINGEN KAN BRJA 🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀
Nu ker vi kra retard, mnen blir bara ett stopp fr att tanka p nnu mer brnsle. To the infinity and beyond! 🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀
r du sker p det? Courtage dras p natten, du kanske missat det bara? Det har sagts av flera personer i denna trd och den andra att courtage dras p lagda ordrar fr USA. Det str dessutom p avanzas sida
Well, jag kollar just nu och jag satte in pengar igr p mitt KF och de transaktioner som syns r pengarna som kommer in, mitt kp av aktier med courtage 8kr. That is it. Kpte p 11.86 s blev en liten frlust och nr jag tar frlusten minus totala summan pengar jag satte in stmmer det hur mycket pengar som r kvar p kontot nu.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!