2021-01-29, 15:14
Medlem
Nightcr4wlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingedRyze
Skillnaden r att bubblor r baserade p en falsk knsla av vrde som sen gr i kras, hr vet alla att GameStop r vrdelst, och mnga kper inte fr vinst utan fr att gandet i sig r av vrde, om alla bara sljer av sig "vinner" Melvin, s huvudsyftet hos mnga av de som handlar r att hlla vrdet uppe till squeezen kommer. Sklart finns det mnga som kommer slja i hopp om vinst, men stor del gr det s inte.
Jag gillar aktien!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Kolla citerade inlgg. Denna tomte frsker bara dra ned aktien fr att sjlv kunna kpa. Genomskinligt

Jo, det fattade tom jag. r det tilltet?
Citera
Medlem
Zlatan.s avatar
Snart dags d mina kra brder och systrar! Raketen r tankad, lacken glnser och motorerna vrlar av entusiasm. Sitter redo nu med en fin prilla i kften och champagnen ber om att snart f bli poppad!

Frsta stoppet r mnen. Finns fortfarande ngra platser kvar i bakstet fr den hrliga, ni andra gnllspikar kan hoppa in i bagageluckan s slipper vi hra erat pladder. NEDRKNINGEN KAN BRJA 🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀
Citera
2021-01-29, 15:16
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Vad beror den frvntade dippen efter ppningen p? r det folk som blivit nervsa och sljer sitt innehav vid frsta bsta tillflle?
Finns ingen
Citera
2021-01-29, 15:16
Medlem
FB-Kissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zlatan.
Snart dags d mina kra brder och systrar! Raketen r tankad, lacken glnser och motorerna vrlar av entusiasm. Sitter redo nu med en fin prilla i kften och champagnen ber om att snart f bli poppad!

Frsta stoppet r mnen. Finns fortfarande ngra platser kvar i bakstet fr den hrliga, ni andra gnllspikar kan hoppa in i bagageluckan s slipper vi hra erat pladder. NEDRKNINGEN KAN BRJA 🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀

Nu ker vi kra retard, mnen blir bara ett stopp fr att tanka p nnu mer brnsle. To the infinity and beyond! 🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀
Citera
2021-01-29, 15:17
Medlem
Onlyplaydanutss avatar
AMC brjar g uppt (+65%) men fortfarande bara $14.
Hoppas p mellan $50-100 idag
Citera
2021-01-29, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Rapporterad fr falska rykten. De stmmer icke gott folk.

S trkigt med snt pack. Borde bli bannade permanent.
Citera
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zlatan.

Snart ker vi bror 🚀🚀🚀🚀🚀
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruno.K
r du sker p det? Courtage dras p natten, du kanske missat det bara? Det har sagts av flera personer i denna trd och den andra att courtage dras p lagda ordrar fr USA. Det str dessutom p avanzas sida

Lngst ner hr
https://www.avanza.se/konton-lan-pri...el-utland.html

Well, jag kollar just nu och jag satte in pengar igr p mitt KF och de transaktioner som syns r pengarna som kommer in, mitt kp av aktier med courtage 8kr. That is it. Kpte p 11.86 s blev en liten frlust och nr jag tar frlusten minus totala summan pengar jag satte in stmmer det hur mycket pengar som r kvar p kontot nu.
Citera
2021-01-29, 15:22
Medlem
Nr brjar det roliga? Allts vilken tid?
Citera
2021-01-29, 15:22
Medlem
Go2daMoon!
Citera
2021-01-29, 15:23
Medlem
7 minuter kvar. Vart r vi p vg idag? Mot 500 dollar eller ner p 5 dollar?

Ofattbart spnnande!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in