2021-05-06, 20:29
Bannlyst
Ja har investerat 2000kr nu.. tror ni de var smart..? .. hehe..

Mvh
Citera
2021-05-06, 20:30
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Avanza har inte std fr Stop Loss p utlndska aktier.

Jag har fr mig att de kan fixa det om man ringer in.
Citera
2021-05-07, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ploc
Ja har investerat 2000kr nu.. tror ni de var smart..? .. hehe..

Mvh

Det fr vi hoppas!
Senast redigerad av Locals 2021-05-07 kl. 01:00.
Citera
2021-05-07, 14:57
Medlem
bajssprutans avatar
En sexa folkisar, en paket meckcigg och fem nya friska laxar p Nordnet. Its friday bitches! BTFD!

Volymen var helt vansinnigt lg igr om ngon sg det. Hll i bananerna.
Citera
2021-05-07, 15:44
Medlem
Lagerkommandants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajssprutan
Volymen var helt vansinnigt lg igr om ngon sg det. Hll i bananerna.

Anmrkningsvrt minst sagt.
Boalget skuldfritt som jag frstr det, runt $500 miljoner i kassan. Kontroll p kostnadssidan som minskar d butiker stngs ned. Bolaget drar in pengar. Ny ledning - ett dream team, kort och gott... Fundamenta!

S mycket skrmsel och skrammel fr "bolaget r dende i en bransch ingen kommer minnas" ... jo jo.
Vart har jag min raketemoji?
Citera
2021-05-07, 17:35
Medlem
bajssprutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagerkommandant
Boalget skuldfritt som jag frstr det, runt $500 miljoner i kassan. Kontroll p kostnadssidan som minskar d butiker stngs ned. Bolaget drar in pengar. Ny ledning - ett dream team, kort och gott... Fundamenta!

S mycket skrmsel och skrammel fr "bolaget r dende i en bransch ingen kommer minnas" ... jo jo.
Jag kunde inte brga mig utan kpte tv fr 160. Folklens makt.
Och det faktum att stl och commodities verkar vara the shizznit gr mig glad.

Varsgod: 🚀

GME to the moon!

Som en rolig kuriosa dippade USAs bsta integrerade stlverk redo fr en bullmarket som inte setts sedan Metusalem exakt samtidgigt med GME. Ingen jvlas med stlkuken Goncalvez.
Nu r det personligt. Kids playing with other peoples money. /kill
Citera
2021-05-08, 06:37
Medlem
JackArrows avatar
Om det hr gr vgen till mnen, ja d ska jag kpa villor i Danderyd, Nacka och Liding samt lgenheter i stermalm.

Ni kan kalla mig fr Fastighetskungen med silverguld i byxan.
Citera
2021-05-08, 09:32
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagerkommandant

Ja anmrkningsvrt! Aktien r upp 3000% p ett r och kursen r gott och vl dubbelt s hg som historiska ath. Det r nstan som om en del redan r inprisat. Det r nstan som om allt r inprisat och en hel del till men vad vet jag, jag drack inte en kopp kritor till frukost. Fundamenta!

Det r imponerande nd att kursen inte bara gr rakt genom golvet. Det behvs bara lite tid, att "vanligt" folk trttnar p att vnta p rymdraketen. En dag kommer en rejl sttning och dagen efter en krasch sen sitter sektens innersta krets med en rejl frlust i ena diamanthanden och kuken i den andra.
Senast redigerad av Aigis 2021-05-08 kl. 09:40.
Citera
2021-05-08, 10:21
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
En dag kommer en rejl sttning och dagen efter en krasch sen sitter sektens innersta krets med en rejl frlust i ena diamanthanden och kuken i den andra.

Vgar du satsa pengar p detta? Blanka den! Det borde vara ltta pengar. Alla kommer ju trttna p vrldens mest omtalade aktie och slja vrldens mest kpta.
Citera
2021-05-08, 12:19
Bannlyst
nordnet sger att volymen igr var 1.2miljoner.
Citera
2021-05-08, 13:31
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Vgar du satsa pengar p detta? Blanka den! Det borde vara ltta pengar. Alla kommer ju trttna p vrldens mest omtalade aktie och slja vrldens mest kpta.

Ja jag har faktiskt kollat lite p det men hittade inga instrument. Vet ni nt fr ni grna sga till.
Senast redigerad av Aigis 2021-05-08 kl. 13:35.
Citera
2021-05-08, 14:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Ja jag har faktiskt kollat lite p det men hittade inga instrument. Vet ni nt fr ni grna sga till.

Tnker inte bli en av er efter detta, kommer inte sitta med sjtomt och bt och villa fr 20miljoner.

kommer leva enkelt och skapa. Tittade lite snabbt p villor i tyres och nacka osv. r det detta jag vill anvnda mina GME pengar p? S att folk kan titta p mig och se att jag har mycket pengar?

Kommer ge bort det mesta av Gates, Griffins pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in