2021-02-25, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juiceme
vad sägs om 3000%?. du måste lita på att folk inte säljer för tidigt, jag är plus nu några hundra tusen, men har inte rört dom, inte ens att break-even.

Flera hundratusen? Ändå jobbade du provjobbade på Samhall för tre år sen enligt tråden du skapade.

Forskare har för övrigt gjort en AI beräkning i korrelation mellan IQ och aktieköp. Det visade sig att den genomsnittliga IQn bland dom som köper aktier i GME var beräknad till en kvot om 85-86.
Citera
2021-02-25, 17:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Flera hundratusen? Ändå jobbade du provjobbade på Samhall för tre år sen enligt tråden du skapade.

Forskare har för övrigt gjort en AI beräkning i korrelation mellan IQ och aktieköp. Det visade sig att den genomsnittliga IQn bland dom som köper aktier i GME var beräknad till en kvot om 85-86.

sant. jobbar på samhall, sparat några kronor genom åren. nu behöver jag kanske inte arbeta mera.

jag har diagnosen aspeger om någon undrar. jag är en riktig WSB
Citera
2021-02-25, 17:29
Citat:

Men ändå tjänar de mer pengar än du på detta? Är det inte konstig värld vi lever i.

Upp 200% nu sedan igår. Tjoho! Hörs imorgon. To the moon!!!

Du kommer ångra dig för evigt att du inte vågade köpa GME. Din pussy.

Men du var väl heller inga pengar att köpa för hahahaha
Citera
2021-02-25, 17:33
Medlem
boriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citadel-Order
Men snacka klappmongona som köper vid dessa nivåer.... Vilka jävla stolpskott!

Är väl snarast förundrad över att det finns folk som redan säljer. De gör ju bara så att kursen sjunker. Det är ju inget kul!

Om alla håller hårt med sina diamanthänder så stiger kursen istället och vi får åka månraket

Men det begriper väl inte du. Du kanske inte kan så mycket om agtier? Titta på och lär dig. Jag har hållit på med det i flera veckor.
Citera
2021-02-25, 17:44
Medlem
Vad är exit strategin den här gången? Alla ska bara sitta på aktien och vara skitrika?
Citera
2021-02-25, 17:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Vad är exit strategin den här gången? Alla ska bara sitta på aktien och vara skitrika?

låt idioterna som köpte in sig på 450dollar åtminstone dubbla? den tycker jag låter rimlig. men det kommer sannolikt gå högre
Citera
2021-02-25, 18:10
Citat:
Trevligt att en anonym person på ett nätforum vet så mycket om min inkomst Ha det så trevligt.

Så ska vi ana att du är rik helt plötsligt?! Vem försöker du lura? Rika och välbärgade personer sitter inte på Flashback och spyr bitter gala över folk som köpt GME.

Du sitter i en källare och är miserabel såklart.

Snart blir du ensam här inne hahaha
Senast redigerad av barfotalasse 2021-02-25 kl. 18:12.
Citera
2021-02-25, 18:20
Medlem
Haddock93s avatar
Om vi krossar motståndet kring 200 kommer det gå väldigt snabbt upp till 250-300 rent tekniskt. Jag håller.
Citera
2021-02-25, 18:27
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Om vi krossar motståndet kring 200 kommer det gå väldigt snabbt upp till 250-300 rent tekniskt. Jag håller.

Ja herregud. Håll för fan.

Att detta ens fungerar gör att folk håller mer nu än sist. Fler och fler köper och WSB är snart uppe i 10 miljoner medlemmar på Reddit.

Som sagt minst 800 dollar är min starka övertygelse.
Citera
2021-02-25, 18:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Ja herregud. Håll för fan.

Att detta ens fungerar gör att folk håller mer nu än sist. Fler och fler köper och WSB är snart uppe i 10 miljoner medlemmar på Reddit.

Som sagt minst 800 dollar är min starka övertygelse.

800dollar?? du måste vara en pappershand jag har hört talas om.
Citera
2021-02-25, 18:33
Citat:
Ursprungligen postat av juiceme
800dollar?? du måste vara en pappershand jag har hört talas om.

150 dollar nu.
Citera
2021-02-25, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Så ska vi ana att du är rik helt plötsligt?! Vem försöker du lura? Rika och välbärgade personer sitter inte på Flashback och spyr bitter gala över folk som köpt GME.

Du sitter i en källare och är miserabel såklart.

Snart blir du ensam här inne hahaha

Har aldrig påstått att jag är rik, men jag är välbärgad om du nu undrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in