2021-02-25, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagerkommandant
Brsen ger mig mycket bttre odds.
Ingen aning om? Ls min historik i trden s ser du att jag haft rtt i nstan allt lngt innan det hnde.

Jag mste trffat en m t dr nr det var uppenbart att du for med osanning och sedan terkommer med att hva ur dig att vi andra saknar koll.

Bara det faktum att du kper aktier i GMC vittnar om att du inte har koll p aktier. Kom tillbaka nr du kan rkna ROIC nyckeltal och applicera E. W sekvenser p kursgrafer din luffare.
Citera
2021-02-25, 16:21
Medlem
Lagerkommandants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Bara det faktum att du kper aktier i GMC vittnar om att du inte har koll p aktier. Kom tillbaka nr du kan rkna ROIC nyckeltal och applicera E. W sekvenser p kursgrafer din luffare.

Jag gillar axien,

och lskar att det finns mnniskor som blir upprrda ver att vi "kper aktier p fel stt" och tjnar pengar p det.
Senast redigerad av Lagerkommandant 2021-02-25 kl. 16:27.
Citera
2021-02-25, 16:30
Medlem
Citat:
Jag gillar axien,

och lskar att det finns mnniskor som blir upprrda ver att vi "kper aktier p fel stt" och tjnar pengar p det.

Haha, det r helt otroligt att en del mnniskor blir s frbannade och upprrda att de hamrar ut svordomar och frbannelser p tangentbordet
Citera
2021-02-25, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citadel-Order
Grattis till dom som kan gra sig av med skrpet nu vid 120/aktie!

Men snacka klappmongona som kper vid dessa niver.... Vilka jvla stolpskott!

Du r s jvla patetisk. Lovar att du gr p soc och r pank och blir riktigt sne nr miffon som vi tjnar cash p aktier som Gamestop. Fan vad arg du r.
Citera
2021-02-25, 16:43
Bannlyst
https://www.reddit.com/r/wallstreetb...res_from_etfs/

frstr ingenting av det hr, men jag hller.
Citera
2021-02-25, 16:50
Medlem
Citat:
Jag gillar axien,

Den enda som blir upprrd hr r du och dina gelikar som mste hamra ut ilskan p tangentbordet nr jag varnar anvndare hrinne frn att kpa aktier i GME.
Citera
2021-02-25, 16:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Den enda som blir upprrd hr r du och dina gelikar som mste hamra ut ilskan p tangentbordet nr jag varnar anvndare hrinne frn att kpa aktier i GME.

du kan inte varna ett retard. jag frskte guida en tjej som bor p gruppboende hrom veckan nr det var sn och halt. hon ville ta backen ner som var fylld av is, jag frskte varna henne att det r halt. hon r miljonr nu. ibland mste man ta ett bet.
Senast redigerad av juiceme 2021-02-25 kl. 16:57.
Citera
2021-02-25, 17:00
Medlem
Kunde inte lta bli, gick in med med 27st p USD138,50.
Kanske gra en 10-50% ? Plus d hoppas jag haha
Citera
2021-02-25, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XGR
Kunde inte lta bli, gick in med med 27st p USD138,50.
Kanske gra en 10-50% ? Plus d hoppas jag haha

vad sgs om 3000%?. du mste lita p att folk inte sljer fr tidigt, jag r plus nu ngra hundra tusen, men har inte rrt dom, inte ens att break-even.
Citera
2021-02-25, 17:16
Som sagt, vad jag tidigare skrev och lnkade till med bevis, s beror den tidigare nedgngen p blankning och inte p slj. De flesta hller.

Den kommer helt garanterat g upp till minst 800 dollar. Men gr den det till imorgon s pratad det p WSB om The mother of all gamma squeezes.

https://www.reddit.com/r/wallstreetb..._will_trigger/

Tydligen ska en en AI-genererad model av GME-aktien ftt fram hisnande 130k dollar per aktie. Men det lter ju helt sinnessjukt.

Tror det blir ungefr som frra gngen fast upp till runt 1000 dollar innan raset.
Citera
2021-02-25, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juiceme
vad sgs om 3000%?. du mste lita p att folk inte sljer fr tidigt, jag r plus nu ngra hundra tusen, men har inte rrt dom, inte ens att break-even.

Samma hr fattar inte varfr folk inte kpte in sig nr den var nere p 40$ men men ajlv behver man aldrog jobba mer..
Citera
2021-02-25, 17:20
Citat:
Ursprungligen postat av juiceme

Ligger plus 20 % just nu hehe. Lg -70% igr. Diamond hands hr. Imorgon tar det fart utav helvete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in