2007-03-16, 15:24
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilsen
Det är bara bra droger som klassas, det är en kvalitetsstämpel från staten.
De finns vissa undantag som suger men det rättas nog till i framtiden, ring och klaga

edit: fick visst inte med det, det är de bra som klassas som narkotika, de dåliga klassas som hälsofarlig vara i vanliga fall
Nja det sär sista skulle jag nästa säga är lite fel.
Den häslofarliga klassningen är som en genväg för att förbjuda rusmedel. Den infördes för några år sedan eftersom den vanliga narkotikaklassningen tar en sådan tid. För att narkotikaklassa ett ämne så måste det gå igenom en mängd olika beslut, det måste undersökas om missbrukrisk finns osv. Det måste det inte med hälsofarligt, utan det är bara att klassa, alla ämnen är ju nämligen lite farliga!
Ett exempel är tramadol som ska narkotikaklassas. Det vill dom inte så gärna bara klassa som hälsovådligt eftersom det används inom sjukvården, och faktiskt är ganska så starkt, det är ju en opioid! Det har varit lagligt ganska länge nu...
2007-03-17, 12:36
Medlem
Accipiters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kultingen
Fick hem ett gäng vita påsar från elefanten idag med svamp, hur vet jag vilket paket som är vilken svamp? De är färgkodade, gul (thai) men sen så är det en vit och en blå jag inte vet vilka det är...

Men vad beställde du för sorters svampar då? Om du till exempel beställt en colombiansk (2.5g per påse) och en hawaiiansk (1g per påse) så är det ju rätt lätt att lista ut vilken påse som är vilken svamp. Alltså, gå efter vikten. Känn på påsen och försök avgöra vilken som innehåller mest svamp.

Sen kan ju en tumregel vara att en påse av en svampsort är sammanlagt lika effektfull som en påse av en annan svampsort, även om den andra svampsorten råkar ha större massa. En påse är ju alltid en intense trip eller två mild trips.
2007-03-17, 13:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malr
Jag fick maila tre gånger för att över huvud taget få ett svar. Det sista mailen var rätt argsint. Fick då ett svar att jag skulle skicka dem kvittot också. Ska pröva om jag kan ta screenshot över betalningshistoriken på min internet bank eller skriva ut utskriftsversion sen scanna pappret och sen skicka...

Jag tog en screenshot på min betalningshistorik och jag fick detta svaret:
"Hej
Vi skickar din order direkt
Skickar med lite bonus
MVH
CA"

Låter nästan för bra för att vara sant. Får se om det dyker upp något i veckan.
2007-03-17, 14:17
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DementedGo
"Hej
Skickar med lite bonus
MVH
CA"

fick ungefär likadant mail =) hoppas han skickar denna gång också då.
2007-03-17, 14:49
Medlem
Malrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DementedGo
"Hej
Skickar med lite bonus
MVH
CA"

Nu får man genast lite nytt hopp. Skickade nu in min betalningshistorik och får hoppas jag får min beställning.
2007-03-17, 14:53
Medlem
mrdominiks avatar
Naturensdroger verkar vara snälla Jag fick mina bromo två dagar efter att pengarna kom in på deras konto. Men ett misstag gjorde dom, dem skickade 90 st istället för 100 :S
2007-03-17, 14:57
Medlem
Malrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdominik
Naturensdroger verkar vara snälla Jag fick mina bromo två dagar efter att pengarna kom in på deras konto. Men ett misstag gjorde dom, dem skickade 90 st istället för 100 :S
100 st. Är inte det tillräckligt för att trippa i typ 150 dygn i sträck? :P

Du får väl maila dom och hoppas på att dom skickar 10 st. till...
2007-03-17, 19:04
Medlem
mrdominiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malr
100 st. Är inte det tillräckligt för att trippa i typ 150 dygn i sträck? :P

Du får väl maila dom och hoppas på att dom skickar 10 st. till...

jag säljer dom.. under namnet "ny sorts LSD" det går bra faktiskt

Kommer tjäna över 10 000 på det.
2007-03-17, 19:05
Medlem
mrdominiks avatar
LSA vs Bromo

Om man nu jämför en lapp syntetiskt LSA med en lapp bromo, vilket föredrar ni? Vilket skulle folk gilla mest ifall man nu ska sälja?
2007-03-17, 19:06
Medlem
SkinnyFistss avatar
Usch, jag trodde aldrig jag skulle bli en av dem som frågade något sånt här, men om någon skulle kunna tipsa om någon internetbutik som säljer salvia så skulle det uppskattas.
Har googlat för fullt men vågar inte riktigt lita på internetbutiker jag inte hört talats om tidigare.
Antingen kan ni pm:a adressen eller ge mig "smeknamnet" på sidan så kan jag säkert googla fram den själv.

Hade för mig att det fanns på elefanten förut men nu hittar jag det inte.
2007-03-17, 19:07
Medlem
klyftigt sälja bromo som "ny sorts lsd".
din karma ligger på minus 5000 minst.
lägg ner såntdär! vi behöver inte fler läderlars!
2007-03-17, 19:38
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkinnyFists
Usch, jag trodde aldrig jag skulle bli en av dem som frågade något sånt här, men om någon skulle kunna tipsa om någon internetbutik som säljer salvia så skulle det uppskattas.
Har googlat för fullt men vågar inte riktigt lita på internetbutiker jag inte hört talats om tidigare.
Antingen kan ni pm:a adressen eller ge mig "smeknamnet" på sidan så kan jag säkert googla fram den själv.

Hade för mig att det fanns på elefanten förut men nu hittar jag det inte.
Jag skulle rekommendera ebay! Nej jag skämtar inte, det är jättebilligt! Lurad blir du inte heller om du kollar vad försäljaren har för reviews innan du gör köpte. Jag fick själv tag i 1g 10X för 60kr inklusive frakt. Det tycker jag är billigt iaf!
Här tex, en Buy It Now: http://cgi.ebay.com/1-gram-Salvia-Extract-FREE-Ship-SALE-ON-NOW_W0QQitemZ150100770955QQcategoryZ16710QQrdZ1QQc mdZViewIte m
1g 10X för 59kr inklusive frakt. Jag köpte från samma försäljare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in