2007-03-17, 19:40
Medlem
m96mafrs avatar
60 kr

Citat:
Ursprungligen postat av West-en
Jag skulle rekommendera ebay! Nej jag skämtar inte, det är jättebilligt! Lurad blir du inte heller om du kollar vad försäljaren har för reviews innan du gör köpte. Jag fick själv tag i 1g 10X för 60kr inklusive frakt. Det tycker jag är billigt iaf!
Här tex, en Buy It Now: http://cgi.ebay.com/1-gram-Salvia-Extract-FREE-Ship-SALE-ON-NOW_W0QQitemZ150100770955QQcategoryZ16710QQrdZ1QQc mdZViewIte m
1g 10X för 59kr inklusive frakt. Jag köpte från samma försäljare.

60 kr är mycket billigt! Kör på det här tipset ni som letar.
2007-03-17, 20:08
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:
Jag skulle rekommendera ebay! Nej jag skämtar inte, det är jättebilligt! Lurad blir du inte heller om du kollar vad försäljaren har för reviews innan du gör köpte. Jag fick själv tag i 1g 10X för 60kr inklusive frakt. Det tycker jag är billigt iaf!
Här tex, en Buy It Now: http://cgi.ebay.com/1-gram-Salvia-Extract-FREE-Ship-SALE-ON-NOW_W0QQitemZ150100770955QQcategoryZ16710QQrdZ1QQc mdZViewIte m
1g 10X för 59kr inklusive frakt. Jag köpte från samma försäljare.

Lite drygt att skaffa sig PayPal-konto, men annars låter det väl vettigt. Tacktack.
2007-03-17, 20:44
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkinnyFists
Lite drygt att skaffa sig PayPal-konto, men annars låter det väl vettigt. Tacktack.
Det var så lite så!
Paypal är helt gratis och går på några minuter att skaffa. Pengar stoppar du in till ett speciellt konto genom en kontoöverföring från din bank, så kommer de dit om cirka 2dagar.
2007-03-17, 21:08
Medlem
Malrs avatar
Citat:
Det var så lite så!
Paypal är helt gratis och går på några minuter att skaffa. Pengar stoppar du in till ett speciellt konto genom en kontoöverföring från din bank, så kommer de dit om cirka 2dagar.
Jag hade för mig att Paypal tog avgifter för överföringar. Har jag fel?
2007-03-17, 21:25
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malr
Jag hade för mig att Paypal tog avgifter för överföringar. Har jag fel?
Tror de bara tar avgifter från säljaren så att säga. För några avgifter från bank -> paypal har jag inte märkt av. Och säljaren har blivit fullt nöjd med mina pengar jag överfört från mitt paypal till dennes.
2007-03-18, 12:32
Medlem
SkinnyFistss avatar
Jaja, den auktionen tog ju slut igår så det blir att leta reda på någon annan som säljer ett inte allt för kraftigt extrakt för ett bra pris och dessutom skickar över hela världen.
Är det något särskillt jag borde tänka på förutom att kolla så att färsäljaren verkar vettig?
2007-03-18, 13:33
Medlem
bIZongs avatar
Citat:
Jaja, den auktionen tog ju slut igår så det blir att leta reda på någon annan som säljer ett inte allt för kraftigt extrakt för ett bra pris och dessutom skickar över hela världen.
Är det något särskillt jag borde tänka på förutom att kolla så att färsäljaren verkar vettig?

Betala i tid. Så att säljaren inte tror att du var oseriös. Sen får du väl tänka på att det kan ta mer än en dag att skicka från usa så börja inte klaga dag två om det inte har kommit. Det kan ta ett tag...

Men iövrigt är det väl inget...
2007-03-18, 13:43
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bIZong
Betala i tid. Så att säljaren inte tror att du var oseriös. Sen får du väl tänka på att det kan ta mer än en dag att skicka från usa så börja inte klaga dag två om det inte har kommit. Det kan ta ett tag...

Men iövrigt är det väl inget...

Jojo, sånt känner jag till. Funderade mest på om det var något jag skulle tänka på angående själva varan, typ vad "standardized" innebär och om vissa typer av extrakt är bättre än andra eller om allt detta "SUPER HIGH QUALITY SAAK10XXMSE" bara är dåliga försäljningsknep.
2007-03-18, 13:45
Medlem
FoXxs avatar
Citat:
Jojo, sånt känner jag till. Funderade mest på om det var något jag skulle tänka på angående själva varan, typ vad "standardized" innebär och om vissa typer av extrakt är bättre än andra eller om allt detta "SUPER HIGH QUALITY SAAK10XXMSE" bara är dåliga försäljningsknep.

Standardized är väl egentligen det bästa, 1gr x10 skall då alltså innehålla prick 12,5mg Salvorin A. Medans icke-standardiserat kan innehålla olika beroende på kvaliteten av extraktionen.
2007-03-18, 14:07
Medlem
West-ens avatar
Citat:
1g 50X för 140kr inklusive frakt då? http://cgi.ebay.com/1-GRAM-SALVIA-EXTRACT-50-X-STRONGEST-ON-E-BAY-CHEAP_W0QQitemZ130091642484QQcategoryZ1523QQrdZ1QQ cmdZ ViewItem
Annars kan du hålla ett öga på säljaren "rudolfthered", han säljer salviaextrakt mycket billigt. Just nu har han dock inget uppe.
2007-03-18, 14:25
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:
1g 50X för 140kr inklusive frakt då? http://cgi.ebay.com/1-GRAM-SALVIA-EXTRACT-50-X-STRONGEST-ON-E-BAY-CHEAP_W0QQitemZ130091642484QQcategoryZ1523QQrdZ1QQ cmdZ ViewItem
Annars kan du hålla ett öga på säljaren "rudolfthered", han säljer salviaextrakt mycket billigt. Just nu har han dock inget uppe.

Låter lite väl kraftfullt för att ta första gången. Letar nog efter 5-10x extrakt i första hand.
Tack allihopa.
2007-03-18, 14:31
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Låter lite väl kraftfullt för att ta första gången. Letar nog efter 5-10x extrakt i första hand.
Tack allihopa.
Det är ju bara att ta 5gånger mindre. Ett 50X-extrakt måste ju vara mycket bättre än ett 10X-extrakt eftersom man måste ta in flera andetag på ett 10X-extrakt. (Iallafall jag).
Med ett 50X borde det krävas med ett.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in