2006-12-14, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Någon som provat Psykedelic Snuff eller Mushroom Snuff från Nuternsdroger och bekräfta om det är nåt att ha? Produkterna ligger under Smartdrugs på sidan.

Det är väl inte att svara på din fråga egentligen, men testat det Psykedelic Snuffet som finns på CA. Och det var iaf bara skit, inget att ha.
2006-12-14, 15:49
Medlem
West-ens avatar
Någon här som har en aning om hur www.smartbar.nu fungerar? Hur de levererar och hur säkra de är?
Levererar de tex med rekommenderat?
2006-12-14, 18:42
Medlem
NewGuys avatar
Nu har jag betalat Lasse och hade ju som sagt var valt rekommenderat, nu får vi se hur lång tid det tar innan man får grejerna också.
2006-12-14, 18:47
Medlem
Slingshots avatar
Någon som har Läderlasses telefonnummer? PM:a mig isåfall.
2006-12-14, 20:05
Medlem
n0rriss avatar
Yay! fick en avi idag av CA. 1 dag mer än elefanten tog CA på sig den här gången, alltså 5 dagar. Tackar tackar nu blire skoj i helgen
2006-12-14, 22:31
Medlem
Pqps avatar
Kan starkt rekommendera snabeldjuret, beställde i torsdags med billigaste betalningen och fick ett vadderat kuvert på måndagen. Riktigt bra!
2006-12-14, 23:45
Medlem
Nervoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av West-en
Någon här som har en aning om hur www.smartbar.nu fungerar? Hur de levererar och hur säkra de är?
Levererar de tex med rekommenderat?

De gånger jag beställt från smartbar har jag beställt mot postförskott, paketet har kommit inom 5 arbetsdagar och hittils har det inte varit nåt strul. Dessutom så verkar "henke" som vad jag förstått driver sidan vara en reko kille (till skillnad mot vad man har hört om LL iaf).
2006-12-14, 23:51
Medlem
WerteXs avatar
Henke kan jag nog påstå är den mest seriöse av ägare. Aldrig något strul, alltid efter 2 dagar, alltid mot postförskott, verkar vara en hygglig prick
Hans PRISER däremot..... DOM går att diskutera..
Och utbudet.... Hmm...

Edit: Visst fan, alltid diskret förpackning.
2006-12-14, 23:54
Medlem
Nervoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Någon som provat Psykedelic Snuff eller Mushroom Snuff från Nuternsdroger och bekräfta om det är nåt att ha? Produkterna ligger under Smartdrugs på sidan.

I tripprapport forumet så finns det en rapport på Psyk Snuff, kanske samma?

Du hittar den här: http://www.flashback.org/showthread.php?t=299819
2006-12-15, 00:33
Medlem
WerteXs avatar
Någon som har koll på ev. nya webbshops för mer eller mindre lagliga droger?
utbudet börjar bli taskigt..
2006-12-15, 13:07
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WerteX
Någon som har koll på ev. nya webbshops för mer eller mindre lagliga droger?
utbudet börjar bli taskigt..
Amazing-Nature kanske kan va nåt? Har själv beställt från dom tidigare utan problem.
2006-12-15, 13:14
Medlem
Gustavkukens avatar
Alltså, jag beställde från elefanten, som jag gjort många gånger förut. De har alltid varit snabba både med service och att skicka grejerna, men nu så fick jag första hälften i måndags eller tisdags (vet inte varför de inte skickade allt på en gång), och det har stått shipped sen i tisdags, men nu har det fortfarande inte kommit nåt! Det brukar komma på 1-2 dagar. Och de har inte svarat på mina mail!

Börjar bli nojjig över att nåt har hänt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in