2007-03-07, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thc__stoned
Köp från elefanten, beställer du idag så lär du ha svamparna hemma senast onsdag.

Det är du 100% på? Och det finns ingen risk att jag får dom innan måndag? Viktigt det här

Om jag beställer imorgon, klarar jag mig innan onsdag då med tror du? Tänkte imorgon på morgonen. Vid 10 tiden eller något.

Och man skulle inte kunna få nån ledtråd till vad man ska söka på för att komma till "elefanten" ?
2007-03-08, 08:50
Medlem
kultingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illerrre
Det är du 100% på? Och det finns ingen risk att jag får dom innan måndag? Viktigt det här

Om jag beställer imorgon, klarar jag mig innan onsdag då med tror du? Tänkte imorgon på morgonen. Vid 10 tiden eller något.

Och man skulle inte kunna få nån ledtråd till vad man ska söka på för att komma till "elefanten" ?

Posten delas inte ut under helger så du kan inte få dom innan måndag om du beställer idag...
2007-03-08, 11:36
Medlem
mrdominiks avatar
Elefanten.

Hej jag har två frågor ang betalning till elefanten:

Hur lång tid tar det för pengarna att komma in ifall man ger sitt kreditkorts nr?

Är dom så pålitliga att jag utan problem kan ge ut mitt kortnr?
2007-03-08, 15:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror_Didrik
En gissning som kanske inte är helt åt helvete vore att läderlasse är ganska medveten om att han har produkter som faktiskt funkar på lager. Rimligtvis vill han mjölka ur dessa så länge som möjligt med div. knep som till exempel att sitta ihopkurad under pseudonymet "Ronrad Wiik" och överföra all handel på sajten naturensdroger.se.

Varför i hela himlavalvens namn säljer han lidokain förresten? Vad är det tänkt att man ska göra med lokalbedövningsmedel? Injicera det i varandras ansikten och leka Mortal Kombat? Helvete vilken tripp!

Skulle kunna använda det för att lokalbedöva näsan ungefär som med Koka, för att tex dra i sig 2cb (vilket svider bra i snoken).
men håller också med att det är skumt...
2007-03-08, 15:16
Bannlyst
Läste lite på elefanten och såg på en sort att man kan antingen äta de torkade eller färska.

Om jag beställer kommer dem som färska då eller? Så får man själv torka dem om man vill det?

Hehe, är nybörjare så har inte så stor koll.
2007-03-08, 18:43
Medlem
Bestälning ifrån spainmeds.

Hejsan.
Jag gjorde en beställning ifrån spaindmeds.
Det tog 5 dagar innan de tog emot betalningen och skickade varorna.
Nu är det 10 dagar sedan de påstod att de skickat paketet.
de är ruskigt dåliga på att svara på mailen.
Har man blivit blåst eller är det bara så att det tar lång tid att skicka paket ifrån spanien kanske?
2007-03-08, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illerrre
Läste lite på elefanten och såg på en sort att man kan antingen äta de torkade eller färska.

Om jag beställer kommer dem som färska då eller? Så får man själv torka dem om man vill det?

Hehe, är nybörjare så har inte så stor koll.

De brukar komma torkade.
2007-03-09, 02:29
Medlem
S_o_Ns avatar
Nordiska Smartshops..

Finns det några andra nordiska smartshops än Naturensdroger, CA och de andra svenska.. Finns det inte några norska eller danska?
Och någon som vet hur lagstiftningen ligger till där med b.la. dxm, lsa, bromo och de som ska klassas här nu snart?
Ja menar.. Klassas de här så kanske man kan beställa billigt från norge o sälja dyrt i sverige .. hoho, jag ä för smart!!
2007-03-09, 08:02
Medlem
m96mafrs avatar
Kina

Har sett en del kinesiska leverantör som säljer massvis av rc:s i bulk. Dom ville dock man skulle ange sitt företags namn. Undrar om dom bryr sig om man skriver i ett fejkat namn. Även i Indien har jag sett bulkleverantörer, tex alprazolam i bulk.
2007-03-09, 12:47
Medlem
mrdominiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdominik
Hej jag har två frågor ang betalning till elefanten:

Hur lång tid tar det för pengarna att komma in ifall man ger sitt kreditkorts nr?

Är dom så pålitliga att jag utan problem kan ge ut mitt kortnr?

Kan inte någon svara på min fråga
2007-03-09, 15:33
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
Någon som har blivit blåst av LL på senaste eller? har iaf inte fått mitt paket på över 5 arbetsdagar. synd att han ska vara så slö med ivägskickningen
2007-03-09, 15:41
Medlem
Accipiters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmanitaMuscaria
Någon som har blivit blåst av LL på senaste eller? har iaf inte fått mitt paket på över 5 arbetsdagar. synd att han ska vara så slö med ivägskickningen

Beställde du från ND eller CA?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in