2007-03-15, 23:25
Medlem
Jag hade kunnat tänka mig att beställa från DL om det inte hade varit så att jag väntade på leverans från ND. Hmm, den som väntar på nåt gott..
2007-03-15, 23:27
Medlem
om jag blir nöjd med mitt ne2cb som jag faktiskt fick av CA (kors i taket!) kanske jag drar iväg en beställning till DL.
Men måste först testa som sagt och jag och vännerna jag ska inmundiga detta preparat med jobbar ganska mycket och på olika tider så det är svårt att hitta ett bra tillfälle.
2007-03-15, 23:39
Medlem
Corvs avatar
Offt: Svamp < din signatur är jävligt bra! Creds!

F.ö så verkar ND fungera om ni är intresserade, beställde 100 dxm tabbar och 100 mg N-etyl-2C-B i fredags och fick dom igår
2007-03-15, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
Offt: Svamp < din signatur är jäligt bra! Creds!

F.ö så verkar ND fungera om ni är intresserade, beställde 100 dxm tabbar och 100 mg N-etyl-2C-B i fredags och fick dom igår

Off: Tack!

On: Bra info, verkar ändå var lite av ett lotto.. fast ND har ju inte strulat alls lika mycket vad jag förstår. Kan vara bra att veta för framtiden.
2007-03-16, 00:32
Medlem
Accipiters avatar
Fick också igenom en beställning från ND förra veckan på 300mg Venus. Fick grejerna i måndags, gjorde betalningen över internetbanken tisdagen innan. Lite mindre än en veckas leveranstid alltså.
2007-03-16, 00:51
Medlem
anti_svperstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thalassa
Reatrams kan vara rätt skönt när man är på det humöret. Om du skriver ne2cb blir det i alla fall lite smidigare, personligen tycker jag att det förtjänar att kallas venus och skulle gladeligen bytt ut tio DXM mot 100 mg av det.

men hur kommer det sig att du inte bara tar o köper lite mer ne2cb då? för det är väl inte på väg att klassas som hälsovådligt (vilket DXM är)?

Dessutom, är det någon som har en aning om varför just DXM, dHcl LSA + lite andra RCs ska klassas och inte hela rubbet?
Så vitt jag har förstått så har vissa länder infört lagar som mer eller mindre säger "liknar det mer eller mindre en tidigare klassad substans så är även denna variant olaglig". Men i Sverige kanske man väntar med att införa klassningar av hälsovådliga substanser tills att substansen faktiskt i praktiken visat sig hälsovådlig. Med andra ord, någon dum jävel som inte har nån aning om vad de håller på med, överdoserar och helst blandar med några andra preparat som personen inte har någon aning om vilka synergieffekter de har.. Just my 2 cents, för att vara lite internationell
2007-03-16, 00:58
Medlem
Vilsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anti_svperstar
men hur kommer det sig att du inte bara tar o köper lite mer ne2cb då? för det är väl inte på väg att klassas som hälsovådligt (vilket DXM är)?

Dessutom, är det någon som har en aning om varför just DXM, dHcl LSA + lite andra RCs ska klassas och inte hela rubbet?
Så vitt jag har förstått så har vissa länder infört lagar som mer eller mindre säger "liknar det mer eller mindre en tidigare klassad substans så är även denna variant olaglig". Men i Sverige kanske man väntar med att införa klassningar av hälsovådliga substanser tills att substansen faktiskt i praktiken visat sig hälsovådlig. Med andra ord, någon dum jävel som inte har nån aning om vad de håller på med, överdoserar och helst blandar med några andra preparat som personen inte har någon aning om vilka synergieffekter de har.. Just my 2 cents, för att vara lite internationell

Det är bara bra droger som klassas, det är en kvalitetsstämpel från staten.
De finns vissa undantag som suger men det rättas nog till i framtiden, ring och klaga

edit: fick visst inte med det, det är de bra som klassas som narkotika, de dåliga klassas som hälsofarlig vara i vanliga fall
2007-03-16, 08:34
Bannlyst
Jag undrar verkligen om det är LL som har DL för dom har svarat på två mail på två dagar nu, helt sjukt! Och sen är dom medgörliga också. Verkar nästan som om jag kommer få tillbaka mina pengar (peppar peppar).
2007-03-16, 13:42
Medlem
m96mafrs avatar
Shop

http://www.guaranaco.com/
http://www.salvia.uk.com/
http://www.cannabis-seeds.co.uk/

Någon som handlat där? Hur gick det i så fall med leverans?
2007-03-16, 14:20
Medlem
Skulle vara mycket intressant att höra från någon som beställt från DL.

Hehe, som kvitto skärmdumpade jag överförings historik och mailade iväg. Swedbank sa att det skulle räcka som kvitto iaf
2007-03-16, 14:21
Medlem
Malrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DementedGo
Jag undrar verkligen om det är LL som har DL för dom har svarat på två mail på två dagar nu, helt sjukt! Och sen är dom medgörliga också. Verkar nästan som om jag kommer få tillbaka mina pengar (peppar peppar).
Jag fick maila tre gånger för att över huvud taget få ett svar. Det sista mailen var rätt argsint. Fick då ett svar att jag skulle skicka dem kvittot också. Ska pröva om jag kan ta screenshot över betalningshistoriken på min internet bank eller skriva ut utskriftsversion sen scanna pappret och sen skicka...
2007-03-16, 14:52
Medlem
kultingens avatar
Fick hem ett gäng vita påsar från elefanten idag med svamp, hur vet jag vilket paket som är vilken svamp? De är färgkodade, gul (thai) men sen så är det en vit och en blå jag inte vet vilka det är...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in