2007-03-26, 06:15
Medlem
entrapments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Okey
Jag har tänkt att lägga en leverans på elefanten, undrar om nu tullen skulle stoppa mina varor, kan jag åka dit på skiten?
Om dom nu stoppar dina varor från att komma in i landet och tullen kontaktar dig och du blir anklagad för något narkotikabrott ska du endast neka. Det är 0,01% chans att dom kontaktar dig och ännu mindre att du åker dit.

Det kan ju vara någon som skickar lite dödsknark till dig för att dom vill sätta dit dig.
2007-03-26, 07:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ScratchKat
Fick mig beställning som blev försenad pga CA's nedstängning idag .
Jag fick dessutom en liten bonus bestående av 2 vita BD lappar .

Frågan blir ju nu, vem är det som tagit hand om dessa "nedstängnings" leveranser från CA? Är det CA's sista andetag eller är det DL som tagit hand om det? Jag vill verkligen veta vart jag kan fortsätta få en sån bra service!
Mailen angående inskickadet av kvitto som bevis på betalning fick jag ju från CA... hur går det hela ihop? Vore skönt om vi kunde reda ut det här. Ska även maila till CA adressen senare och fråga.

Jag fick också bonus med BD-lappar. Vet du hur mycket är på varje? mina är ca 0,5x0,5 cm och helt vita. Är det 1000 mch? Jag har tidigare köpt en lapp på 1000 mcg från ND och det var en insekt på den och så var den 1x1 cm. Tänkte ifall dom mindre var svagare eller om det är samma...
2007-03-26, 10:06
Medlem
Accipiters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illerrre
Jag beställde från elephantos nu. Jag beställde det hem till en kompis men det är jag som står för betalningen. Så vid addressfälten skrevs kompisens namn och adress och sen när vi kom till visa betalningen så skrevs mitt namn.

Nu står det när vi tryckt confirm:

Dscription: Purchase from Elephantos

Payment Refrence: Elephantos: Kompisens namn

Name: Mitt namn

Är detta rätt? Han bor liksom i lägenhet så det är ju viktigt att det är hans namn så dom vet var det ska... Som jag läser från infon så tycker jag det ser ut som att det är mitt namn på längenheten och min kompis namn på visat?! men det är kanske rätt såhär?

Antagligen är väl shipment adress inte instället på samma sak som billing adress?
2007-03-26, 10:16
Medlem
Rob Foxters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkinnyFists
LSD? Svamp? ne2cb?

Jo såklart, men jag hittade i höstas sammanlagt 40 toppisar.
Och min kontakt som skulle fixa syra burades in strax före ja fick skiten!
2007-03-26, 10:30
Medlem
Rob Foxters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svamp
ne2cb indeed, du lär inte bli besviken!

Nu har det säkerligen med doseringen att göra, läste lite snabbt om det, verkar ju vara toppen om det fungerar. Hur hare funkat för er, mkt mindfuck eller är det mer en evig euforisk rastlöshet i kroppen?
Finns det och jämföra med E, lät lite som det när ja läste om det.
Hur kraftfullt halluciongent är det? Vad är de bästa ni upplevt med det?
2007-03-26, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rob Foxter
Nu har det säkerligen med doseringen att göra, läste lite snabbt om det, verkar ju vara toppen om det fungerar. Hur hare funkat för er, mkt mindfuck eller är det mer en evig euforisk rastlöshet i kroppen?
Finns det och jämföra med E, lät lite som det när ja läste om det.
Hur kraftfullt halluciongent är det? Vad är de bästa ni upplevt med det?
Tycker inte att man kan jämföra det med någon annan drog riktigt..
Där fanns en stor eufori helt klart men inte som på E att man vill kramas med alla hela tiden
Någon direkt bodyload var där inte heller.
Det som var väldigt påtagligt för mig var den visuella biten, saker och ting ändrade form och färg hela tiden.. Förvrängningar av allting, fraktaler, lager av färger överallt.
Detta gjorde att jag mest satt ner och glodde i luften eftersom jag blev så hänförd av känslan och allt man såg.
Som att bo inuti en enorm discokula med en rökmaskin som släpper ut regnbågsrök och samtidigt se allt genom ett kaleidoskop.
Inte mycket mindfuck på det viset att jag förstod allt vad som sades och diskuterades hela tiden (var folk som bara drack alkohol på festen med) men när man skulle ge sig in i en diskussion blev det lite knepigt för man tappade tråden rätt lätt. För mycket annat att titta på
Jag bombade 70-80 mg och det varade 5 timmar typ, väldigt lagom faktiskt.
Jag ger min upplevelse lätt 9/10 i betyg, gör det mer än gärna igen.
Men det känns inte direkt nyttigt för hjärnan, var lite seg dagen efter.
2007-03-26, 14:21
Medlem
anti_svperstars avatar
även om det här inte är något svar på nåt angående internetshoppar så tänkte jag ändå skriva lite om min och mina vänners upplevelse på 25 mg ne2cb (nasalt).
Vi upplevde knappt något visuellt alls, bara det "vanliga" med att hörnen i rummen "andades" och allting i periferin rörde sig och flöt runt. Vår tripp blev endast psykisk. Vi fastnade i nåt som vi trodde var en timeloop och vi skrattade extremt ena sekunden, för att nästa sekund tycka att det vi skrattade åt inte alls var roligt. Nästan varje gång vi kom ner från skrattruset uttryckte någon att "nu hade drogen slutat verka" men en liten stund senare hittade vi något annat roligt att skratta åt, för att sedan komma ner och inse att drogen IGEN har slutat verka.
Vi såg slutligen ett mönster i detta och började då skratta åt hela fenomenet "time loop" och att vi faktiskt inte kunde ta oss ur den hur mycket vi än försökte. Så under hela trippen kastades vi mellan extrem glädje till total likgiltighet, dock så övervägde de positiva effekterna.

Ska försöka skriva en tripprapport på det här då det är väldigt svårt att förklara för de som inte upplevt denna loop. Sen om det är definitionen på mindfuck det vet jag inte, då vi förstod exakt vad alla sa och kommer ihåg allting från trippen.

Men vi ska prova det igen, dock med högre dosering i hopp om att det ska bli mer visuellt!
2007-03-26, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anti_svperstar
även om det här inte är något svar på nåt angående internetshoppar så tänkte jag ändå skriva lite om min och mina vänners upplevelse på 25 mg ne2cb (nasalt).
Vi upplevde knappt något visuellt alls, bara det "vanliga" med att hörnen i rummen "andades" och allting i periferin rörde sig och flöt runt. Vår tripp blev endast psykisk. Vi fastnade i nåt som vi trodde var en timeloop och vi skrattade extremt ena sekunden, för att nästa sekund tycka att det vi skrattade åt inte alls var roligt. Nästan varje gång vi kom ner från skrattruset uttryckte någon att "nu hade drogen slutat verka" men en liten stund senare hittade vi något annat roligt att skratta åt, för att sedan komma ner och inse att drogen IGEN har slutat verka.
Vi såg slutligen ett mönster i detta och började då skratta åt hela fenomenet "time loop" och att vi faktiskt inte kunde ta oss ur den hur mycket vi än försökte. Så under hela trippen kastades vi mellan extrem glädje till total likgiltighet, dock så övervägde de positiva effekterna.

Ska försöka skriva en tripprapport på det här då det är väldigt svårt att förklara för de som inte upplevt denna loop. Sen om det är definitionen på mindfuck det vet jag inte, då vi förstod exakt vad alla sa och kommer ihåg allting från trippen.

Men vi ska prova det igen, dock med högre dosering i hopp om att det ska bli mer visuellt!
Hehe, ja det där känner man ju igen.. loopandet var ett fenomen som alla vi 3 som tog kände av.. man var liksom normal samtidigt som man var trippad, på ett underligt sätt.
Och hela tiden undrade man om man var påväg ner, konstaterade att man var det för att nästa sekund inse att nej, det var man inte

Ursäkta för OT.

För att vara lite on topic: Funderar på att dra iväg en beställning till på ne2cb och ND verkar vara pålitliga.. men jag litar ändå inte fullt ut på dem då man inte kan få någon garanti att det inte kommer bort med posten. Vill helst beställa rekommenderat men det går inte där.
Och om man ber snällt, tror ni att man kan få 1 gram till det rabatterade priset men ändå få det uppdelat i 100mg-påsar?
2007-03-26, 23:06
Medlem
Rob Foxters avatar
Citat:
Tycker inte att man kan jämföra det med någon annan drog riktigt..
Där fanns en stor eufori helt klart men inte som på E att man vill kramas med alla hela tiden
Någon direkt bodyload var där inte heller.
Det som var väldigt påtagligt för mig var den visuella biten, saker och ting ändrade form och färg hela tiden.. Förvrängningar av allting, fraktaler, lager av färger överallt.
Detta gjorde att jag mest satt ner och glodde i luften eftersom jag blev så hänförd av känslan och allt man såg.
Som att bo inuti en enorm discokula med en rökmaskin som släpper ut regnbågsrök och samtidigt se allt genom ett kaleidoskop.
Inte mycket mindfuck på det viset att jag förstod allt vad som sades och diskuterades hela tiden (var folk som bara drack alkohol på festen med) men när man skulle ge sig in i en diskussion blev det lite knepigt för man tappade tråden rätt lätt. För mycket annat att titta på
Jag bombade 70-80 mg och det varade 5 timmar typ, väldigt lagom faktiskt.
Jag ger min upplevelse lätt 9/10 i betyg, gör det mer än gärna igen.
Men det känns inte direkt nyttigt för hjärnan, var lite seg dagen efter.

Skall dra iväg en beställning på momangen, låter som någonting jag kommer gilla, garanterat Var inne på LSA först, men de varar allt för länge
Tack för detta tips! Komemr tripprapport så småningom =)
2007-03-26, 23:10
Medlem
anti_svperstars avatar
Citat:
Hehe, ja det där känner man ju igen.. loopandet var ett fenomen som alla vi 3 som tog kände av.. man var liksom normal samtidigt som man var trippad, på ett underligt sätt.
Och hela tiden undrade man om man var påväg ner, konstaterade att man var det för att nästa sekund inse att nej, det var man inte

Ursäkta för OT.

För att vara lite on topic: Funderar på att dra iväg en beställning till på ne2cb och ND verkar vara pålitliga.. men jag litar ändå inte fullt ut på dem då man inte kan få någon garanti att det inte kommer bort med posten. Vill helst beställa rekommenderat men det går inte där.
Och om man ber snällt, tror ni att man kan få 1 gram till det rabatterade priset men ändå få det uppdelat i 100mg-påsar?

Jo det var rätt konstigt det där, med att inte känna sig påverkad över huvud taget, men ändå påverkad till den verkliga grunden av ens medvetande. Mycket intressant, ska testas igen,men med högre dos dock.

Just nu är mitt förtroende rätt högt för ND eftersom jag fick en gratis påse DXM då de hade skickat en ne2cb extra istället för en påse DXM. Så har du lite tur så delar de nog upp det på 100mg påsar, jag menar det är ju inte mycket jobb för dem, eftersom jag utgår från att de har åtminstone EN digital våg
2007-03-27, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DementedGo
Jag fick också bonus med BD-lappar. Vet du hur mycket är på varje? mina är ca 0,5x0,5 cm och helt vita. Är det 1000 mch? Jag har tidigare köpt en lapp på 1000 mcg från ND och det var en insekt på den och så var den 1x1 cm. Tänkte ifall dom mindre var svagare eller om det är samma...

Jag mailade CA som tog hand om beställningen och enligt dom är det 1000mcg per lapp. Dock är den ena lappen en aning mindre. Men att inte exakt veta vad man ska förvänta sig gör det hela lite roligare .
2007-03-27, 15:40
Medlem
West-ens avatar
Naturensdroger är inte dålig nu! Jag fick fyra dagar efter betalning. De har definitivt skärpt sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in