2007-02-23, 17:33
Medlem
kultingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vässka
Jag har också hört talas om det men vet dock inte om det stämmer. Vill också läsa någonstans. Har däremot läst om hans skulder til flashback som han tydligen hade svårt för att betala.

Verkligen? Jag har fått för mig att hans verksamhet är ganska så lukrativ men det kanske är små marginaler inom kemikalieverksamheten...
2007-02-23, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kultingen
Verkligen? Jag har fått för mig att hans verksamhet är ganska så lukrativ men det kanske är små marginaler inom kemikalieverksamheten...

Alla företagare säger att D går så "tungt" Å dyl.....
Tippar på att kemikalie branchen är mer lönsam än många andra
2007-02-23, 17:59
Medlem
Malakass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vässka
fick min beställning idag. mycket bra förpackat. Undrar dock varför han inte svarar på mail.

Hur lång tid tog det för dig från betalningsdag? HOPPADES verkligen att mitt skulle slinka ner i brevlådan idag, men ack....:/

Nu e vi uppe i 10 dagar...
2007-02-23, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malakas
Hur lång tid tog det för dig från betalningsdag? HOPPADES verkligen att mitt skulle slinka ner i brevlådan idag, men ack....:/

Nu e vi uppe i 10 dagar...

9 dagar tog det.
2007-02-23, 22:07
Medlem
WerteXs avatar
Första gången någonsin jag var tvungen att visa legg var idag.. Har man polisen på sig nu ?
2007-02-24, 00:25
Medlem
Malakass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WerteX
Första gången någonsin jag var tvungen att visa legg var idag.. Har man polisen på sig nu ?

Vadå visa leg? För vadå?
2007-02-24, 04:43
Medlem
kultingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WerteX

om det var på posten och det inte var rekomenderat kan du be dom trycka upp sig själva i bakdelen..
2007-02-24, 14:18
Medlem
Xiders avatar
Citat:
om det var på posten och det inte var rekomenderat kan du be dom trycka upp sig själva i bakdelen..

Vettefan det. Postombudet här sa faktiskt att det skulle bli hårdare med leg efter nyår. Så det har nog inte med själva leveransen att göra, snarare uthämtandet.
Så andas ut.
2007-02-24, 14:23
Medlem
FoXxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xider
Vettefan det. Postombudet här sa faktiskt att det skulle bli hårdare med leg efter nyår. Så det har nog inte med själva leveransen att göra, snarare uthämtandet.
Så andas ut.

Jag har då alltid fått visa leg när jag hämtat ut något från posten som inte kommit ner genom brevinkastet.
2007-02-24, 15:34
Medlem
kultingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoXx
Jag har då alltid fått visa leg när jag hämtat ut något från posten som inte kommit ner genom brevinkastet.

Det ska du inte behöva, förmodligen inkompetent postombud
2007-02-24, 15:40
Medlem
Xiders avatar
Citat:
Det ska du inte behöva, förmodligen inkompetent postombud

Dom har skärpt reglerna efter årsskiftet.
Så jo, dom kan begära leg.
2007-02-24, 16:52
Medlem
Beställde en del varor från azarius för nästan två veckor sedan. Har gått 10 arbetsdagar sedan det fick statusen "shipped". Är inte det lite lång tid va? Stilla min oro.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in