2007-03-07, 04:01
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror_Didrik
Varför i hela himlavalvens namn säljer han lidokain förresten? Vad är det tänkt att man ska göra med lokalbedövningsmedel? Injicera det i varandras ansikten och leka Mortal Kombat? Helvete vilken tripp!
hahaha! är väl något sådant han vill
2007-03-07, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av West-en
Jag har gjort en tråd om den sidan och ja de är helt pålitliga! Frakten är superbillig och jättesnabb och ägaren är riktigt schysst! Ber man snällt skickar han med bonusprodukter också! Älskar fan den sidan, har just gjort min tredje beställning!

Såg den tråden sedan när jag sökte. Håller med om att ägaren är en skön snubbe, han gav verkligen tillfredställande svar på de svåraste frågorna jag kunde komma på. Har lagt en beställning nu och hoppas verkligen den hinner fram innan helgen.
fö. undrar jag om det brukar komma i brevlådan eller måste man vänta en extra dag på avi:n?
Och hur kan frakten vara så billig? Jag behövde bara betala 11kr för vad som väger 60-70g, helt sjukt billigt.
2007-03-07, 11:16
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zappafrank
Såg den tråden sedan när jag sökte. Håller med om att ägaren är en skön snubbe, han gav verkligen tillfredställande svar på de svåraste frågorna jag kunde komma på. Har lagt en beställning nu och hoppas verkligen den hinner fram innan helgen.
fö. undrar jag om det brukar komma i brevlådan eller måste man vänta en extra dag på avi:n?
Och hur kan frakten vara så billig? Jag behövde bara betala 11kr för vad som väger 60-70g, helt sjukt billigt.
Nej det kommer direkt i postlådan dagen efter om du betalat innan det postas!
Hur det kan vara så billigt? Det är vanligt porto...
Från postens sida:
20g 1 st 5,50 kr (Här tar han 6kr)
100g 2 st 11 kr
250g 4 st 22 kr
500g 6 st 33 kr
1000g 8 st 44 kr
2000g 12 st 66 kr
2007-03-07, 11:51
Medlem
Accipiters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zappafrank

Håller med där. Jag beställde 35st. gelatinkapslar därifrån för bara 10kr (+6 kronor frakt). Han som jobbar på Etnobotanik.se - Daniel tror jag han hette - verkar hur schysst som helst och är framför allt väldigt snabb och service-inriktad.
2007-03-07, 11:53
Medlem
Xiders avatar
handlat från smoketower.se.
Grymt snabb leverans. Hade varorna dagen efter beställningen.
2007-03-07, 15:36
Medlem
Malakass avatar
Guldstjärna till ND!
Betalade in i Fredags, fick mitt 1g N-E-2C-B idag. Välpacketerat, och följde även med en tändare (dock ej fungerande):P
Hehe...
2007-03-07, 16:03
Medlem
kultingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malakas
Guldstjärna till ND!
Betalade in i Fredags, fick mitt 1g N-E-2C-B idag. Välpacketerat, och följde även med en tändare (dock ej fungerande):P
Hehe...

Hålller med, beställde i måndags och fick det idag (onsdag), fick en ful plånbok på köpet också
2007-03-07, 16:13
Medlem
Thalassas avatar
Men hur kan det vara så stor skillnad om det nu är Läderlassie som håller i båda?

Jag har ju väntat sedan förra måndagen på leveransen från CA och jag valde rekommenderat och beställde för flera tusen. Jag borde prioriteras och få ett gäng nyckelringar som plåster på mina sår. Frågan är om jag bör lägga en beställning på ND under tiden? Hur många är det egentligen som valt rekommenderat och verkligen blivit blåsta av CA?
2007-03-07, 18:26
Medlem
SkinnyFistss avatar
Haha, det är ju nästan hysteriskt underhållande att alla plötsligt hävdar att ND är bättre än CA när det för bara några månader sen var tvärtom.
Frågan är om det är LL som helt enkelt omprioriterat eller om det mest handlar om att folk blivit blåsta av CA och tar för givet att de inte skulle ha blivit det av Naturens..
2007-03-07, 18:40
Medlem
kultingens avatar
Jag tror inte att det är samma person bakom de båda företagen Däremot är det något sakumt med dom, förmodligen samarbetar dom i alla fall...
2007-03-07, 19:02
Bannlyst
Tjo!

Kan någon rekommendera mig en shop som har svampar där ni vet exakt hur lång tid köpet tar?

Jag hade tänkt beställa någon gång denna veckan, och jag vill ha dem hem i brevlådan antingen måndag, tisdag eller onsdag nästa vecka. Detta är YTTERST viktigt, eftersom mina föräldrar inte får se det!
2007-03-07, 21:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av illerrre
Tjo!

Kan någon rekommendera mig en shop som har svampar där ni vet exakt hur lång tid köpet tar?

Jag hade tänkt beställa någon gång denna veckan, och jag vill ha dem hem i brevlådan antingen måndag, tisdag eller onsdag nästa vecka. Detta är YTTERST viktigt, eftersom mina föräldrar inte får se det!

Köp från elefanten, beställer du idag så lär du ha svamparna hemma senast onsdag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in