2017-07-22, 18:46
Medlem
Hur ser det ut på lagliga marknaden vad gäller tryptaminer?
Är det bara Asken och deras två substanser som gäller?
2017-07-24, 20:39
Medlem
InTheFleshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bromoflow
Hur ser det ut på lagliga marknaden vad gäller tryptaminer?
Är det bara Asken och deras två substanser som gäller?
Verkar så. Dock finns det ju bättre tryptaminer som är lagliga därute men som ej säljs för tillfället. T ex 4-aco-dpt och 4-aco-det. Vore nice om någon pålitlig shop (som Askens) tar in dessa intressanta tryptaminer.
2017-07-31, 19:41
Medlem
forfoxsakes avatar
PCP, varför ska det vara så omöjligt att finna? Använder inte FS och sånt sen ett par år men sett det där en gån för hutlösa 100kr / 10 mg. Riktig wet vore ju kanon och borde inte vara svårt att smuggla. TROR det är rätt enkelt att koka också. Tips någon?
2017-08-09, 10:41
Medlem
Svettiss avatar
Varför verkar det vara helt tomt på LSD på svenska marknaden??
2017-08-23, 15:07
Medlem
Prologics avatar
Om man inte gillar rc prylar alls och acid är helt omöjligt och få tag på... vad finns det för alternativ ?
Har inte varit på tripp svängen under ett par år... känner för en resa under rätta omständigheter. Mest erfaren på shrooms av alla sorter och acid... tidigare testat ett par/tre RC sorter som varit populära men inget för mig... totalt värdelösa imo.
Dpt har jag läst en del om och majoriteten håller det högre än lsd... tar gärna emot tips på shoppar, gärna om de säljer doserade lappar/kapslar...
Vill ha en tripp innan höstkylan sätter in på allvar så vänta på att plocka toppisar är inte heller ett alternativ just nu...

Må gott.
2017-08-23, 15:12
Medlem
Prologics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svettis
Känns som att det har alltid varit tomt på acid på svenska marknaden.... sist var det 3 år sen jag handlade på en sida som inte längre existerar.
Den öppna marknaden är det bara och glömma om man inte har rätta kontakter... mer än ofta försöker nån "mini toni Montana wannabe" kränga skräpig rc lapp för lcd...
2017-08-23, 15:15
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prologic
Om man inte gillar rc prylar alls och acid är helt omöjligt och få tag på... vad finns det för alternativ ?
Har inte varit på tripp svängen under ett par år... känner för en resa under rätta omständigheter. Mest erfaren på shrooms av alla sorter och acid... tidigare testat ett par/tre RC sorter som varit populära men inget för mig... totalt värdelösa imo.
Dpt har jag läst en del om och majoriteten håller det högre än lsd... tar gärna emot tips på shoppar, gärna om de säljer doserade lappar/kapslar...
Vill ha en tripp innan höstkylan sätter in på allvar så vänta på att plocka toppisar är inte heller ett alternativ just nu...

Må gott.

DPT är numera klassat så det kan bli svårt att få tag på.
2017-08-23, 15:20
Medlem
Prologics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
DPT är numera klassat så det kan bli svårt att få tag på.
Dang... vad finns det för alternativ annars. Borde finnas i nån shop kanske... om någon råkar känna till.
2017-08-29, 11:15
Medlem
Citat:

Hej!

Tittade på Bautaweeds hemsida och de har 2 olika varianter av lsd lappar, ifall de är bra eller inte vet jag inte eftersom jag själv bara använder cannabis, men kolla själv.
2017-09-05, 00:37
Medlem
Grönar zerohole. Köpt och provat deras 3-meo-pce, O-PCE och eth-lad/1A-LSD-kombopaket. mycket mycket nöjd. en dags leverans och bra stealth (REK behövs inte, tro mig).
2017-09-05, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forfoxsake
PCP, varför ska det vara så omöjligt att finna? Använder inte FS och sånt sen ett par år men sett det där en gån för hutlösa 100kr / 10 mg. Riktig wet vore ju kanon och borde inte vara svårt att smuggla. TROR det är rätt enkelt att koka också. Tips någon?

testat 3-meo-pce eller måste det vara äkta varan?
2017-09-06, 19:10
Medlem
Brottinators avatar
Citat:

Rekommenderar Leffes 100ug lappar på fs just nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in