2006-11-17, 13:18
Medlem
Cyberacid

Är LL seg på att svara på mailen? Och hur långa leveranstider brukar det vara?
"De" kanske har fullt upp nu på CA med tusentals ordrar, nu när det kommit in lite roliga substanser...

?
2006-11-17, 17:48
Medlem
Corvs avatar
Brukar ni få ett till mail efter ni har satt in pengarna på kontot? Från Ca menar jag alltså..
2006-11-17, 23:36
Medlem
m96mafrs avatar
Azarius skickar på postförskott till Sverige vid köp på minst 50 Euro. Säljer även Salvia Divinorum, inkl. extrakt samt en del potenta svampar. Har bara hört gott om den butiken. Färskvaror går dock inte på postförskott, som tex sticklingar till Salvian. Sticklingarna kommer i provrör. Ska inte vara så svårt att odla så passa på om ni vill få en tripp direkt ur blomkrukan. Eftersom jag inte är helt säker på om det är lagligt att importera salvia skriver jag inte ut länken.
2006-11-18, 14:54
Medlem
Trollishs avatar
Någon som har beställt från en sida som börjar på M och slutar på ING två ord asså.

Som säljer bland annat 5-meo-dmt, 4-aco-det, methylone, 2c-i och 2c-e?

En grå sida med gråbakgrund och blå och röd text?

Nå¨gon som har erfarenheter från sidan?
2006-11-18, 15:08
Medlem
Trollishs avatar
http://www.chembuyersguide.com/partners/topfinechem.html

Ellr vad tror ni om denna sida?
2006-11-18, 22:51
Medlem
SkinnyFistss avatar
Vad tusan är problemet med CA egentligen? Hälften av gångerna funkar inte sökfunktionen och när jag försöker gå till varukorgen så kommer jag till en tom sida med några knappar längst ner som inte fungerar.. >_<
2006-11-19, 12:13
Medlem
krstdmans avatar
någon som vet om Eter är lagligt i Sverige?
2006-11-19, 19:19
Medlem
Vilka mer sidor än elefanten,smartbull och azarius säljer svamp growbox?

sen undrar jag om de e nån box som verkligen äger upp dom andra boxarna?(ingen lättbesvarad fråga antar jag.)

kollat igenom typ 10-15sidor i tråden men inte hittat några mer.

mvh

Edit :sökte lite på google å hittade mush-e-mart,verkar rätt bra och jävligt billig på svampar oxå,ngn som har nån erfarenhet av denna sida?

hittade även magicmushrooms.org ,verkar rätt bra oxå,men är deras boxar bra?

denna oxå : http://www.shamanic-extracts.com/xcart/shamanic-ethnobotanicals/mushroom-growkits/
2006-11-19, 19:46
Medlem
Yeah!!s avatar
Om man betalar via postförskott så får man ju en Avi i brevlådan. Vad står det på den? Står företagsnamn osv eller står det bara att ett paket väntar på posten?
2006-11-19, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
http://www.chembuyersguide.com/partners/topfinechem.html

Intressant sida...frågan är väl om dom säljer till privatpersoner, drog iväg ett
mail till en kinesisk tillverkare om vad 1000st 100mg tramadol kostade, får väl se
om det blir nåt svar.
2006-11-20, 00:24
Medlem
Ninjalittles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majoj
När jag var liten så såg jag en myrstack i skogen
Utfärdar en varning om mush-e... de har inte levererat 4/6 gånger, de psåtår att de skickar "replacement order", men ingenting kommer fram då heller. Ibland kommer en försändelse igenom, men det har varit riktigt dåliga batches. Sedan tycker jag inte att vi ska posta länkar hur som helst ... Vi kan åtminstone maskera dem lite!
2006-11-20, 11:19
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
[url]Raderat.
blä

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto