2007-01-20, 06:09
Medlem
bIZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PureUnderground
beställde precis 1500mg DXM och 200mg N-ethyl 2C-B från Cyberacid. fått bekräftelsemail och sådant (valde fraktfri betalning), men det står inget om betalningsmetoden i mailet. hur har ni som beställt på detta vis betalat/fått era grejer?

ska tilläggas att det är första gången jag beställer från Cyberacid och att jag aldrig tagit dem här drogerna förr.

Det kommer ett till mail om en dag eller så. Där allt står. Du kan räkna med att det är typ 1-2 veckors leveranstid istället för 1-2 dagar som det står...

Lycka till med trippandet.
2007-01-20, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bIZong
Det kommer ett till mail om en dag eller så. Där allt står. Du kan räkna med att det är typ 1-2 veckors leveranstid istället för 1-2 dagar som det står...

Lycka till med trippandet.

tackar för svaret!
2007-01-20, 18:06
Medlem
m96mafrs avatar
Naturens droger

Jag har alltid fått mina varor med en gång men nu överförde jag pengar under söndagen och varorna (mdpv) har inte dykt upp på hela veckan och dom svarar inte på mail. Någon som känner igen sig? På siten hävdas att varan skickas ut senast dagen efter att dom mottagit pengar.
2007-01-20, 18:20
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m96mafr
Jag har alltid fått mina varor med en gång men nu överförde jag pengar under söndagen och varorna (mdpv) har inte dykt upp på hela veckan och dom svarar inte på mail. Någon som känner igen sig? På siten hävdas att varan skickas ut senast dagen efter att dom mottagit pengar.

Herregud, du måste väl ha läst de mängder av kommentarer som finns om butiken i fråga?

Det där är ND och CA i ett nötskal. De tar lång tid innan de svarar på mail(om du ens får nåt svar) och de skickas INTE dagen efter i 98% av gångerna.

Jag skulle inte bli förvånad om de inte ens dyker upp, inget som inte hänt förut liksom..
2007-01-20, 18:54
Medlem
m96mafrs avatar
Nd

Citat:
Ursprungligen postat av Ett Hund
Herregud, du måste väl ha läst de mängder av kommentarer som finns om butiken i fråga?

Det där är ND och CA i ett nötskal. De tar lång tid innan de svarar på mail(om du ens får nåt svar) och de skickas INTE dagen efter i 98% av gångerna.

Jag skulle inte bli förvånad om de inte ens dyker upp, inget som inte hänt förut liksom..

Han lär bli rätt överkörd av utländska shoppar om han ska hålla på så här.
2007-01-20, 18:58
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:

Eftersom det har varit så här väldigt, väldigt länge så tror jag inte det. Folk är rädda för att beställa från utlandet. Därmed har de ganska säkrad inkomst..
2007-01-20, 19:07
Medlem
n0rriss avatar
Citat:

Han har hållit på så här hela tiden... Varför beställde inte du från utlandet?
2007-01-20, 19:08
Medlem
m96mafrs avatar
Tel nr

Någon som kan skicka pm med telefonnummer till nd? Fast något svar per telefon är väl för mycket att hoppas på.
2007-01-20, 19:10
Medlem
m96mafrs avatar
Utlandet

Citat:
Ursprungligen postat av n0rris
Han har hållit på så här hela tiden... Varför beställde inte du från utlandet?

Därför att jag var ute efter något effektivt uppiggande som ej är klassat. Hade jag hittat ett lagligt alternativ till mdpv på utländsk smartshop hade jag utnyttjat det stället.
2007-01-20, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuyichi
Eftersom det dagligen, jämt och ständigt, dyker upp diverse trådar med frågor om olika onlineshoppar där man kan handla såväl lagliga som olagliga droger startar jag nu en tråd där alla sådana frågor ska postas och besvaras.

Var uppmärksamma på regel 1.01 om att alla former av köp/försäljning av droger på forumet leder till omedelbar avstängning från forumet.

Det finns redan en liknande tråd i forumet för "övriga droger" (http://www.flashback.org/showthread.php?t=90639) men det förefaller som att en liknande tråd behövs här.

Jag har en fråga. var och gjorde en beställning igår och dom på banken menade på att jag endast kunde betala min beställning om pengar överfördes från mitt bankkonto i sverige till deras konto i Holland. Förut har jag gett dem pengarna så har dom satt in pengarna..mitt konto och identitet blir inte inblandat nånstans....Hur gör ni när ni ska betala era grejer?
2007-01-20, 20:45
Medlem
n0rriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaedecke
Jag har en fråga. var och gjorde en beställning igår och dom på banken menade på att jag endast kunde betala min beställning om pengar överfördes från mitt bankkonto i sverige till deras konto i Holland. Förut har jag gett dem pengarna så har dom satt in pengarna..mitt konto och identitet blir inte inblandat nånstans....Hur gör ni när ni ska betala era grejer?

som dom på banken sa.
2007-01-23, 11:02
Medlem
Ninjalittles avatar
För några dagar sedan såg jag en fet tråd med en lista på massa olika shoppar här på FB. Nu hittar jag den inte alls. Vad hände med den tråden?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in