2016-01-28, 18:15
Medlem
InTheFleshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Ge gärna update om potens sen!
Absolut. Kanske blir nu i helgen, om tiden tillåter
2016-01-28, 18:18
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raissac
ETH-LAD är riktigt underbart måste jag säga, väldigt färgsprakande .
Tycker personligen att det är mer potent än 1P-LSD/LSD. Kan ha fel, någon som vet ifall det stämmer?
Det stämmer att ETH-LAD är snäppet mer potent än LSD. En god källa på detta är avsnittet om substansen i Alexander Shulgins TiHKAL:
Citat:
DOSAGE : 40 to 150 micrograms, orally
Citat:
It is a little more potent than LSD, but much less aggressive in the nature of its action.
2016-01-29, 22:19
Medlem
InTheFleshs avatar
Rc-kemikaliers 4-aco-dmt är mycket bra kvalité
2016-01-30, 03:53
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InTheFlesh
Rc-kemikaliers 4-aco-dmt är mycket bra kvalité
Kan du uppskatta en doseringskurva på deras 4-aco-dmt för svagt, mellan och starkt rus? Hur mycket tog du?

Mvh Mr.Livingstone
2016-01-30, 14:56
Medlem
InTheFleshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Livingstone
Kan du uppskatta en doseringskurva på deras 4-aco-dmt för svagt, mellan och starkt rus? Hur mycket tog du?

Mvh Mr.Livingstone
Jag tog 25mg drygt och hade en någorlunda stark tripp personligen. Är lite svårt att ange en doseringskurva då jag testat batchen en gång, men jag skulle säga att den är likvärdig batchen Rc-bolaget hade, om det säger dig något. Blev väldigt nöjd iallafall och hade en fantastisk kväll, blandade även in lite DPT efter ett par timmar. Toleransen är ju snabb så DPT't för mig skjuter inte iväg mig som den gör när jag tar den ensam, men tycker ändå att den boostar aco't och gillar karaktären ruset får.
2016-01-31, 22:15
Medlem
victoryzs avatar
Nån som käkat TF's Gratefuldead 150ug LSD och kan uttala sig om styrka och äkthet?
2016-01-31, 22:37
Medlem
Grönar chemikaze. Bra paketerat och snabb leverans.
ETH-LADet var underbart, kommer definitivt att bli fler resor med denna!
2016-02-01, 15:34
Medlem
Kan gröna TT också. Deras 4-AcO-DMT var riktigt fint!
2016-02-02, 15:07
Medlem
InTheFleshs avatar
Uppdatering från Rc-Kemikalier:

"Nya produkter är på ingång. Vi väntar bara på in analysresultat innan de kommer läggas upp på sajten. =)"

Se och lär, andra shoppar. Kan verka omständigt att analysera produkter men i slutändan är det win-win för man skapar ett förtroende och bygger upp en lojal och trogen kundbas. Respekt till er. Bästa shoppen sedan Jusef höll igång.
2016-02-03, 18:16
Medlem
psychoticbreaks avatar
Helt otroligt dålig service måste jag ändå påpeka att det är som TT , dvs TheTripp.Net har.
Eller i brist på kanske man ska säga. Vid helgen vid nyår så meddelade jag att jag fått fel substans och ej märkning på påsar osv. TT skulle skicka nytt, 11 Januari vad jag i kontakt o fråga varför jag inte fått nåt, fick då till svar att det va postat. Nu i måndags frågade jag igen, då skev TT att hen skulle fixa det personligen.

Brevet kom i bra tid, väl förpackat och MED märkning på påsarna, WOW. Men likförbannat fortfarande samma substans som innan, alltså Oxo, det va Proscaline jag skulle ha.

Nu orkar jag inte med TT längre och har sagt att jag inte vill ha nåt utan vill bara slippa dom.

Helt otroligt att man kan sköta en firma på det här sättet.
2016-02-07, 14:02
Medlem
Någon inrikes shop som har 2C-P i lager tro?
2016-02-09, 12:41
Medlem
http://www.alphabrain.eu/ Har nu rea på sitt 2-Fluoro-ketamine.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in