2007-01-15, 19:53
Medlem
WerteXs avatar
Jag som inbillar mig eller har henke höjt priset på sina produkter?
2007-01-15, 20:28
Medlem
mrstabbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mushi_mushi
Du behöver ju inte vara orolig, jag menar det e ju lagligt nu att innhandla alla saker på hans sida (CA + ND). Snutarna kommer inte att söka upp ditt pers. nummer bara föratt sätta dit dej för något som är lagligt.
Lät som en repetition, men det som övar han lär sej.

Tackar för försäkran, väntar nu bara på mail om var pengarna ska ;-)

Och efter att ha läst en del inlägg om "hjälp, har väntat 8/10 dagar/2 veckor!" är det väl sen bara att hålla tummarna :-D
2007-01-16, 00:45
Medlem
Fiskpajs avatar
Naturensdroger gratis frakt 1000kr+?

hade tänkt att beställa lite knark snart från naturensdroger.nu lite dxm och godsaker. när jag fick orderbekräftelsen såg jag att det inte var någon frakt inkluderad i total summan. har beställt förut under 1000kronors gränsen och har då betalat de 98kr frakt det kostar. vill inte att det ska bli krångel med leveransen pga förskotts betalning och att det är ganksa mkt pengar med 1000kr+

frågan är följande:
är frakten gratis då ordersumman överstiger 1000kr?

Gjorde en ny tråd om frågan lite klantigt karske, uppskattar snabba svar

ps tänker inte beställa från CA orkar inte förklara varför ds.
2007-01-16, 16:16
Medlem
Alltså seriöst, är det någon som har fått svar på mejl till CA senaste dagarna?
Verkar totalt dött.
2007-01-16, 17:07
Medlem
ingen verka ha fått svar från CA, idag helt plötsligt så bara damp paketet jag väntat på sen 27e december ned i min låda och allting är med, allting kommer nog - men det tar tid och dem pallar nog inte maila till folk längre :P
2007-01-16, 17:17
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScratchKat
Alltså seriöst, är det någon som har fått svar på mejl till CA senaste dagarna?
Verkar totalt dött.

Att få svar på mail från LL kan vara lite tidsödande. Allt som oftast är de korta och kryptiska också.
2007-01-17, 12:34
Medlem
cannabinols avatar
Måste tillägga att jag slutligen fått mina produkter, 1kg färsk svamp, från NG Eurotrade. Men leveranstiden var dock på en sisådär 3 månader, peace out!
2007-01-19, 09:54
Medlem
Nu har man fått ett svar tillslut
2007-01-19, 10:47
Medlem
Ado0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskpaj
hade tänkt att beställa lite knark snart från naturensdroger.nu lite dxm och godsaker. när jag fick orderbekräftelsen såg jag att det inte var någon frakt inkluderad i total summan. har beställt förut under 1000kronors gränsen och har då betalat de 98kr frakt det kostar. vill inte att det ska bli krångel med leveransen pga förskotts betalning och att det är ganksa mkt pengar med 1000kr+

frågan är följande:
är frakten gratis då ordersumman överstiger 1000kr?

Gjorde en ny tråd om frågan lite klantigt karske, uppskattar snabba svar

ps tänker inte beställa från CA orkar inte förklara varför ds.

Yepp, det är gratis när man passerat 1000kronorsnivån...dock har de en t-shirt som man ska kunna få gratis(om man kommer ihåg att välja med det) när man köper för över tusenlappen, men då läggs de till 149:- ändå
2007-01-19, 11:29
Medlem
Rosens Rauks avatar
Cyber Acid

Blir så förbannad om inte mitt paket från Ca kommer idag. Ingen respons via mejl, och betalningen genomfördes för en vecka sedan.
"Skickar när betalning registrerats" bullshit säger jag. Fan får jag inte mina lagliga drogalternativ så blir det hundbajs****, KO och bojkott tills pengarna är tillbaka, tänker fan inte ge vika.
Edit. Fick precis lite grejor, blandrapport kommer till natten
Ciao..
2007-01-19, 12:14
Bannlyst
Tjoho.
Jag har beställt från folks tro... om ni förstår vad jag menar.
Jag beställde mina grejjer för exakt 1 vecka sedan, men det verkar ta så jävla lång tid att skicka dom. Är det någon som har haft några erfarenheter av den sidan?
Fridens
2007-01-20, 05:39
Bannlyst
beställde precis 1500mg DXM och 200mg N-ethyl 2C-B från Cyberacid. fått bekräftelsemail och sådant (valde fraktfri betalning), men det står inget om betalningsmetoden i mailet. hur har ni som beställt på detta vis betalat/fått era grejer?

ska tilläggas att det är första gången jag beställer från Cyberacid och att jag aldrig tagit dem här drogerna förr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in