2007-01-23, 11:46
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjalittle
För några dagar sedan såg jag en fet tråd med en lista på massa olika shoppar här på FB. Nu hittar jag den inte alls. Vad hände med den tråden?

Finnsi övriga
http://www.flashback.org/showthread.php?t=429299
2007-01-23, 13:00
Medlem
Kuyichis avatar
Raderat ett inlägg om efedrin.

Efedrin är stimulantia - inte en hallucinogen. Så vitt jag vet i alla fall. / mod
2007-01-23, 20:11
Medlem
m96mafrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m96mafr
Jag har alltid fått mina varor med en gång men nu överförde jag pengar under söndagen och varorna (mdpv) har inte dykt upp på hela veckan och dom svarar inte på mail. Någon som känner igen sig? På siten hävdas att varan skickas ut senast dagen efter att dom mottagit pengar.

Denna gång visade det sig att nd skötte sig utomordentligt. Datumstämpeln på brevet var daterat strax efter att jag beställt men posten tog flera dagar för lång tid på sig denna gång. Därmed har jag bara gjort lyckade beställningar från nd.
2007-01-23, 21:52
Medlem
Finns en uppsjö av falska sidor.. den mest kända av dom är LH.. sedan finns det sidor som är en front för snuten, där dom väntar på att någon ska göra en stor beställning. Exempel på sådan sida är vega.

Sedan finns det riktiga proffsföretag, t.ex sy*, där vissa säljer syra och mycket annat (dom har tillstånd att sälja syra).

(ni fick inte fullständiga namn, men ifall ni har sett dom jag nämner, så hajar ni.)
2007-01-23, 22:19
Medlem
Ninjalittles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E=mc²
Finns en uppsjö av falska sidor.. den mest kända av dom är LH.. sedan finns det sidor som är en front för snuten, där dom väntar på att någon ska göra en stor beställning. Exempel på sådan sida är vega.

Sedan finns det riktiga proffsföretag, t.ex sy*, där vissa säljer syra och mycket annat (dom har tillstånd att sälja syra).

(ni fick inte fullständiga namn, men ifall ni har sett dom jag nämner, så hajar ni.)

Skulle du kunna delge fullständiga namnet av "LH", så att ingen av oss råkar gå i fällan?
2007-01-23, 22:22
Medlem
Kuyichis avatar
Citat:

Vilken polis om man får fråga? Svenk polis får inte använda sig av brottsprovokation. Det får väl för övrigt ingen polis alls som lyder under en stat som ratificerat Europeiska Konventionen För Mänskliga Rättigheter vid närmare eftertanke. Utomeuropeisk polis då antar jag?
2007-01-23, 22:25
Medlem
Proxys avatar
Citat:

Hur får man tillstånd att sälja syra?
2007-01-23, 22:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Proxy
Hur får man tillstånd att sälja syra?

Tillstånd att sälja syra? Låter minst sagt underligt.. det enda land som mig veterligen har ägnat sig av något som med en stor portion god vilja skulle kunna betecknas som LSDbruk i medicinskt syfte, är Schweiz som iallafall tidigare gjorde obskyra experiment med schizofrena patienter i rehabiliteringssyfte.

Att dessa instutioner skulle beställa LSD via nätet känns.. synnerligen långsökt.

Men vad vet jag? Säger du så, är det säkert så..

Peace
2007-01-24, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjalittle
Skulle du kunna delge fullständiga namnet av "LH", så att ingen av oss råkar gå i fällan?

legalhighs menar han nog
2007-01-24, 09:43
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Philippp
legalhighs menar han nog

Legalhighs är en scammer sida..Tror knappast polisen skulle sno pengar av folk. Vilket är synd då dom säljer en jävla massa roliga saker.
2007-01-24, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Legalhighs är en scammer sida..Tror knappast polisen skulle sno pengar av folk. Vilket är synd då dom säljer en jävla massa roliga saker.

Varför upprepar du vad jag säger? :I

"Ursprungligen postat av E=mc²
Finns en uppsjö av falska sidor.. den mest kända av dom är LH"

Ninjalitte:
"Skulle du kunna delge fullständiga namnet av "LH", så att ingen av oss råkar gå i fällan?"
2007-01-24, 09:55
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Philippp
Varför upprepar du vad jag säger? :I

"Ursprungligen postat av E=mc²
Finns en uppsjö av falska sidor.. den mest kända av dom är LH"

Ninjalitte:
"Skulle du kunna delge fullständiga namnet av "LH", så att ingen av oss råkar gå i fällan?"

Har du ett iq på 50?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in