2006-12-23, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkinnyFists
Ingen större skillnad förutom att riktig kakao känns mer lyxigt. Och det är självklart billigare då O'boy egentligen bara är nån mesig coctail av kakao och socker.
Jag rekommenderar själv Änglamark. Har funkar finifnt för mig alla gånger.

Står det inget på hemsidan är det väl svårt för någon att veta?

Kan hända. Mend et kan också vara så att någon mejlat henke och fått svar, det är alltid värt ett försök.
2006-12-23, 21:16
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymus__
Kan hända. Mend et kan också vara så att någon mejlat henke och fått svar, det är alltid värt ett försök.

Visstvisst.
Men vad tusan. Står det ingenting på hemsidan så borde man logiskt anta att det inte är stängt.. särskillt eftersom Henke verkar vara en vettig människa.
Däremot kan man ju också tänka sig att han inte svarar på mail och sånt lika aktivt när han är mitt uppe i julfirandet.
2006-12-23, 23:05
Medlem
Filleyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m96mafr
Kör du någon blandning mellan dom eller alltid var för sig? (Salvia har jag aldrig stött på någon som blandat med annat. Misstänker att salviaruset skulle ta över helt, men det är bara en gissning...)
Var köper du salvian? Den är väl klassad som hälsofarlig så du får väl skicka pm om du vill svara. Avböjer svar i forum, ifall det är mot reglerna.

Allt enskilt

Köpte när det reades ut
2006-12-23, 23:43
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
Vadå fungerar hans oboy och socker osv? vad är det för effekt? det står en massa att man kan bli blind osv, bli beroende, orka bli blind?:P ska man dra alla 10g direkt eller?
2006-12-23, 23:46
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmanitaMuscaria
Vadå fungerar hans oboy och socker osv? vad är det för effekt? det står en massa att man kan bli blind osv, bli beroende, orka bli blind?:P ska man dra alla 10g direkt eller?

Blindheten är bara tillfällig, går över på några dagar.
Det är lätt värt för man får helt sjuka CEV även när man har ögonen öppna.
2006-12-23, 23:47
Medlem
m96mafrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filleye
Allt enskilt

Köpte när det reades ut

Ska poängtera att jag inte fiskar efter att köpa salvia nu. Men är nyfiken på hur många % du skulle kunna lägga på salvian nu om du sålde inrikes. Har själv hört att många efterfrågar det så har haft funderingar ett tag på hur inrikespriset ändrats efter klassningen om hälsofarlig vara.
2006-12-23, 23:51
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
Citat:
Blindheten är bara tillfällig, går över på några dagar.
Det är lätt värt för man får helt sjuka CEV även när man har ögonen öppna.
.. okej, jag antar att henke bara jävlas lite? vad han menar är att alla är beroende av socker ?
2006-12-24, 12:13
Medlem
Filleyes avatar
Jag skulle sålt salvian lika billigt som jag köpte det
2006-12-24, 17:38
Medlem
areols avatar
har sökt redan, hittar inget om just det jag söker, vill gärna ha ett cleant svar nu... Är det värt att ens försöka tjacka 'Bromo DragonFly 1000mcg' från Naturensdroger? eller borde jag tjacka det någon annanstans?

ursäktar för konstiga meningar eller dylikt, har kört en en juljolle
2006-12-24, 18:52
Medlem
Citat:
Och till sist, har henke julstängt, och om ja, hur länge?

Fick svar av henke innan idag, han har inte julstängt

M.v.h anonymus
2006-12-24, 19:46
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av areol
har sökt redan, hittar inget om just det jag söker, vill gärna ha ett cleant svar nu... Är det värt att ens försöka tjacka 'Bromo DragonFly 1000mcg' från Naturensdroger? eller borde jag tjacka det någon annanstans?

Du skämtar va? Finns ju en tråd på första sidan.
2006-12-25, 04:21
Medlem
areols avatar
Citat:
Du skämtar va? Finns ju en tråd på första sidan.

Nej förlåt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in