2007-04-16, 17:59
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iPee
Det bevisar ju hur seriös den sidan är.

Jag antar att hela skiten är ett skämt... synd för dem som precis förlorat en kund
Sidan är seriös. Har själv handlat därifrån.
2007-04-16, 18:17
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:

Faktiskt.
Det är nog den enda sidan i sverige som inte bara säljer lagliga droger och har bra service, utan dessutom skämtar om den absurda narkotikapolitiken som förs här.
Skulle säga att den är tusentals gånger mer seriös än någonting som ploppat ut ur Läderlasses sjuka sinne.
2007-04-16, 18:44
Medlem
Nervoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkinnyFists
Faktiskt.
Det är nog den enda sidan i sverige som inte bara säljer lagliga droger och har bra service, utan dessutom skämtar om den absurda narkotikapolitiken som förs här.
Skulle säga att den är tusentals gånger mer seriös än någonting som ploppat ut ur Läderlasses sjuka sinne.

Kan inte annat än att hålla med. Aldrig haft några problem med att handla av henke. Synd bara att utbudet inte är större. Och det där skämtet om barnknark får mig alltid att småle när jag ser det!
2007-04-17, 07:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SkinnyFists
Faktiskt.

haha va roligt det lät looool
2007-04-17, 23:50
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
Någon som har fått hem något från DL ännu?
Hur lång tid tog det?
Fick du alla saker du hade beställt?
Är det frakt på DL?
// Dubbarubb
2007-04-18, 09:14
Medlem
Ado0s avatar
Citat:

Jag antar att hela skiten är ett skämt... synd för dem som precis förlorat en kund
Jo, admins här på FB gillar tanken på att låta scammersidor göra reklam här!

Det är synd att Teknikmagasinet brukar ha nån fejkprodukt som bara är ett skämt..de kan ju bara inte vara seriösa då!!
Lite synd då de har ett finfint utbud

Förresten så innehåller choklad både 5-HTP och koffein, 5-HTP är en humörbooster och koffein är en vanebildnade drog..
2007-04-18, 18:15
Medlem
EvelKnievels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmanitaMuscaria
Någon som har fått hem något från DL ännu?
Hur lång tid tog det?
Beställde den 9e, fick ordern ändrad till delivered den 11e, ännu har inget kommit. Inget svar på mailet som jag skickade iförrgår.
2007-04-18, 18:33
Medlem
iPees avatar
Okej, någon bra hemsidan där man kan välja "CASH ON DELIVERY" dvs Att man betalar när paketet anländer till POSTEN?

iP
2007-04-18, 19:02
Medlem
kultingens avatar
Citat:
Okej, någon bra hemsidan där man kan välja "CASH ON DELIVERY" dvs Att man betalar när paketet anländer till POSTEN?

iP

Beror på vad du letar efter?
2007-04-19, 13:06
Medlem
anti_svperstars avatar
hmm nån borde styra upp någon FAQ över ND och DL där man kan få uppdaterad info om hur de sköter sig för stunden med leveranser, reklamationer och dyligt.

Anses DL allmänt säker att beställa från nu? Hade tänkt dra iväg bl a en DXM-beställning nu innan det klassas.. De har även phenezepam som jag vill ha.

Eller ska jag beställa från ND som jag alltid annars gör?
2007-04-19, 13:16
Medlem
stora_ostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anti_svperstar
hmm nån borde styra upp någon FAQ över ND och DL där man kan få uppdaterad info om hur de sköter sig för stunden med leveranser, reklamationer och dyligt.

Anses DL allmänt säker att beställa från nu? Hade tänkt dra iväg bl a en DXM-beställning nu innan det klassas.. De har även phenezepam som jag vill ha.

Eller ska jag beställa från ND som jag alltid annars gör?

Undrar också över detta, hade precis som du tänkt dra iväg en sissta DXM beställning innan det är slut på det roliga.... Är hyffsat sugen på NE2CB oxå

Verkar ju ändå som att det inte är helt strulfritt???
2007-04-19, 13:21
Medlem
trippens avatar
nd

asså jag funderar på ND´s nya kontonr vad ska jag välja för alternativ när jag skickar pengarna till dom. då menar jag ifall jag ska skicka pengarna via privat konto eller plusgoro/bankgiro till dom så det blir rätt ?? någon som fattar vad jag menar ? för man blir lätt förvirrad när LL ska byta kontonr varannan månad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in