2008-01-13, 00:26
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energi
Vad skulle du säga att en lämplig dos ligger på?

Jag tog 20 mg och det gav en smått psykedelisk resa med MDMA-och tjackkänsla. Omkring 25 mg ska det bli mera psykedeliskt. Dosen på 2c-b hänger mycket på vilken typ av tripp man vill ha. Dosering är ju högst personlig också.
2008-01-13, 01:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Aye.
Så du grönar den sidan då? Man har ju fått känslan av scam från den men det är kanske bara en känsla då. Fan nu blir man ju sugen på att beställa själv!
2008-01-13, 01:52
Medlem
Ålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DementedGo
Så du grönar den sidan då? Man har ju fått känslan av scam från den men det är kanske bara en känsla då. Fan nu blir man ju sugen på att beställa själv!

Den är grön! Ja, 2c-b får man bara inte missa. Tillhör allmänbildningen och ha testat nästan.
2008-01-13, 10:52
Medlem
Kingandaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speed_of_sound
blev inte svamp olagligt i holland vid nyår? kan man fort. köpa från elefanten?

Exakt, undrar det samma .. Svampen togs ju bort på de flesta sidor innan årsskiftet. Men nu är dom tillbaks, blev det inget av med klassningen alltså?
2008-01-13, 13:16
Bannlyst
Citat:
Den är grön! Ja, 2c-b får man bara inte missa. Tillhör allmänbildningen och ha testat nästan.
Känns nästan så ju Alla som har testat säger ju bara gott om den så
2008-01-13, 19:46
Medlem
hörrni. jag kommer säkert få en massa skit för detta här man var hittar jag adresserna till 2c-b och elefanten? Har sökt i forumet och hitta inget! Hade varit grymt tacksam om nån kunde posta adresserna eller skicka ett pm

Peace
2008-01-13, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
Exakt, undrar det samma .. Svampen togs ju bort på de flesta sidor innan årsskiftet. Men nu är dom tillbaks, blev det inget av med klassningen alltså?
Jag tror att det var så att beslutet skulle fattas runt nyår. Efter det borde det juridiska maskineriet ta lite tid. Och har vi riktig tur kanske det till och med förblir legalt. Någon som vet nåt om beslutet?

Själv hade jag i alla fall tänkt köpa hem sporer för framtida odlingar innan det blir illegalt. Någon som förresten vet hur sporer fraktas om man beställer från Azariuz? Är det vanligt kuvert, eller?
2008-01-13, 21:09
Medlem
Citat:
Aye.

du har inte lust att dra iväg ett litet pm med url'en till den sidan?
2008-01-13, 22:22
Medlem
MsPa1nTs avatar
Ifall någon har en URL till en sida där man kan få tag på LSD/Syra så skulle det vara väldigt uppskattat. Hoppas att jag varit registrerad/aktiv länge nog för att göra mig "förtjänt" av en sådan länk
2008-01-14, 01:23
Medlem
Thalassas avatar
Är NF grön?

De verkar väldigt seriösa och har ett förträffligt utbud så det vore ju helt makalöst om de verkligen stämmer. Skicka ett pm om ni vet vilken sida jag menar.
2008-01-14, 02:13
Medlem
techno_the_kings avatar
Jag har frågat förr & jag frågar igen

vet ni någon seriös sida som säljer 4-Acetoxy-DET
så tveka inte med att dra iväg ett pm..
2008-01-14, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messiah
någon som skulle vilja pma mig någon sida som säljer tryptaminer av olika slag?
gärna methylone
Danke
Inte för att vara sådan, men Metylon är en research chemical som skulle kunna vara väldigt väldigt farlig - ingen vet. Kemikalien testas av orädda psykonauter som agerar labråttor, en del av dem är helt enkelt beredda att riskera sin hälsa för att se hur vissa kemiska bindningar påverkar receptorer i hjärnan.

Får jag föreslå att du letar upp lite hederlig gammal ecstasy istället? Du verkar ju inte ens veta att Metylon inte är en tryptamin.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in