2008-07-17, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
Nej, dem släpper igenom paketen, sen nån vecka senare stormar dem din lägenhet och häktar dig :S

Ok, har detta hänt flera gånger? Jag har svårt att tro att tullen har extra stor koll på paket från just RS eftersom att de då måste känna igen paketen på något sätt. Det kan även vara så att de utökat kontrollen av paket från Holland.
2008-07-17, 03:23
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blink
Ok, har detta hänt flera gånger? Jag har svårt att tro att tullen har extra stor koll på paket från just RS eftersom att de då måste känna igen paketen på något sätt. Det kan även vara så att de utökat kontrollen av paket från Holland.

Vet det hänt iaf.. En polare till mig som blivit drabbad.
2008-07-17, 03:44
Medlem
Lalaquins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
Vet det hänt iaf.. En polare till mig som blivit drabbad.
wow, jag som precis tänkte köpa där ifrån. Tur att man såg detta då! :s
2008-07-21, 14:12
Medlem
Gråsparvs avatar
Ingen här som har någon aning hur man lättast kontaktar everyonedoesit per telefon? Nummeret från deras egen kontaktsida fungerar ju uppenbarligen inte. Eller är det jag som är dålig? Dålig kundtjänst har dom iaf....

EDIT: Varför ligger den här tråden under Hallucinogener föresten? Borde den inte ligga under övriga droger eller något?
Senast redigerad av Gråsparv 2008-07-21 kl. 14:15.
2008-07-21, 14:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gråsparv
Ingen här som har någon aning hur man lättast kontaktar everyonedoesit per telefon? Nummeret från deras egen kontaktsida fungerar ju uppenbarligen inte. Eller är det jag som är dålig? Dålig kundtjänst har dom iaf....

EDIT: Varför ligger den här tråden under Hallucinogener föresten? Borde den inte ligga under övriga droger eller något?

VET NÅGON HUR MKT EN EURO ÄR I SVENSKA KR?
2008-07-21, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z3r0
VET NÅGON HUR MKT EN EURO ÄR I SVENSKA KR?
http://forex.se

http://www.google.se/search?q=1+euro&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-USfficial&client=firefox-a
2008-07-21, 17:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gråsparv

Om du kollar i övriga droger så finns det en tråd om nätbutiker där!
2008-07-22, 22:15
Medlem
akubaas avatar
nån som vet fall dr*am****@********.***är säkra?
Senast redigerad av akubaa 2008-07-22 kl. 22:17.
2008-07-22, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akubaa
nån som vet fall dr*am****@********.***är säkra?

Ja dom är väl ok antar jag även om det varit lite problem. Kolla upp dem på undrugged.org
2008-07-23, 00:15
Medlem
Hur snabba brukar ni få ert paket från SD?

De två senaste gångerna jag beställt har jag lagt beställningen på en torsdag, betalt samma dag och fått betalning godkänd/registrerad på fredagen - men mitt paket dröjer 10-14 dagar.

Någon som känner igen sig? Går de alltid till Posten på torsdagar eller vad är det jag missar?

Får ju i alla fall alltid mitt paket så upprörd är jag inte, bara något fundersam.
2008-07-23, 22:43
Medlem
dawatts avatar
På serotoninstorm har jag för mig att jag läste någonstans att dom endast skickar ut på tisdagar, stämmer det?

Pröjsade min prylar från nätbank, skrev ordernumret som meddelande, det står dock fortfarande "pending" på sidan, detta kanske inte uppdateras så mycket?

Ska iväg på semester, så jag vill ha grejerna i tid, brukar normalt inte känna mig stressad när det gäller sådant här.
2008-07-23, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dawatt
På serotoninstorm har jag för mig att jag läste någonstans att dom endast skickar ut på tisdagar, stämmer det?

Pröjsade min prylar från nätbank, skrev ordernumret som meddelande, det står dock fortfarande "pending" på sidan, detta kanske inte uppdateras så mycket?

Ska iväg på semester, så jag vill ha grejerna i tid, brukar normalt inte känna mig stressad när det gäller sådant här.
Det är endast REK-brev som endast skickas på tisdagar. Vanliga brev (dvs. det alternativet som kostar 25kr) skickas typ varje dag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in