Citat:
Ursprungligen postat av inpbox
Fick hem mitt paket från bzp-a2 nu idag efter cirka 4 veckors väntetid och cirka 2 mail dom bad omursäkt och skickade med lite bonus så enligt mina ögon är dom fortfarande gröna

Jasså? Det låter ju väldigt konstigt med tanke på att jag väntat sedan slutet av -07 på min, svindyra leverans, samt efter kanske 20 mail har dom skrivit gång på gång att det skickas idag för att sedan skita i det.
Jag tror dig inte.
Edit:
Mailade dom för cirka en halvtimme sedan, skulle blivit mitt sista mail, där jag skrev att nu har jag verkligen fått nog och kommer ta detta vidare...
DÅ! 13 minuter senare får jag svar med ett kolli-ID, som ännu inte är registrerat av posten om man kollar posten.se. Vad tror ni? Är det mina varor, och kommer dom att bestå av annat än råttgift och potatismjöl? Se den spännande uppföljningen om någon dag, håller er informerade...
Edit:
Nuså är paketet registrerat, från Lysekil... Står inget på Till/Från men beräknas vara framme tidigast imorgon, 11/3. Tja, vi får ju se. Har dom skickat råttgift in disguise och jag dör så är det erat uppdrag att hämnas.

Nämen allvarligt talat, nu hoppas jag bara att allting stämmer, mängd, potens etc... Då blir jag jävligt nöjd.