2008-03-10, 18:02
Medlem
macke_iss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joompa
Jag tog det andra alternativet, men jag antar att det tar lika lång tid, 3-4 arbetsdagar.

Ok tack.
2008-03-10, 18:09
Bannlyst
Fick hem mitt paket från bzp-a2 nu idag efter cirka 4 veckors väntetid och cirka 2 mail dom bad omursäkt och skickade med lite bonus så enligt mina ögon är dom fortfarande gröna
2008-03-10, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inpbox
Fick hem mitt paket från bzp-a2 nu idag efter cirka 4 veckors väntetid och cirka 2 mail dom bad omursäkt och skickade med lite bonus så enligt mina ögon är dom fortfarande gröna

Jasså? Det låter ju väldigt konstigt med tanke på att jag väntat sedan slutet av -07 på min, svindyra leverans, samt efter kanske 20 mail har dom skrivit gång på gång att det skickas idag för att sedan skita i det.

Jag tror dig inte.

Edit:

Mailade dom för cirka en halvtimme sedan, skulle blivit mitt sista mail, där jag skrev att nu har jag verkligen fått nog och kommer ta detta vidare...

DÅ! 13 minuter senare får jag svar med ett kolli-ID, som ännu inte är registrerat av posten om man kollar posten.se. Vad tror ni? Är det mina varor, och kommer dom att bestå av annat än råttgift och potatismjöl? Se den spännande uppföljningen om någon dag, håller er informerade...

Edit:

Nuså är paketet registrerat, från Lysekil... Står inget på Till/Från men beräknas vara framme tidigast imorgon, 11/3. Tja, vi får ju se. Har dom skickat råttgift in disguise och jag dör så är det erat uppdrag att hämnas. Nämen allvarligt talat, nu hoppas jag bara att allting stämmer, mängd, potens etc... Då blir jag jävligt nöjd.
Senast redigerad av Onsdag 2008-03-10 kl. 18:38.
2008-03-10, 18:43
Bannlyst
Det verkar som att man måste skriva hundratals gånger till dom här affärerna som finns nu.. Fattar inte varför dom inte kan se till att sköta sej..
Fridens
2008-03-10, 18:45
Medlem
Ponera att dom, efter allt tjat från min sida, skiter i att skicka det jag beställt och istället skickar råttgift/potatismjöl! Det vore fan lustigt, på nåt sätt.

Håll koll på udda dödsannonser från norrut dagarna framöver om det blir alternativ 1, eller så rapporterar jag om grejerna funkade som dom skulle... Känns som en sten fallit av axlarna just nu, en sak mindre att störa sig på.
Senast redigerad av Onsdag 2008-03-10 kl. 18:48.
2008-03-10, 18:50
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toffs
Är det någon som kan berätta om Hydrasmart är grön, vore najs och veta vilket land de sänder från också.

Tack på förhand Toffs

den är scam
2008-03-10, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onsdag
Ponera att dom, efter allt tjat från min sida, skiter i att skicka det jag beställt och istället skickar råttgift/potatismjöl! Det vore fan lustigt, på nåt sätt.

Håll koll på udda dödsannonser från norrut dagarna framöver om det blir alternativ 1, eller så rapporterar jag om grejerna funkade som dom skulle... Känns som en sten fallit av axlarna just nu, en sak mindre att störa sig på.

känns som upplagt för en snedtripp
2008-03-10, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Onsdag
Jasså? Det låter ju väldigt konstigt med tanke på att jag väntat sedan slutet av -07 på min, svindyra leverans, samt efter kanske 20 mail har dom skrivit gång på gång att det skickas idag för att sedan skita i det.

Jag tror dig inte.

Edit:

Mailade dom för cirka en halvtimme sedan, skulle blivit mitt sista mail, där jag skrev att nu har jag verkligen fått nog och kommer ta detta vidare...

DÅ! 13 minuter senare får jag svar med ett kolli-ID, som ännu inte är registrerat av posten om man kollar posten.se. Vad tror ni? Är det mina varor, och kommer dom att bestå av annat än råttgift och potatismjöl? Se den spännande uppföljningen om någon dag, håller er informerade...

Edit:

Nuså är paketet registrerat, från Lysekil... Står inget på Till/Från men beräknas vara framme tidigast imorgon, 11/3. Tja, vi får ju se. Har dom skickat råttgift in disguise och jag dör så är det erat uppdrag att hämnas. Nämen allvarligt talat, nu hoppas jag bara att allting stämmer, mängd, potens etc... Då blir jag jävligt nöjd.

haha säger personen som inte tror på mig har haft samma vända som dig ungifär
2008-03-11, 01:43
Bannlyst
Har alldrig litat på bzp sidan, har alltid sett ut som en scam sida i mina ögon..
Hoppas på det bättre med SD
Fridens
2008-03-11, 12:35
Medlem
xAlesiss avatar
Köpa growkits från elefanten... Ska det vara nåt att ha? Sjukt sugen på att skaffa. Någon som testat deras cubensiskits och kan säga hur de är?
2008-03-12, 19:32
Medlem
totens avatar
02/27/2008 New Order
02/28/2008 on-hold waiting for your payment
03/04/2008 Processing payment received
03/04/2008 Shipped

Tror ni det har skitit sig? Hur lång tid brukar det ta?
2008-03-12, 21:12
Awaiting Email Confirmation
ParkwayDrives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toten
02/27/2008 New Order
02/28/2008 on-hold waiting for your payment
03/04/2008 Processing payment received
03/04/2008 Shipped

Tror ni det har skitit sig? Hur lång tid brukar det ta?

Svårt att säga, ifrån pelefanten gick det mycket fortare för mig när det väl stod shipped.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in