2007-03-20, 13:55
Medlem
frank_pes avatar
Läder Lasse

För er som inte sett Läder Lasse, här är en bild på honom när han var med i Uppdrag Granskning: http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=6437&a=133856&lid=art_93183&lpos=e %20%20xtra_7
2007-03-20, 13:58
Medlem
m96mafrs avatar
Mdpv

Citat:
Ursprungligen postat av Sanderson
Jag har aldrig sett nåt av dom förut Så du har ett lager med plånböcker som ligger eller? Nåja, för övrigt var det en annan nyans på MDPV-pillrena jag fick, hoppas de funkar lika bra den här gången i alla fall.

Lämna snarast rapport om dom nya mdpv-pillren har sämre potens!!!
2007-03-20, 14:02
Medlem
mrdominiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canhal
Fick mitt från nd idag, men inte allt jag beställde.
Jag har alltid fått det jag beställt innan dem började
med förskott betalning. nu var det första gången jag beställt
sen de införde förskott betalning. Har skickat ett mail och hoppas att de skickar det som jag inte fick.
väntar fortfarande på en demonlab beställning som skickades 16 mars.

Så blev det för mig också, jag beställde 100 st bromodragonfly men fick endast 90. Fast leveranstiden var mycket bra!
2007-03-20, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m96mafr
Lämna snarast rapport om dom nya mdpv-pillren har sämre potens!!!

Jag har möte på torsdag så om jag kommer ihåg kan jag skriva när jag kommer hem efter det. För övrigt var de förra tabletterna ganska vita/vitgrå ju, men dom här nya är mer färgade, lite åt sån där gul-brun färg som kuvert med såna där luftpuffar har.
2007-03-20, 14:23
Medlem
m96mafrs avatar
Mdpv

Citat:
Jag har möte på torsdag så om jag kommer ihåg kan jag skriva när jag kommer hem efter det. För övrigt var de förra tabletterna ganska vita/vitgrå ju, men dom här nya är mer färgade, lite åt sån där gul-brun färg som kuvert med såna där luftpuffar har.

Jag har fått dom brunnyanserade pillren hela tiden. När jag bombade 60 mg blev det skitbra effekt. Ska nämna att jag faktiskt fick svar på mail när jag frågade om prisuppgift på 1000 piller. Dom skulle jag få betala 5 kr styck för.
2007-03-20, 14:25
Bannlyst
Hej hej.
Har varit borta ett tag från flashback, men nu e jag tillbaka.
Tänkte fråga om någon har en bra sida som man kan beställa chems ifrån? Gärna skrivet i ett pm.
Fridens
2007-03-20, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m96mafr
Jag har fått dom brunnyanserade pillren hela tiden. När jag bombade 60 mg blev det skitbra effekt. Ska nämna att jag faktiskt fick svar på mail när jag frågade om prisuppgift på 1000 piller. Dom skulle jag få betala 5 kr styck för.

Damn inte illa, lite bättre än de 19:80/st som man hade fått betala om man köpt 10st. Hade du tänkt bunkra upp och knapra själv eller tror du att det finns en marknad för sånt? Kan iofs tänka mig att det säkert finns folk som betalar minst en tjuga för ett piller om de kan få det snabbare än från t.ex ND.
2007-03-20, 14:43
Medlem
m96mafrs avatar
Mdpv

Citat:
Damn inte illa, lite bättre än de 19:80/st som man hade fått betala om man köpt 10st. Hade du tänkt bunkra upp och knapra själv eller tror du att det finns en marknad för sånt? Kan iofs tänka mig att det säkert finns folk som betalar minst en tjuga för ett piller om de kan få det snabbare än från t.ex ND.

Tanken var väl att bunkra upp då dom faktiskt biter väldigt bra på mig och verkar fungera bra att kombinera med div. annat.
2007-03-20, 14:59
Medlem
kultingens avatar
Tycker dom håller i sig så jäkla kort tid bara...
2007-03-20, 15:02
Medlem
m96mafrs avatar
Påfyllning

Citat:
Ursprungligen postat av kultingen
Tycker dom håller i sig så jäkla kort tid bara...

Gör som med kokain, fyll på med smålinor allt eftersom.
2007-03-20, 17:50
Medlem
jihad3000deluxes avatar
är det någon som har någon erfarenhet av www.rimonabant.st?
alternativt har någon pålitlig shop som säljer ephedra-preparat till sverige?
2007-03-20, 18:05
Medlem
willedenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jihad3000deluxe
är det någon som har någon erfarenhet av www.rimonabant.st?
alternativt har någon pålitlig shop som säljer ephedra-preparat till sverige?
Funkade finfint när jag beställde från dem i vintras.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in