2007-03-19, 16:57
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZoteX
En fråga själv. hur lång tid tar det från att betalningen är accepterad tills man får godset av ND?

Mellan 2 och 30 dagar beroende på Lasses humör skulle jag gissa på.
2007-03-19, 17:24
Medlem
SkinnyFistss avatar
Men gud så drygt.
Min fråga angående billiga seriösa butiker som säljer salvia kvarstår visst då eBay buggar sig och inte tillåter mig att bjuda på vissa auktioner eftersom hela kreditkortsfunktionen verkar ha dött. -_-
2007-03-19, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkinnyFists
Men gud så drygt.
Min fråga angående billiga seriösa butiker som säljer salvia kvarstår visst då eBay buggar sig och inte tillåter mig att bjuda på vissa auktioner eftersom hela kreditkortsfunktionen verkar ha dött. -_-

salvia pack large
För 37.50euro för du:
- 1 gram Salvia 5x extract
- 1 gram Salvia 10x extract
- 1 stainless steel bong (23 cm)
- 3 grams Salvia leaves
- 1 Azarius Lighter
- 1 pack of pipe screens (5 pieces)

Går att betela med postförskott dessutom.
2007-03-19, 19:44
Medlem
SkinnyFistss avatar
Tack så mycket. (Du kanske borde redigera bort länken nu när jag sett den?)

Hur stor koll har tullen på den butiken då? Funkar deras garanti på att man ska få paketet bra?
2007-03-19, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkinnyFists
Tack så mycket. (Du kanske borde redigera bort länken nu när jag sett den?)

Hur stor koll har tullen på den butiken då? Funkar deras garanti på att man ska få paketet bra?

Tog bort länken på din befallning.
De flesta verkar ha bra erfarenheter av azarius men när jag beställde så försvann paketet spårlöst. Är antagligen en av de mest kända smartshopparna men en stor del av paketen lär komma fram ändå. Och får du inte ditt paket så skickar dom ett nytt efter en månad.
2007-03-19, 22:17
Medlem
ZoteXs avatar
Och hur vanligt är det att ND är seg med 30 dagar då?? Hade tänkt mig att få det denna helg!
2007-03-19, 23:13
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZoteX
Och hur vanligt är det att ND är seg med 30 dagar då?? Hade tänkt mig att få det denna helg!

Just nu verkar de vara ganska snabba. Enligt mina högst ovetenskapliga observationer så verkar LL lite då och då växla uppmärksamheten mellan CA och ND. Alltid någon av butikerna som alla klagar på pga förseningar.
Grejen man ska komma ihåg när man beställer från ND (och antagligen DL nu) är att man INTE ska börja planera när man ska trippa innan man fått grejerna, annars bäddar man bara för besvikelser.
Vet inte hur många som skrivit och klagat på att hela deras helg blivit förstörd och grejer. Så gör inte samma misstag. Skaffa trevliga reservplaner för helgen.
2007-03-19, 23:30
Medlem
djflexs avatar
Finns det något pålitligt ställe att köpa på sig ett lager DXM innan klassningen eller är man hopplöst förpassad till läderlotteriet?
2007-03-20, 13:04
Medlem
Helt otroligt, idag kom min beställning från ND, en månad efter att jag hade skickat beställningen. "Som tack för att jag handlat hos dem" så fick jag en gratis plånbok på köpet: http://naturensdroger.se/sv/dept_184.html#item_2420

I övrigt fick jag allt som jag hade beställt, dock i helt nya förpackningar som jag aldrig hade sett förut som det står "smartlab.dk" på och de är röda små kartongförpackningar.
2007-03-20, 13:32
Medlem
kultingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanderson
Helt otroligt, idag kom min beställning från ND, en månad efter att jag hade skickat beställningen. "Som tack för att jag handlat hos dem" så fick jag en gratis plånbok på köpet: http://naturensdroger.se/sv/dept_184.html#item_2420

I övrigt fick jag allt som jag hade beställt, dock i helt nya förpackningar som jag aldrig hade sett förut som det står "smartlab.dk" på och de är röda små kartongförpackningar.

Dom små förpackningarna brukar jag få, plånboken också
2007-03-20, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kultingen
Dom små förpackningarna brukar jag få, plånboken också

Jag har aldrig sett nåt av dom förut Så du har ett lager med plånböcker som ligger eller? Nåja, för övrigt var det en annan nyans på MDPV-pillrena jag fick, hoppas de funkar lika bra den här gången i alla fall.
2007-03-20, 13:52
Medlem
Fick mitt från nd idag, men inte allt jag beställde.
Jag har alltid fått det jag beställt innan dem började
med förskott betalning. nu var det första gången jag beställt
sen de införde förskott betalning. Har skickat ett mail och hoppas att de skickar det som jag inte fick.
väntar fortfarande på en demonlab beställning som skickades 16 mars.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in