2007-07-01, 14:29
Medlem
drakflygares avatar
Vad ska man ta för fraktsätt då? Är unregistered det bästa för att vara mest stealth eller borde jag ta registered?
2007-07-01, 14:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av drakflygare
Vad ska man ta för fraktsätt då? Är unregistered det bästa för att vara mest stealth eller borde jag ta registered?

om jag minns rätt(?) så får du garanti om du köper registered, helt klart värt de extra 2-3 euro eller vad det kostar om paketet nu skulle komma bort.
2007-07-01, 22:09
Medlem
Marketh4xx0rs avatar
Enligt elefanten skickade de grejer för två veckor sedan, men jag har inte fått något. Det står 3-5 dagar. Har jag anledning att vara orolig?
2007-07-01, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marketh4xx0r
Enligt elefanten skickade de grejer för två veckor sedan, men jag har inte fått något. Det står 3-5 dagar. Har jag anledning att vara orolig?

Jadu, det finns en chans att någon beslagtagit ditt paket då. Några dagars försening kan man ev. räkna med, men två veckor är en hel del...

Tänkte passa på att fråga hur man erhåller packetet från elefanten. Får man ett avi och får hämta ut det på posten, eller kommer det direkt ner i brevlådan? Detta är då Unregistered. Sen Registered, är det nån kis som kommer med packetet så att man får skriva på?
2007-07-02, 17:56
Medlem
Länkar

Vore VÄLDIGT tacksam för länktips där man kan handla allt möjligt skoj.
Har googlat ett tag men inte hittat nåt av intresse.
2007-07-02, 18:31
Medlem
ebay? där finns väl det mesta....
2007-07-02, 18:35
Medlem
WoWbaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hellquist
ebay? där finns väl det mesta....

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ih=018&sspagename=STRK%3AME WA%3AIT&viewitem=&item=280126568982&rd=1&rd=1

2007-07-02, 20:24
Medlem
gurgalofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WoWbagger
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ih=018&sspagename=STRK%3AME WA%3AIT&viewitem=&item=280126568982&rd=1&rd=1

FOR ALL THE SHALLOW MINDED PEOPLE OUT THERE WITH NO SENSE OF HUMOR ...NO THIS IS NOT REAL MARIJUANA

undrar om det någon som har gått på det
2007-07-02, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurgalof
FOR ALL THE SHALLOW MINDED PEOPLE OUT THERE WITH NO SENSE OF HUMOR ...NO THIS IS NOT REAL MARIJUANA

undrar om det någon som har gått på det

Ja ja. Men finns de någon här med nåt intressant att dela med sig av vore jag tacksam för PM.
2007-07-02, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samarah
Jadu, det finns en chans att någon beslagtagit ditt paket då. Några dagars försening kan man ev. räkna med, men två veckor är en hel del...

Tänkte passa på att fråga hur man erhåller packetet från elefanten. Får man ett avi och får hämta ut det på posten, eller kommer det direkt ner i brevlådan? Detta är då Unregistered. Sen Registered, är det nån kis som kommer med packetet så att man får skriva på?

bump
2007-07-03, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makaron
Ja ja. Men finns de någon här med nåt intressant att dela med sig av vore jag tacksam för PM.
Kom på att jag glömde nämna att det va mer RC´s osv jag va ute efter.
2007-07-03, 22:13
Medlem
Salmons avatar
antar att det var detta du ville ha svar på?
Citat:
Ursprungligen postat av Samarah
det beror ju på hur stort paketet är, men eftersom dom skickar med vanlig post om man inte tar express (då dom skickar med transportföretag?) bestämmer posten: får paketet plats i din brevlåda lägger dom det där, gör det inte det får du hämta ut det på närmsta postombud...

fick en beställning från budmail levererat av ett transportföretag en gång, känndes helt underbart sjukt att signiera ut ett stort paket gräs levererat av en snubbe som inte hadde nån aning om vad det innehöll

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in