2006-05-24, 10:51
Medlem
Ado0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryptamin
Nån Som beställt DXM/Dextromethorphan från Pharmacom?

Har själv beställt 100G Dextromethorphan/DXM därifrån för över 1 vecka sedan, och pengarna har dragits från mitt konto. Har mailat dom 2ggr och frågat vars mina saker är, men inget svar.

Nån som har nå erfarenhet av detta bolag? Blåser dom?

Fått det/svar än?

Annars är det ju ett utländskt företag, och då får du räkna med att det kan ta 1-några veckor innan leverans..

EDIT: Tycker det verkar vara ett pålitligt företag, fast har ingen erfarenhet så kan väl egentligen inte uttala mig om det..

EDIT2: DXM är där en s.k. "Restricted chemical".
För att de ska skicka det måste du vid beställningen förklara vad du ska använda kemikalien till!
2006-05-24, 13:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ado0
Fått det/svar än?

Annars är det ju ett utländskt företag, och då får du räkna med att det kan ta 1-några veckor innan leverans..

EDIT: Tycker det verkar vara ett pålitligt företag, fast har ingen erfarenhet så kan väl egentligen inte uttala mig om det..

EDIT2: DXM är där en s.k. "Restricted chemical".
För att de ska skicka det måste du vid beställningen förklara vad du ska använda kemikalien till!

det har inte kommit något ännu, och ja vet att det är en restricted chemical, Berättade att jag använder det inom forskning...
2006-05-24, 17:02
Medlem
analogxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryptamin
dummjävel ta bort länken!!

Sorry... visste inte att man inte fick posta den länken.
2006-05-24, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av analogx

Jag skiter iofs fullständigt i länkar hit och dit men varför tar du inte bort den nu
när så många skällt på dig?

mvh
2006-05-24, 17:42
Medlem
varelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analogx

Jag tog mig friheten och tog bort länken, om du vill att den ska vara kvar så kontakta mig så lägger jag till den igen.

/chris
2006-05-24, 18:44
Medlem
chemeleons avatar
Jag fick äntligen något på posten idag ^^
Dock inte det som "försvann"
2006-05-24, 21:37
Bannlyst
AVI eller paket?!

Hej! Snabba svar uppskattas. jag ska beställa från elefanten och ta den billigaste frakten. Kommer det nån och ringer på dörren då eller kommer det bara en avi på posten så man får gå och hämta varorna?
2006-05-24, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bromsbandet
Hej! Snabba svar uppskattas. jag ska beställa från elefanten och ta den billigaste frakten. Kommer det nån och ringer på dörren då eller kommer det bara en avi på posten så man får gå och hämta varorna?

Forskotts betalning eller postforskott?. Tror dom bara har forskotts betalning va(ingen koll pa det dar), isafall kommer det i brevladan om det inte ar for stort
2006-05-24, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av allan_the_one
Forskotts betalning eller postforskott?. Tror dom bara har forskotts betalning va(ingen koll pa det dar), isafall kommer det i brevladan om det inte ar for stort

jag betalade i förskott med kort som förra gången. men förra gången tog jag den dyraste frakten och fick grejerna dagen därpå, en kille ringede på dörren med grejerna. Rätt stort paket. Hoppas det inte kommer ett PAKET i brevinkastet. Jävlars....Måste få en AVI
2006-05-25, 00:42
Medlem
chemeleons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bromsbandet
jag betalade i förskott med kort som förra gången. men förra gången tog jag den dyraste frakten och fick grejerna dagen därpå, en kille ringede på dörren med grejerna. Rätt stort paket. Hoppas det inte kommer ett PAKET i brevinkastet. Jävlars....Måste få en AVI
Jag fick mitt paket hemskickat i brevlådan. Men det var nog prioriterad utlämning. Strulade lite med ivägskick, så de bjöd på snabb delivery. Annars är det nog paket på posten som vanligt.

Synd att det första paketet försvann bara :/

Man får väl skriva i ett fält extra information... skriv bara hur du vill ha det ect. De är mycket kundvänliga har jag märkt!
2006-05-25, 01:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chemeleon
Jag fick mitt paket hemskickat i brevlådan. Men det var nog prioriterad utlämning. Strulade lite med ivägskick, så de bjöd på snabb delivery. Annars är det nog paket på posten som vanligt.

Synd att det första paketet försvann bara :/

Man får väl skriva i ett fält extra information... skriv bara hur du vill ha det ect. De är mycket kundvänliga har jag märkt!

Aha okej, var tullen framme och nosade lite? jag chansar på att jag har mer tur. men du tror att jag får gå och hämta ut paketet alltså? Sist var det rätt stort, fick svampen i en tavla Hoppas verkligen att det är så att jag får gå till posten och hämta ut det!
2006-05-25, 21:41
Medlem
rumplukts avatar
Får man hem typ sådana här då?

Medicin på ask

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här