Citat:
Ursprungligen postat av Thalassa
Nej det ska man fan inte behöva. Alternativet är ju att skita i allt redan nu men det känns jävligt bittert att bara kasta pengarna i sjön. När man har fått kvittot med posten får man väl scanna in det och sedan maila över till den adress som står på den nya sidan. Det känns ju jävligt hopplöst men vad ska man annars göra?
Vad gör man om man inte äger en scanner? Ska jag pga att jag inte äger en scanner bli av med 1030kr? kan man polisanmäla detta? jag vill fan sätta dit bögen, jag ska inte bli av med 1030kr för att han säger att någon annan har köpt den vid namn BögLasse och tänkte "äh jag skiter i att skicka ut leveranser från 2 månader tillbaks, hey jag ska ju "sälja" sidaN varför ska jag bry mig? free cash for me"
Citat:
Ursprungligen postat av West-en
Om du ägde sidan, skulle inte du vilja ha bevis då? Jag menar annars kan man ju få "gratispodukter".
Fast jag tror inte egentligen att det är en ny ägare, bara CA som vill ha bort sitt dåliga rykte...
Om jag skulle ha drivit en smartdrug hemsida skulle jag till och börja med inte vara en sån idiot så jag blåser folk på pengar. bara idiotiskt att förlora kunder för några enstaka kronor! sen skulle jag säkert 'anställt' en polare så leveranserna gick korrekt till och ingen jävla blåsning alls! // Pissed of Flugsvamp