2007-03-14, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Thalassa
Jag misstänker starkt att vi kommer att vara tvungna att få ett kvitto hemskickade av våra banker. Om inte detta fungerar föreslår jag att vi slår oss samman, vi är säkert många som har drabbats, och anmäler CA till KO eller annan lämplig instans.

Jag har också tänkt tanken. Räcker väl typ om en person gör en anmälan och säger att han vet att det finns fler drabbade och gör sedan reklam om det här och uppmanar folk att höra av sig till KO dom med...

Jag betalade en vecka innan de tekniska problemen och jag vet att du betalade ännu tidigare och då kan han inte skylla att vi inte fått det på det.
2007-03-14, 17:51
Medlem
Malrs avatar
Fy fan... Nu lär jag ju inte se skymten av ordern från CA jag betalade in för 2 veckor sen...

Har mailat dom med ordernr. och får väl se hur det artar sig...
2007-03-14, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malr
Fy fan... Nu lär jag ju inte se skymten av ordern från CA jag betalade in för 2 veckor sen...

Har mailat dom med ordernr. och får väl se hur det artar sig...

Känner likadant. Innerst inne önskar man ju att det är någon ny som tagit över men det är väl bara önsketänkande. Men tänk va bra det hade varit med någon som var lite service-minded som sålde LL's saker. Kanske dom hade skrotat ut alla skitsaker och satsat på dom fungerande grejerna.
2007-03-14, 18:18
Medlem
Thalassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DementedGo
Känner likadant. Innerst inne önskar man ju att det är någon ny som tagit över men det är väl bara önsketänkande. Men tänk va bra det hade varit med någon som var lite service-minded som sålde LL's saker. Kanske dom hade skrotat ut alla skitsaker och satsat på dom fungerande grejerna.

För tillfället skiter jag fullständigt i vilket jag vill bara ha mina jävla varor. ND verkar ju fungera för tillfället och jag förbannar mig själv för att jag inte gjorde min senaste beställning där. Det var ju flera gram ne2cb som jag hade tänkt ha glädje av länge. Nu är ytterligare en helg på väg att bli förstörd pga det där kräket.
2007-03-14, 18:50
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
Citat:
För tillfället skiter jag fullständigt i vilket jag vill bara ha mina jävla varor. ND verkar ju fungera för tillfället och jag förbannar mig själv för att jag inte gjorde min senaste beställning där. Det var ju flera gram ne2cb som jag hade tänkt ha glädje av länge. Nu är ytterligare en helg på väg att bli förstörd pga det där kräket.
håller med till 100% där! setat och väntat på mina 10 påsar ne2cb också i 2 veckor och velat få sig en tripp. men inte fan får man något. och inte nog med det, så lär man väl aldrig få något heller för nu måste vi väl fixa kvitton från banken och dittan och dattan. usch o tvi säger jag!
2007-03-14, 18:53
Medlem
stora_ostens avatar
spice?

Skulle inte nån vänlig själv kunna tänka sej att hjälpa mej med adressen där man kan beställa Spice?

Känns inte som nån ide att fråga i tråden men kanske med pm?

GOOGLA säger alla men jag har googlat efter adressen utan framgång i veckor

Skulle vara schysst för det verkar som jag kommer få pissa ett tag till frammöver.

Med vänlig hälsning
2007-03-14, 18:58
Medlem
Thalassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmanitaMuscaria
håller med till 100% där! setat och väntat på mina 10 påsar ne2cb också i 2 veckor och velat få sig en tripp. men inte fan får man något. och inte nog med det, så lär man väl aldrig få något heller för nu måste vi väl fixa kvitton från banken och dittan och dattan. usch o tvi säger jag!

Att få ett kvitto hembeställt är endast ett samtal bort. För egen del är det redan ordnat. Frågan är väl hur vi ska gå vidare om inte det ger något resultat?
2007-03-14, 20:10
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
Citat:
Att få ett kvitto hembeställt är endast ett samtal bort. För egen del är det redan ordnat. Frågan är väl hur vi ska gå vidare om inte det ger något resultat?
Man ska inte behöva göra allt det här tramset han skriver för att få sin beställning man betalat för flera veckor sedan. innan lasse "sålde" sidan skulle han ha skickat iväg alla beställningar, detta är bara bullshit vi lär väl inte få något ändå. Hur hade han tänkt sig att vi ska ge han kvittot btw? Skicka hem till honom? tror inte han ger ut sin adress direkt ..
2007-03-14, 20:15
Medlem
Thalassas avatar
Citat:
Man ska inte behöva göra allt det här tramset han skriver för att få sin beställning man betalat för flera veckor sedan. innan lasse "sålde" sidan skulle han ha skickat iväg alla beställningar, detta är bara bullshit vi lär väl inte få något ändå. Hur hade han tänkt sig att vi ska ge han kvittot btw? Skicka hem till honom? tror inte han ger ut sin adress direkt ..

Nej det ska man fan inte behöva. Alternativet är ju att skita i allt redan nu men det känns jävligt bittert att bara kasta pengarna i sjön. När man har fått kvittot med posten får man väl scanna in det och sedan maila över till den adress som står på den nya sidan. Det känns ju jävligt hopplöst men vad ska man annars göra?
2007-03-14, 20:17
Medlem
West-ens avatar
Citat:
Om du ägde sidan, skulle inte du vilja ha bevis då? Jag menar annars kan man ju få "gratispodukter".
Fast jag tror inte egentligen att det är en ny ägare, bara CA som vill ha bort sitt dåliga rykte...
2007-03-14, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av West-en
Om du ägde sidan, skulle inte du vilja ha bevis då? Jag menar annars kan man ju få "gratispodukter".
Fast jag tror inte egentligen att det är en ny ägare, bara CA som vill ha bort sitt dåliga rykte...
Bra tänkt av dem då med förstanimationen
2007-03-14, 20:33
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
Citat:
Nej det ska man fan inte behöva. Alternativet är ju att skita i allt redan nu men det känns jävligt bittert att bara kasta pengarna i sjön. När man har fått kvittot med posten får man väl scanna in det och sedan maila över till den adress som står på den nya sidan. Det känns ju jävligt hopplöst men vad ska man annars göra?
Vad gör man om man inte äger en scanner? Ska jag pga att jag inte äger en scanner bli av med 1030kr? kan man polisanmäla detta? jag vill fan sätta dit bögen, jag ska inte bli av med 1030kr för att han säger att någon annan har köpt den vid namn BögLasse och tänkte "äh jag skiter i att skicka ut leveranser från 2 månader tillbaks, hey jag ska ju "sälja" sidaN varför ska jag bry mig? free cash for me"

Citat:
Ursprungligen postat av West-en
Om jag skulle ha drivit en smartdrug hemsida skulle jag till och börja med inte vara en sån idiot så jag blåser folk på pengar. bara idiotiskt att förlora kunder för några enstaka kronor! sen skulle jag säkert 'anställt' en polare så leveranserna gick korrekt till och ingen jävla blåsning alls! // Pissed of Flugsvamp

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in