2021-01-17, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zezzyy
Har man inte misslyckats brutalt med uppfostran som förälder om ens barn slåss så mot grovt mot varandra?

Förstår hur du tänker, MEN tyvärr tror jag det pågår väldigt mycket hos ungdomar och föräldrar vet inte allt. Dessutom verkar ju inte ungdomar prata heller så det kommer nog inte fram. Jag intalar mig själv om att jag kommer ha stenkoll på mitt barn sedan men hur mycket jag än kommer stalka (🤣&#128540 snoka och läggs mig i kommer det nog alltid finnas hemligheter och speciellt idag när så mycket händer på nätet. Tror det är omöjligt att kunna ha koll på precis allting!
Citera
2021-01-17, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aaronwanbissaka
Film på två redlösa snorungar som står mot en vägg och har spytt. Inget att se.

Ok tack då mycket för info. Är det M och D?
Citera
2021-01-17, 12:39
Medlem
Aaronwanbissakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssecajabe
Ok tack då mycket för info. Är det M och D?
Jag skulle tro det. Är inte insatt i fallet.
Citera
2021-01-17, 12:46
Medlem
Är polisen alltid såhär värdelösa? markerar hundarna för likdoft så ska man fan dyka i samma dag vad är det för JÄVLA TRAMSANDE? Samma sak med ärendet deniz arda där poliserna är som jävla sniglar, varför låta mattias med familj samt alla vänner o boendes i området dröja med att dra upp liket?? så att det här kan få ett avsluta samt att se ifall han är skadad m.m nä i sverige ska man vänta i flera dagar tills man ska dyka, flyg dit fanskapen samma dag, dom får lön och då ska dom jobba.
Citera
2021-01-17, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killerqueenmatte
”ortenstungastegrabb” på tiktok. Finns några videos med en av tvillingarna
inloggad nu men står att kontot inte hittas men de kanske plockat bort det?
edit: funkar på luren men inte på datorn av någon anledning
Citera
2021-01-17, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Är polisen alltid såhär värdelösa? markerar hundarna för likdoft så ska man fan dyka i samma dag vad är det för JÄVLA TRAMSANDE? Samma sak med ärendet deniz arda där poliserna är som jävla sniglar, varför låta mattias med familj samt alla vänner o boendes i området dröja med att dra upp liket?? så att det här kan få ett avsluta samt att se ifall han är skadad m.m nä i sverige ska man vänta i flera dagar tills man ska dyka, flyg dit fanskapen samma dag, dom får lön och då ska dom jobba.

Håller med!!!!!
Dessutom är det väl inte bara en hund som markerat utan flera (hundar från frivillig organisation) och även några/någon vecka tillbaka med dessutom. Så med andra ord är det flera (oberoende av vararna) hundar samt även flera veckor sedan 🤷‍♀️ Herregud dyk tills han hittas! Vad fan är problemet????
Citera
2021-01-17, 12:54
Medlem
cordelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aaronwanbissaka
Film på två redlösa snorungar som står mot en vägg och har spytt. Inget att se.
En av de är redlös. Mattias? Filmklippet före är det också Mattias? Han ser väldigt blyg ut på något sätt...
Citera
2021-01-17, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Singlan74
Jag tror inte heller att Dennis filmar, för det ser ut som att det är bröderna som slåss. Men svårt att veta vem som säger vad och vem som är vem av bröderna 🤔

Det kan ju finnas två som heter Dennis, den som filmar och den som är med på filmen. Alla unga heter ju i stort sätt samma saker nu för tiden.
Citera
2021-01-17, 12:57
Medlem
Du har talat i gåtor och spelat viktig som att du har info om händelsen, sedan har du backat och sagt att du bara analyserat och att du ska lämna tråden men du skriver återigen. Vad är ditt syfte?

Topic: Det gänget är ju katastrof och alla vet mer än vad de verkar ha berättat (med betoning på ”verkar”) för polisen. Det är hemskt och samtidigt pinsamt för mamman att beskriva sina barn som guds barn när verkligheten visar nu annat. Hemskt att inte se vad ens barn håller på med. Blundar man då? Såren och blåmärken måste hon ju ändå märkt och sett. Snacka om att känna sig lurad..om hon nu tror på vad hon själv sagt i media. Sorgligt och fruktansvärt onödigt, hoppas för mammans skull att hela sanningen kommer fram, även om den gör ont och M hittas.
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Snacka med tjejen igen.... hon vet ju vad som sades! Sen är allt en tragisk olycka.
Citera
2021-01-17, 12:57
Medlem
Citat:
Håller med!!!!!
Dessutom är det väl inte bara en hund som markerat utan flera (hundar från frivillig organisation) och även några/någon vecka tillbaka med dessutom. Så med andra ord är det flera (oberoende av vararna) hundar samt även flera veckor sedan 🤷‍♀️ Herregud dyk tills han hittas! Vad fan är problemet????
Ja du ser!! detta är fan skandal att dom inte kan agera snabbare, vänta på att dykare ska åka från stockholm dummaste jag hört, mattias borde dragits upp för länge sen!! stackars mattias familj säger jag bara!!
Citera
2021-01-17, 13:00
Medlem
Citat:
Om det är så, så är välden allt betydligt mycket sjukare än vad jag trott!

Tragiskt, för alla inblandade... Det säger kanske något om detta kompisgäng och hur det är att vara tonåring i Ljungby idag.
Citera
2021-01-17, 13:13
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Kan någon länka filmen?

Edit: https://filebin.net/yk067nj59l3rgx44...mp4?t=v5e7332b

Men herre gud vad är det för galenskap! Fruktansvärt obehagligt att se och dessutom när man vet att det är en bror som slår skiten ur sin egen bror. Vad i hela friden ligger bakom sådant?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in